22 marca, 2015

MOKOSH BALSAM DO CIAŁA BAMBUS | MOKOSH BODY LOTION BAMBOO



Firme Mokosh odkryłam nie dawno, robiąc zakupy w mojej osiedlowej aptece. Opakowania ich produktów, bardzo minimalistyczne i nawiązujące do natury, szybko zwróciły moją uwagę. Zaraz później zauważyłam, że produkty tej firmy coraz częściej pojawiają się w blogosferze, więc nie byłabym sobą jakbym nie dorwała chociaż jednego cudeńka dla siebie. Padło na Balsam do ciała Bambus. Jak się u mnie sprawdził?


Od producenta:

Lekki, orzeźwiający balsam do ciała o bambusowym aromacie to nawilżenie i odmłodzenie dla skóry. Zawiera kwas hialuronowy, d-pantenol i naturalny kompleks Hydromanil™, które sprawiają, że skóra staje się idealnie wygładzona i długotrwale nawilżona. Witamina E oraz RonaCare®VTA stymulują produkcję kolagenu oraz przeciwdziałają szkodliwemu działaniu wolnych rodników. Balsam szybko się wchłania, zapobiega wysuszeniu skóry i powstawaniu stanów zapalnych. Wyjątkowa kompozycja zapachowa poprawia samopoczucie, przywraca równowagę i dodaje energii.

Składniki aktywne:
- Kwas hialuronowy
- D-pantenol
- Witamina E
- RonaCare®VTA
- Hydromanil™

Skład:


Cena: 39,90zł/ 200ml
Dostępność: Produkt możecie nabyć >TUTAJ<, lub w dobrych aptekach.




Opakowanie: Jak już wcześniej wspomniałam opakowanie jest minimalistyczne i bardzo estetyczne. Balsam zamknięty jest w plastikowym, niskim, zakręcanym słoiczku. Jest dobrze zabezpieczony przed macaczami sreberkiem (moja ciekawość nie pozwoliła mi na uchwycenie tego na zdjęciach ;) oraz papierową naklejką. 
Zapach: To jest to, co mnie w tym balsamie urzekło. Zapach jest cudowny i czuć go przez sreberko. Nawet mój M. jest nim zauroczony ;) Jest świeży i naprawdę długo utrzymuje się na skórze, przez co czuję się świeżo po kąpieli jeszcze długi czas. Nawet nie wiedziałam, że bambus tak ładnie pachnie :)
Konsystencja: Balsam w słoiczku jest jakby gęsty i żelowy, ale po wydobyciu go na dłoń robi się rzadszy. Błyskawicznie się wchłania i nie pozostawia na skórze żadnego filmu, ani tłustego, ani lepkiego. Zaraz po posmarowaniu możemy wskakiwać w ubrania. Osoby, które nie lubią czekać na wchłonięcie balsamu, będą nim zachwycone. Latem sprawdzi się także genialnie. Jedynie co balsam po sobie pozostawia to uczucie przyjemnego nawilżenia.
Działanie: Cudownie nawilża skórę i co najważniejsze, nawilża na długo. Skóra po jego użyciu jest miękka i gładka. Poziom nawilżenia dla mnie jest w zupełności wystarczający. Mam skórę raczej normalną, niezbyt wymagającą. Skład także przyjemy i naturalny. Na pierwszych miejscach znajdziemy masło shea i masło kakaowe. Balsam nie podrażnił, wręcz przeciwnie, przyjemnie ukoił skórę np. po depilacji. Także nie uczulił.
Balsam jest wydajny, ponieważ wystarczy naprawdę niewielka ilość, aby pokryć nim całe ciało. 

Podsumowując: Nie ukrywam, że polubiłam się z tym balsamem. Używam od jakiegoś czasu namiętnie i już się martwię, że kiedyś się skończy ;) Naprawdę trudno znaleźć balsam, który szybko się wchłania, nie obciążając skóry, ma naturalny skład, tak piękne pachnie i do tego naprawdę nawilża. Nie ukrywam, że mam chrapkę na inne produkty firmy Mokosh.

Chcecie dowiedzieć się więcej na temat firmy i być na bieżąco z nowościami? 

Miałyście do czynienia z jakimiś kosmetykami firmy Mokosh?

Buziaki 


31 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie pięknie pachnące kosmetyki do ciała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. na razie mam tylko ich glinke białą z SB Pozdrawiam serdecznie i miłej niedzieli życzę Kasia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Balsamu ich jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy....
    miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę zerknąc czy w mojej osiedlowej aptece nie ma ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skusiłabym się na niego własnie na lato, szczególnie przez to, że dość szybko sie wchłania. Nie lubię jak latem spływają po mnie balsamy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam zawsze problem z używaniem balsamów i maseł, bo zwyczajnie nie chce mi się czekać aż się wchłonie, żeby się ubrać. Zwlaszcza jak wyjde spod cieplego prysznica i muszę stać w zimnie i czekać bo balsam się wchłania ;<

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie go kupię :) lubię dobre nawilżenie tak samo jak świeże zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam niczego tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy, szkoda że trochę drogi no ale jak działa dobrze to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aktualnie mam glinkę do twarzy tej marki. Jest na prawdę świetna. Nie wiedziałam, że mają tak dobre produkty ; )) Chętnie wypróbuję ten balsamik.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie miałam do czynienia z tą firmą, ba nawet jej nie znam, ale brzmi to naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świtny produkt. Opakowanie bardzo zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na razie poznaję się z ich glinką, olejkiem eterycznym, olejem arganowym i hydrolatem. Ale myślę, że na ten balsam też przyjdzie czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ich opakowania są przesłodkie. Chętnie bym go wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  17. Najważniejsze ze dobrze nawilża i ładnie pachnie , może się skusze na niego :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. hmm, nie znam zapachu bambusa, ale chętnie poznam :) bardzo przyjemny dla oka balsam, w praktycznym opakowaniu, przyzwoicie wygląda, ale jeszcze nie widziałam tych kosmetyków nigdzie :) będę miała na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie stosowałam tego balsamu ale skład jest powalający, recenzja bardzo skłania do zakupu! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. skoro balsam z tej firmy tak dobrze się sprawdza, to mam nadzieję, że biała glinka znajdująca się z marcowym Shiny też tak dobrze się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam okazji używać kosmetyków tej firmy, ale zaciekawiłaś mnie zapachem tego balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem bardzo ciekawa tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja firmę poznałam dzięki glince z SB :)

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja mam chrapkę właśnie na ten balsam :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie uzywalam jeszcze tego produktu ale wyglada naprawde ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. szkoda, że te wszystkie fajne kosmetyki są takie drogie. może kiedyś będzie mnie na nie stać, ha ha ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie słyszałam o tej firmie, ale recenzja zachęca do zakupu!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne skłądniki aktywne, jak dla mnie cena troszkę wysoka ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super opakowanie i bardzo kusisz ;)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...