02 marca, 2015

ZRÓB SWÓJ WŁASNY ULUBIONY KREM BB | MAKE YOUR OWN FAVORITE BB CREAM



Kremy BB swego czasu robiły furorę. Firmy do teraz prześcigają się z wypuszczaniem nowych, lepszych kremów tonujących. Przyznam, że w okresie 'lepszych dni' mojej cery również chętnie sięgam po takie rozwiązanie, ponieważ taki krem delikatnie koryguje naszą cerę przy okazji ją pielęgnując. Dodatkowo są lżejsze niż podkłady. Dzisiaj pragnę Wam przedstawić bardzo prosty sposób na stworzenie takiego kremu dla siebie


Przyznam, że poszukiwanie idealnego kremu BB bywa bardzo trudne. Pewnie niejedna z Was wyrzuciła pieniądze w krem tonujący, który nie do końca spełnił Wasze oczekiwania. Jakiś czas temu natrafiłam na ciekawy artykuł, który właśnie opisywał jak w prosty sposób możesz wykonać taki krem sama w domu, mając często pod ręką jego składniki. 

Rzeczy które potrzebujemy: 



Ulubiony krem. Właśnie ten, po który sięgasz codziennie rano. Z reguły, każda z nas ma swój ulubiony krem, który jest dobrze dobrany do naszej cery i jej potrzeb. W moim przypadku są to zamiennie Hydrain3 Hialuro, Derrmedic oraz Bioderma Hydrabio Riche. Dzisiaj wykonałam swój BB z Biodermy.
Drugą rzeczą jaką potrzebujemy jest podkład mineralny np Lily Lolo. Mój odcień to Popcorn. 

Jak przyrządzić miksturę?




Do małej miseczki, lub lepiej, do małego pojemniczka po kremie, dajemy taką ilość kremu ile chcemy zrobić BB. Do tego wsypujemy podkład mineralny. Możecie nasypać więcej, lub mniej. Zależy to tylko od tego, jaki stopień krycia chcecie uzyskać. Możecie również dodać odrobinę korektora mineralnego, aby jeszcze wzmocnić krycie. To zależy tylko od Was, jaki poziom chcecie uzyskać. Wszystko dokładnie wymieszajcie przy pomocy bagietki (szklana pałeczka do mieszania mikstur) lub plastikowego patyczka czy plastikowej łyżeczki. Jeżeli zrobiłyście za dużo kremu, to zamknijcie go do pustego słoiczka po kremie i użyjecie następnym razem. Tak wykonany krem ma taką datę przydatności, jaką ma krem na którego bazie wykonałyście BB. Nie ma potrzeby dodawania konserwantów, ponieważ przypuszczam, że wybrany przez Was krem bazowy takie już w swoim składzie posiada.

Podsumowując: Nie wiem jak dla was, ale dla mnie jest to super sprawa. Naprawdę długo poszukiwałam swojego idealnego kremu BB. Jeden słabo nawilżał, drugi powodował błyszczenie, inny z kolei strasznie zapychał mi pory i spowodował wysyp nieprzyjaciół. Tutaj nie mam tych problemów. Wybrałam kremy, które mnie nie zapychają, świetnie nawilżają, a skóra nie świeci się po nich jak kula dyskotekowa. Tak przygotowany krem BB jest dla mojej cery całkowicie bezpieczny, ponieważ zrobiłam go ze znanych i nie szkodzących mi kosmetyków. Dodatkowo mogę kontrolować poziom jego krycia. Idealnie stapia się z moją cerą. Spróbujcie, a może jak ja, nie będziecie musiały patrzeć z tęsknotą, na półki sklepowe, na których prężnie stoją miliony kremów BB, CC, DD itd :)

Próbowałyście same wykonać już swój krem BB?

Buziaki


Zapraszam Was do brania udziału w moich konkursach. Szczegóły: 
Konkurs Blog Wibo >TUTAJ<
Konkurs Facebook Drogerie Natura >TUTAJ<

32 komentarze:

  1. Kochana spadłaś mi z nieba z tym postem. Chętnie wypróbuję Twój pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie stworzę swój własny BB, bo jak wiesz, różnie u mnie z nimi bywa - ciężko trafić na ten jeden najlepszy, choć na chwilę obecną jeden taki może do tego miana wzrastać. Nie mniej jednak spróbuję ... ale najpierw muszę kupić jakiś minerał, bo niestety w chwili obecnej nie mam żadnego, który by się co tego celu nadawał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny przepis, na pewno go wypróbuję! Ciężko trafić na idealny BB krem, a tu masz swój własny, idealnie ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, również obserwuję x: http://mycolorfulthing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Wiemy jak ważne są kremy BB w niektórych krajach a my nigdy takiego nie miałyśmy... Może warto na początek zrobić własny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie kremy"wlasnej roboty":;) dziekuje za komentarz na moim vpblogu:) ja rowniez obserwuje:)
    Pozdrowienia,
    Jolahogg.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tym przepisem! Ciężko trafić na idealny BB, a tu możesz skomponować swój własny, idealnie ^^
    Również obserwuje, pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://mycolorfulthing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takue kremy "wlasnej roboty":)dziekuje za konentarz na moim blogu..ja rowniez obserwuje:)
    Pozdrawiam,
    Jolahogg.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł! Coś czuję, że i ja niedługo stworzę swój krem BB :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym wypróbowała, ale niestety nie mam podkładu mineralnego, tylko zwykły :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa propozycja. Może kiedyś ją wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No powiem Ci, że bardzo mnie zaskoczyłaś nie wpadłabym na to :) Szkoda, że nie posiadam podkładu mineralnego ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie się zapowiada, z chęcią bym sobie taki zrobiła..:)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny pomysł, ale mam uraz do kremów bb i jakoś mnie do nich nie ciągnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo dziękuję za przepis, postaram się wykonać :D

    http://karloseek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny , bardzo przydatny post :)
    obserwuję ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też z chęcią spróbuję stworzyć własny! Przynajmniej będę miała pewność, iż nie będzie mi za ciemny xD
    Niby nic takiego a cieszy, bo jest zrobione własnoręcznie :)
    Zapraszamy Cię z Darią na nasz konkurs "Usta w roli głównej".
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł! Sama bym na to chyba nie wpadła ; )) Na chwilę obecną nie mam podkładu mineralnego, ale na pewno sobie sprawię i wypróbuję ten pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo przydatny post . Świetny pomysł . Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię używać kremów BB szczególnie latem :) na dzień dzisiejszy mieszam mocno kryjące podkłady z kremami :D zyskuję trochę lżejszą konsystencję, ale trwałość nie ulega zmianie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zazwyczaj rozwadniam za ciemne dla mnie podkłady. Powiem szczerze, że nie zawsze wychodzi tak jak chcę.

    OdpowiedzUsuń
  21. nie pomyślałabym , że mogę sama w domu zrobić taki kremik tonujący :) Super sprawa , również obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Próbowałam już kiedyś, ale najbardziej kocham te azjatyckie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nigdy nie robiłam kremu własnej roboty, ale od jakiegoś czasu mnie mega kusi to może się skuszę :)
    obserwuję :)

    Pisałaś u mnie w komentarzu, że nie nosisz butów na obcasie wysokich bo masz 172 cm wzrostu i nie chcesz być wyższa od innych mężczyzn, ja mam 174 cm i mimo wszystko bardzo często takie wysokie 10,13 czy też 16 cm noszę i jestem niższa od swojego chłopaka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałaś kochana mnie z kimś pomylić :) Osóbka komentująca za mną tak napisała;) Ja mam 158 i choćbym nie wiem jakie buty ubrała to nie będę wyższa od mojego mężczyzny. Oczywiście szczudeł nie biorę pod uwagę, bo są mało sexy ;) W mojej garderobie królują szpilki do 16 cm :)

      Usuń
  24. Słyszałam tylko o metodzie mieszania za ciemnego podkładu z kremem, a tego sposobu jeszcze nie znam ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. banalnie proste, czemu wcześniej na to nie wpadłam :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł:) właśnie noszę się z zamiarem kupienia podkładu mineralnego, od razu zrobię z niego swój BB:)

    OdpowiedzUsuń
  27. tak proste, a tak efektowne :D

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...