03 kwietnia, 2015

ANNABELLE MINERALS RÓŻE MINERALNE SWATCH + WYNIKI MARCOWEGO KONKURSU



Już pewnie większość z was przekonała się to tym, że uwielbiam kosmetyki mineralne. Ostatnio miałam okazje bliżej poznać się z kosmetykami mineralnymi Annabelle Minerals, które wywarły na mnie pozytywne wrażenie. Jednak dzisiaj chcę Wam zaprezentować swatche wszystkich dostępnych odcieni róży Annabelle Minerals oraz moje wstępną opinię. Zapraszam :)



Od producenta:

Róże mineralne Annabelle Minerals zapewniają świeży, dziewczęcy wygląd. Wysoka pigmentacja i zróżnicowanie odcieni sprawia, że korzystanie z nich jest proste i nie sprawia problemów nawet początkującym. Intensywność koloru można stopniować za pomocą kolejnych warstw.  

Skład: 

Mica, Titanium Dioxide, Zinc Oxide, Iron Oxide, Ultramarines.

Cena: 39,90/4g
Dostępność: Róże możecie nabyć >TUTAJ<. Annabelle Minerals mają również swoje stoiska w dużych centrach handlowych (poprawcie mnie jak się mylę ;)


Opakowanie: Ja swoje róże otrzymałam w woreczkach strunowych w cenie 9,90zł. Jeżeli zdecydujecie się na konkretny odcień, dostępny jest pełnowymiarowy produkt w plastikowym słoiczku z siteczkiem. 
Kolory: Annabelle Minerals w swojej ofercie ma 6 różnych odcieni. Od brzoskwiniowych po jasnoróżowe. 

Sunrise- to ciepły, brzoskwiniowy odcień.



Honey- ciepły, ceglasty odcień. Może z powodzeniem być stosowany jako bronzer.



Nude- przygaszony, pudrowy róż.



Romantic- jaśniutki, delikatny, chłodny róż.



Coral- zdecydowany, karmazynowy odcień.



Rose- mój ulubieniec, lilaróż :)



Pigmentacja: Róże są bardzo dobrze napigmentowane. Nie robi jednak nieestetycznych plam. 
Wykończenie: Wszystkie róże są matowe.
Trwałość: Bardzo dobra. Wiadomo, nieco pod koniec dnia nieco się ścierają, ale nie całkowicie. Róż jest na swoim miejscu do wieczora.
Aplikacja: Róże delikatnie pylą, ale jest to zupełnie normalne biorąc pod uwagę fakt, że są w sypkiej postaci. Wystarczy dosłownie odrobinka, aby lico było ładnie muśnięte różem, co niewątpliwie przekłada się na wydajność. Róże dobrze się rozcierają, dzięki swojej kremowej konsystencji.
Wydajność: Róże są bardzo wydajne. Mimo zrobienia dla Was swatchy z odcienia Rose, będę mogła się cieszyć różem jeszcze przez długi czas, ponieważ wystarczy naprawdę odrobinka, aby uzyskać efekt ze zdjęcia poniżej. Opakowanie 4g wystarczyłby mi chyba na długie lata ;)

Makijaż: Na zdjęciu możecie zobaczyć na moim licu odcień Rose. Niewątpliwie jest on moim ulubionym i myślę, że dobrze nada się dla osób z bladą cerą, jak i również nieco opaloną. Nadaje ładny, naturalny rumieniec. Lubię także odcień Coral, ale zostawię sobie go na czas, kiedy moja cera złapie więcej promieni słonecznych :) Nude i Romantic ładnie będą prezentowały się na bladolicych blondynkach, a Sunrise i Honey będą strzałem w 10 dla osób, które pragną nadać cerze efektu ciepłej opalenizny.



Podsumowując: Róże Annabelle Minerals jak najbardziej zdały egzamin. Są trwałe i bardzo wydajne. W odcieniach, myślę, że każda znajdzie coś dla siebie. Jeżeli będziecie chciały, mogę zaprezentować inne odcienie na licu. Piszcie śmiało :) Co przy wyborze róży mineralnych jak i innych kosmetyków mineralnych jest najważniejsze? Fakt, że nie zapychają i nie uczulają! Kto ma takie problemy, ten doskonale zda sobie sprawę z plusów stosowania kosmetyków mineralnych :)

~~~~~

Ogłoszenia parafialne ;) Wyniki marcowego konkursu z Wibo.
Jak zazwyczaj zwycięzcę wyłonił generator losów. Do konkursu zgłosiło się prawidłowo 80 osób.Oto wylosowana liczba: 


Wygrywa ruda kita  :) 

Serdecznie gratuluję, a pozostałym dziękuję za liczny i aktywny udział. Informuję, że rozstrzygnął się już również konkurs na Facebooku. Zainteresowanych odsyłam do mojego profilu :) >TUTAJ<

~~~~~~

Miałyście do czynienia z różami Annabelle Minerals?

Buziaki





26 komentarzy:

  1. Ja róży używam naprawdę sporadycznie i jeśli już to tylko Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Annabelle Minerals nic nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nic z tej firmy, ale ostatnio ciągle o niej słyszę. Ja teraz zakochuję się w różach w kremie, ale nie ukrywam, że jestem ciekawa takich mineralnych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję. Z róży Anabelle mam odcień Rose , który uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem wielka znawczynia róży, ba anwet chyba i fanka, ale te kolory są obledne! boje sie tylko ze mineralne prdukty nie sa dla mnie, bo mialam puder z mac i srednio sie dobralismy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre odcienie wygladają całkiem nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  7. Może kiedyś skuszę się na róże mineralne, choć mam troszkę dystansu, bo podkłady kompletnie nie zdały u mnie egzaminu :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róże nie sprawiają zupełnie problemu. Podkłady mogą, ponieważ trzeba nabyć wprawy przy ich nakładaniu.

      Usuń
  8. Gratuluję! Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ochotę na jakieś produkty mineralne, zobaczymy, może kiedyś mi się uda potestować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się Romantic, chociaż pewnie do mojej karnacji pasował by ten sam odcień co wybrałaś. Śliczne są i też mam słabość do kosmetyków mineralnych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam róż Romantic i absolutnie go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze ani jednego :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam z nimi do czynienia, ale wyglądają na prawdę fajnie! ; ))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratki dla zwyciezcy! :P ciekawe produkty

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się ich róże :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzą mi się te minerałki, ale sama nie wiem od czego zacząć. Muszę się wgłębić w ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba Coral najbardziej w moim typie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam róż mineralny z Lily Lolo, ale może na jakiś z tej firmy też kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście wygląda bardzo naturalnie, jeśli wydajność jest taka, jak mówisz, to może mimo mojej urazy do minerałków skuszę się na ich róż. Spodobały mi się! :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...