18 kwietnia, 2015

CIENIE MINERALNE ANNABELLE MINERALS + MAKEUP


Dzisiaj pragnę Wam zaprezentować mój zestaw cieni mineralnych w odcieniach Cappuccino, Lavender oraz Smoky oraz pędzelek do blendowania od Annabelle Minerals. Przygotowałam dla Was także moją propozycję makijażu do którego wykorzystałam nasze dzisiejsze gwiazdy, więc zapraszam do dalszej części :)

Od producenta:

Cienie mineralne Annabelle Minerals to 17 napigmentowanych odcieni. Nie osypują się, ani nie ścierają. Zapewniają satynowe wykończenie. Każdy słoiczek to szansa na wykonanie wyjątkowego makijażu, bez obawy o podrażnienie delikatnej skóry oczu.  

Skład:

Mica, Titanium Dioxide, Silk, Kaolin, CI 77491, CI 77499

Cena: 29,90zł/3g. Możecie nabyć także zestaw trzech próbek cieni po 1 g każda w cenie 39,90. Ja właśnie zdecydowałam się na drugą opcję, ponieważ daje to możliwość przetestowania trzech wybranych odcieni naraz ;) 
Dostępność: Słoiczek 3g znajdziecie >TUTAJ<, a zestaw trzech >TUTAJ<







Opakowanie: Ja swoje cienie otrzymałam w malutkich, plastikowych, przeźroczystych słoiczkach. Cienie w pełnowymiarowym opakowaniu znajdują się w zakręcanym słoiczku z siteczkiem i czarnym wieczkiem. 
Kolory: Moje kolory to Smoky- matowa czerń, Cappuccino- delikatny, chłodny brąz z delikatnym fioletowym tonem, Lavender- ciepły fiolet. 
Wykończenie i pigmentacja: Odcień Smoky jest matowy. Odcienie Cappuccino i Lavender są na sucho satynowe, a na mokro nabierają nasycenia i są wręcz metaliczne. Cienie mają bardzo dobrą pigmentację. Nakładane na mokro zyskują jeszcze na nasyceniu. Podobnie dzieje się jak nałożymy cienie na kremową bazę. Niestety nie udało mi się uchwycić zbytnio tego efektu. Na zdjęciu cienie na kremowej bazie.


Podsumowując: Cienie bardzo przypadły mi do gustu. Są świetnie napigmentowane, dobrze się rozcierają i łączą. Rozcierane tracą na metaliczności, ale słabo na nasyceniu. Podoba mi się w nich fakt, że w zależności od sposobu nakładania otrzymujemy odmienny efekt. To daje nam spore możliwości do zabawy :) Są to cienie sypkie, więc trzeba spodziewać się obsypywania podczas aplikacji. Niemniej jednak bardzo mnie zdziwił fakt, że po otrzepaniu z pędzelka nadmiaru cienia i nakładaniu cieni na kremową bazę obsypywanie było znikome :) Tutaj cienie mają ode mnie duży plus. Dobrze sprawdzają się zarówno w dziennych makijażach jak i w wieczorowych :)



Od producenta: 

Pędzelek do łączenia cieni na powiece.
Pozwala uzyskać perfekcyjny makijaż oka. Pędzelek jest miękki
i delikatny. Wykonany z syntetycznego włosia z bambusową rączką. Bezpieczny dla alergików. 

Cena: 21,90zł
Dostępność: Ten pędzelek możecie dostać >TUTAJ<

Przy wyborze cieni zdecydowałam się także na pędzelek do rozcierania. Po pierwsze byłam ciekawa jakości pędzelków Annabelle Minerals, ale także właśnie takiego brakowało mi w moim zestawie. 
Pędzelek jest solidnie wykonany. Jest już po pierwszym praniu i nie utracił ani jednego włoska. Włosie także się nie odkształciło. Jest syntetyczny i mięciutki jak obiecuje producent. Jest także poręczny, ma dłuższą rączkę i świetnie rozciera. Nic tylko polecić :) 






Miałyście do czynienia z cieniami Annabelle Minerals? dajcie znać jak się u Was spisały :)

Buziaki


23 komentarze:

  1. Piękne kolorki :) Przygarnęłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie fioletowe makijaże. Jak na razie mam tylko podkład AM ale bardzo go lubię i na pewno na lato zamowie ciemniejszy odcień. Fajna opcja z tymi probkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kolory, a makijaż po prostu piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne cienie, bardzo mi się spodobały

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się Lavender :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny makijaż, taki tajemniczy :)
    Z lavender zrobiłabym na pewno użytek, lubię fiolety :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cienie mineralne od dłuższego czasu znajdują się na mojej wish liście;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory i makijaż, najbardziej podobają mi się Lavender oraz Cappuccino.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka pigmentacja! Bardzo ładnie się prezentują te odcienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te cienie wyglądają przepięknie, na pewno je kiedyś kupię bo od dawna mnie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne odcienie. Cappuccino mi się strasznie podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne odcienie i makijaż nimi wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie malowałam się cieniami mineralnymi, nie wiem czy bym umiała ;) Kolory bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podobają mi się kolory i makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny makijaż. Cień cappucino piękny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny makijaż ;) uwielbiam mineralne kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. lavender idealny dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyjemne kolory. Nawet lavender mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  19. lawenda, piękny kolor :) i Ty śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne kolory i cudowny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...