22 kwietnia, 2015

DERMEDIC REGENIST PHYTOHIAL ARS 4 UJĘDRNIAJĄCY KREM WSPOMAGAJĄCY ODNOWĘ SKÓRY NA NOC



Dzisiaj moi drodzy pod lupę wezmę krem Dermedic Regenist Phytohial Ars 4 na noc. Do testów tego kremu przyłączyła się także moja znajoma, więc rozbierzemy krem na czynniki pierwsze ;) Ciekawi Was co z tego wyszło?




 Od producenta:

Składniki aktywne: Kompleks aktywny ARS 4° PHYTOHIAL. Proteiny roślinne, Kwas hialuronowy, Wyciąg z korzenia różeńca górskiego, Witamina E, Masło Shea, Olej arganowy, Medilan
Zawartość składników aktywnych: 16,5% 

- Redukuje liczbę i głębokość zmarszczek
- Poprawia sprężystość skóry
- Wspomaga naprawę DNA komórek skóry, wzmacniając jej strukturę
- Chroni lipidy naskórka przed degeneracją
- Poprawia zdolność skóry do regeneracji
- Hypoalergiczny

Więcej informacji  >TUTAJ<

Skład:


Cena: 50-55zł/ 50ml
Dostępność: Produkty Dermedic znajdziecie w dobrych aptekach.



Opakowanie: Produkt otrzymujemy  w zabezpieczonym, kartonowym i estetycznym pudełeczku na którym znajdziemy wszelkie potrzebne informacje. Sam krem zamknięty jest w szklanym, zakręcanym słoiczku.
Zapach: Delikatny, prawie nie wyczuwalny, ale przyjemny. Zaraz po posmarowaniu znika.
Konsystencja: Dosyć gęsta i treściwa. Dobrze się rozprowadza. Nie roluje.
Kolor: Delikatny, rozbielony róż.



Działanie: Przyznam, że początkowo sceptycznie podeszłam do tego kremu ze względu na parafinę w pierwszej połowie składu. Moja cera różnie na nią reaguje, więc wolałam nie ryzykować i podzieliłam się kremem ze znajomą. Ma ona skórę suchą z widocznymi już oznakami starzenia, więc de facto krem stworzony dla niej :) Ja na ten krem zdecydowałam się ponieważ moja cera po kwasach potrzebowała na noc solidnego i treściwego kremu. Krem stosowałam głównie po peelingu na noc, ponieważ przy zwykłych kremach nawilżających czułam, że czegoś jej jeszcze brakuje. I w tej roli krem się u mnie sprawdził w 100%. Gdy przy kremach nawilżających po peelingu rano budziłam się ze ściągniętą skórą, tak po użyciu tego kremu skóra była ukojona, gładka i nawilżona. Przyznam, że coraz częściej lubię do niego wracać i wiem, że po skończonej kuracji nadal będzie gościł w moim nocnym rytuale, gdy moja skóra będzie potrzebowała czegoś konkretnego :) A jak ocenia ten krem moja znajoma? Po prostu go pokochała i już zaopatrzyła się w zapas i na dzień i na noc. Jej opinia: "Krem szybko się wchłania mimo swojej gęstej konsystencji, pozostawia skórę nawilżoną i gładką. Skóra po jego użyciu nie jest spięta, a ukojona po wieczornym demakijażu. Rano budzę się z gładką i promienną cerą. Krem używam codziennie wieczorem już miesiąc i przyznam, że powoli zaczynam zauważać już pierwsze efekty jego stosowania. Moje drobne zmarszczki stały się mniej widoczne, a skóra jest elastyczna. Wcześniej miałam wrażenie jakby była odwodniona... Ja jestem z tego kremu zadowolona bardzo i polecę go z pewnością osobom z podobną cerą do mojej." Krem nie uczulił żadnej z nas, nie podrażnił.

Podsumowując: Mimo mojego wcześniejszego sceptycznego nastawienia, cieszę się, że dałam temu produktowi drugą szansę. Krem jest naprawdę dobry, o czym świadczą słowa mojej znajomej. Myślę, że sprawdzi się w walce ze zmarszczkami u osób z suchą, pozbawioną blasku i jędrności skórą.

Znacie ten krem? 

Buziaki


18 komentarzy:

  1. Nie wiem czy u mnie by się sprawdził, bo mam cerę mieszaną, ale produkt naprawdę ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u niej także się sprawdzi :) Daj znać

      Usuń
  3. ja poluję na serię niebieską :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hydrain 3 Hialuro jest świetna :) Szczególnie serum :)

      Usuń
  4. To chyba coś w sam raz dla mnie. Mam jeszcze resztę płynu micelarnego z Dermedic, który akurat u mnie się nie sprawdził i właśnie go "męczę" do końca - do oczu się nie nadaje więc zmywam nim samą twarz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem tak jest, że po daniu drugiej szansy znacznie lepiej się coś sprawdza ;) Nie dzieje się to często, ale są wyjątki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze trochę i będę musiała zacząć oglądać się za takimi produktami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej nie jest to krem dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz o nim słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe czy sprawdziłby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Markę poznaję dopiero, ale fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, ze u ciebie się sprawdził:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Często również mam tak, że za pierwszym podejściem troszkę się nie polubię z jakimś produktem, a już za drugim mnie wręcz zachwyci :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja dopiero poznaję tę markę, więc jeszcze tego kremu nie znam :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...