16 kwietnia, 2015

INDIGO HOME SPA BAZA WINYLOWA I TOP NABŁYSZCZAJĄCY DO PAZNOKCI


Do wykonania perfekcyjnego manicuire niezbędne jest użycie zarówno bazy jaki i top coat-a. Baza ma za zadanie wygładzić płytkę, aby zwiększyć przyczepność lakieru, a top ma ochronić lakier przed uszkodzeniami. Dzisiaj zaprezentuję Wam duet do zadań specjalnych firmy Indigo, czyli bazę winylową i top nabłyszczający. Czy ten zestaw sprawdził się u mnie?



____________________________________________________

Baza winylowa do paznokci.

Od producenta:

Winylowa baza Indigo: wydłuża trwałość lakieru oraz wzmacnia naturalne paznokcie. Sprawia, iż powierzchnia na którą nakładamy kolor jest aksamitnie gładka.
Może być używana jako mleczny lakier ponieważ nadaje paznokciom delikatny, różowy kolor.

Cena: 16zł/10ml
Dostępność: Bazę możecie nabyć na stronie producenta Indigo Home Spa 


Opakowanie: Standardowa, szklana, duża buteleczka. Pędzelek wygodny, standardowy.
Kolor: W buteleczce baza jest różowa, jednak na paznokciach daje bardzo transparentny, mleczno- różowy efekt.
Wysychanie: Baza wysycha niemal natychmiastowo.
Efekt: To co mnie cieszy to brak formaldehydu i toluenu w składzie. Baza świetnie wygładza płytkę przygotowując ją na nałożenie lakieru. Jeżeli chodzi o przedłużenie trwałości lakieru to również muszę zgodzić się z producentem. Przetestowałam bazę z lakierem  Miyo, który na moich pazurkach wytrzymuje ok 2 dni. Z bazą wytrzymał 3 bez najmniejszego uszczerbku! :)
__________________________________________________

Top nabłyszczający do paznokci.

Od producenta:

Indigo Top Coat
Nabłyszczacz i ochrona paznokci w jednym.
Posiada mikro-cząsteczki, które zabezpieczają paznokcie przed uszkodzeniami mechanicznym.
Chroni kolor i wydłuża czas trwałości aplikacji.

Cena: 16zł/ 10ml
Dostępność: Top możecie nabyć na stronie producenta Indigo Home Spa


Opakowanie: Standardowa, szklana, duża buteleczka. Pędzelek wygodny, standardowy.
Kolor: Top jest zupełnie przeźroczysty.
Wysychanie: Top wysycha w tempie natychmiastowym. 
Efekt:  Top również w składzie nie posiada toluenu i formaldehydu. To dobra wiadomość :) Cudownie nabłyszcza, wydobywając głębie koloru lakieru. Odnoszę także wrażenie, że przyspiesza całkowite wyschnięcie lakieru. Nakładam go na podsuszony lakier i w ciągu 3 min mam wysuszony całkowicie cały nami. Po jego nałożeniu nie boję się wykonywać mani wieczorem przed spaniem, bo wiem, że nie obudzę się z odciśniętą poduszką na płytce. Działa podobnie do osławionego Seche Vite i bez wątpienia jest moim ostatnim odkryciem :) Jeżeli chodzi o przedłużenie trwałości mani, zrobiłam z topem podobny test jak z bazą. Użyłam go na dosyć słaby lakier Miyo i także przedłużył jego trwałość o dwa dni.


Podsumowując: Jestem zadowolona z obu tych produktów z osobna, ale- czego jeszcze wcześniej nie wspomniałam- razem dają najlepszy efekt :) Dzięki użyciu tego duetu mogę się cieszyć mani blisko tydzień! Naprawdę :) Próbowałam duetu zarówno na świetnych lakierach Indigo, ale także na wcześniej wspomnianym Miyo, który sam w sobie nie był trwały. I efekt naprawdę mnie zaskoczył. To prawda, że moja płytka jest aktualnie w niezłym stanie i lakiery lepiej się jej trzymają, ale ten zestaw znacząco przedłuża jego trwałość. Ostatnio nawet przestałam nakładać hybrydy, bo lakiery w zupełności mi wystarczą i mogę częściej cieszyć się nowymi wzorami :)

Miałyście do czynienia z lakierami do paznokci Indigo?

Buziaki


30 komentarzy:

  1. Nie miałam z nimi do czynienie jeszcze :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja słyszałam o nich tylko przy okazji szukania lakierów hybrydowych ;) Ale te wyglądają słodko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że jestem ciekawa ich hybrydek :)

      Usuń
  3. Podoba mi się ta baza :) Muszę się w nią zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pamiętam kiedy mi paznokcie równy tydzień wytrwały... Dlatego chyba muszę nabyć, może i u mnie się tak fajnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kiedyś wypróbuje :p narazie mam hybrydy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale brzmią bardzo zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam ich nigdy :) śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam ich nigdy :) śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne lakiery:)
    wiosenne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcie :*
    cudna notka <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolorek tego Indigo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam oba produkty i bazę lubię, ale bardziej odpowiada mi stosowana solo niż pod lakier, a z działania topu jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjemniaczki. Jestem ciekawa o ile u mnie ta baza podniosłaby żywotnośc lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam niestety. Do tych zadań mam lakiery innych firm :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne odcienie !
    Ostatnio kupiłam pierwszy raz Golden rose i jestem zachwycona, gdy tylko postawie na cos nowego na pewno po mysle o tych z twojego wpisu. uwielbiam takie delikatne odcienie

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie wypróbuję :) bo przyznam że ja malując paznokcie zawsze na szybkości maluję je samym lakierem..

    OdpowiedzUsuń
  17. własnie czekam na listonosza bo wygrałam jakis zestawik z indigo u kapryska:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam o nich szczerze mówiąc ale z tego co piszesz to warto je mieć :) cena też jest oki

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam jeszcze do czynienia z tą firmą, ale przydałby mi się szczególnie top :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Marka jest mi kompletnie obca, ale fajnie, że oba produkty dobrze się u Ciebie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja używam jako bazy odżywki :) na moje potrzeby jest odpowiednia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oo z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jako bazy zawsze używam odżywki. Chyba że testuje nowy lakier, wtedy ląduje na paznokciach bez dodatków, żeby nie zafałszować wyników. Top coat mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  24. dodasz zdjęcie jak wyglądają pazurki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pazurki z udziałem bazy i topka pojawią się w zestawieniu z wiosenną edycją lakierów Indigo w przyszłym tygodniu :)

      Usuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...