10 kwietnia, 2015

INDIGO OLIWKA DO SKÓREK SEVENTH HEAVEN


Dzisiaj moi drodzy pod lupę wezmę oliwkę do skórek Indigo Seventh Heaven. Ostatnio prezentowałam Wam perfumowany krem tej firmy o tym samym zapachu >TUTAJ<, który mnie zauroczył. Czy oliwka również podbiła moje serce?




Od producenta:

Perfumowana oliwka do skórek Indigo o najpopularniejszym zapachu Indigo Seventh Heaven. Piękny zapach oliwki towarzyszy w subtelny sposób wykończeniu manicure, a jej bogata konsystencja odżywia skórki, nadając im zdrowy wygląd.

Sklad: 


Cena: 9,99zł/5ml lub 16zł/15ml
Dostępność: Oliwkę możecie nabyć na stronie Indigo Home Spa.



Opakowanie: Produkt znajduje się w szklanej buteleczce charakterystycznej dla lakierów do paznokci, z szerszym pędzelkiem. 
Aplikacja: Dzięki temu, że oliwka wyposażona jest w pędzelek, możemy precyzyjnie nałożyć oliwkę dokładnie na skórkę, bez obawy, że nałożymy jej zbyt dużo i zacznie nam gdzieś spływać. Jest to przyznam, bardzo wygodna forma.
Zapach: Cudowny! Zakochałam się w nim od pierwszego użycia. Wypełnia całe pomieszczenie, w którym się znajduję, gdy jej używam. Dodatkowo utrzymuje się bardzo długo. Jest intensywny, elegancki i kobiecy :)
Działanie: Wystarczy spojrzeć na skład, aby wiedzieć, że pomaga :) Zaraz na początku znajdziemy olejek z nasion słonecznika, potem z awokado i migdałowy. Na końcu znajduje się perfum odpowiedzialny z ten cudowny zapach. Po jego użyciu skórki są mięciutkie i odżywione. Lubię takie zwięzłe i przyjemne składy. Z pewnością uprzyjemnia wykonanie manicuire. Stosuję ją po ukończonym mani, ale także na noc, przed spaniem zanim nałożę krem. Wraz z kremem Indigo tworzy naprawdę zgrany duet.

Podsumowując: Polecam z czystym sumieniem tą oliwkę. Włączcie właśnie oliwki do skórek do codziennego rytuału pielęgnacyjnego dłoni, ponieważ pomaga ona w zachowaniu zadbanych skórek, zdrowych i odżywionych paznokci, a masaż taką oliwką stymuluje ich wzrost.

Stosujecie regularnie oliwki do skórek?

Buziaki


24 komentarze:

  1. Nigdy jej nie widziałam. Ja używam oliwki z Marizy, choć przyznać, że ostatnio bardzo nieregularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Intryguje mnie ta oliwka, nie używałam jeszcze nic takiego, a czuję, że mogłoby dać bardzo fajne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje skórki proszą o taką oliwkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę musiała coś kupić na moje skórki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosuję :) Nie tę, ale ogólnie lubię oliwki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena niewielka jak na taką oliwkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę spróbować:) moje skórki po zimie wyglądają fatalnie:/

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie to nigdy nie używałam olejku do skórek.

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie jej używam, super pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje skórki są w fatalnym stanie, chyba muszę ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo, fajne składniki ;) Kupiłabym ze względu na zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. cosik z tej firmy wygrałam ostatnio wiec bede testowac:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka kuracja na pewno przydałaby się moim skórkom ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja wlasnie chce wzmocnic swoje paznokcie :D
    rowniez obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam jej, ale fajnie, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie uzywalam, ale skoro jest dobra to chętnie wypróbuję :))
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Akurat teraz nie mam problemu ze skórkami, ale mogłaby się przydać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie używam takich produktów wcale..

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam tego kosmetyku. Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie stosuję regularnie , chociaż bardzo się staram ;D Bardzo fajnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  21. Używam sporadycznie oliwkę, głównie po wykonaniu mani. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie, że są dostępne 2 pojemności :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...