01 kwietnia, 2015

INDIGO SEVENTH HEAVEN KREM DO RĄK | INDIGO SEVENTH HEAVEN HAND CREAM



Dzisiaj zabiorę Was w krainę zapachu z kremem do rąk Seventh Heaven firmy Indigo. Indigo to profesjonalna marka kosmetyczna, znana i ceniona w 22 krajach Europy, Kanadzie, Australii oraz Republice Południowej Afryki. Nasza dzisiejsza gwiazda urzekła mnie swoim zapachem, ale czy również działaniem?




Od producenta:

Perfumowany krem do rąk Indigo o najpopularniejszym zapachu Seventh Heaven  (Wosk pszczeli, D-panthenol, Masło Shea, Gliceryna, Lanolina, Alantoina, Olej Słonecznikowy, Ekstrakt ze skrzypu, Lanolina) który chroni, regeneruje, odżywia, wygładza i nawilża skórę Twoich rąk.
Krem do dłoni Indigo podobnie jak balsam łączy w sobie unikalną odżywczą recepturę 9 składników aktywnych wzbogaconych o przepiękne zapachy. Posiada jednak gęstszą konsystencję. Tak samo jak balsam kompleksowo pielęgnuje skórę, wyrównuje jej koloryt i sprawia, że jest elastyczna, jędrna i gładka. Indigo jako pierwsza i jak dotąd jedyna firma kosmetyczna połączyła tak wiele składników aktywnych i gwarantując niespotykaną do tej pory jakość i skuteczność kremu.  Swój przepiękny zapach krem zawdzięcza wybranym zapachom z linii perfum Indigo, a także lekkim, słodkim i owocowym kompozycjom oraz aromatycznym, świątecznym zapachom z przyprawami.

Skład:


Cena: 19zł/100ml
Dostępność: Krem możecie nabyć na stronie producenta >TUTAJ<



Opakowanie: Baaardzo praktyczne. Lubie takie rozwiązania. Krem zamknięty jest w plastikowej buteleczce z pompką. Wszystko działa tak jak powinno, czyli pompka się nie zacina i wydobywa odpowiednią ilość produktu. 
Konsystencja: Krem jest gęsty o różowym zabarwieniu. Mimo swojej gęstości błyskawicznie się wchłania, nie pozostawiając na dłoniach tłustej, ani lepkiej warstwy. 
Zapach: Intensywny, elegancki i kobiecy. Bardzo długo utrzymuje się na skórze. Urzekł mnie od pierwszego zastosowania. Podczas smarowania, zapachem wypełnia się całe pomieszczenie w którym przebywam. 
Działanie: Obiecane przez producenta składniki aktywne faktycznie znajdziemy w składzie. Jedne wyżej, inne niżej. Aby wspomóc działanie tych składników aktywnych znajdziemy także w składzie alkohol, silikony czy olej mineralny. Jak unikam tych składników w pielęgnacji mojej cery, tak w kremie do rąk zupełnie mi nie przeszkadzają. Działanie kremu także przypadło mi do gustu. Dłonie po jego użyciu są faktycznie wygładzone, a skóra staje się miękka i delikatna. Zaskoczyło mnie w nim to, że całkiem fajnie pielęgnuje skórki. Krem mnie nie uczulił, nie podrażnił.

Podsumowując: Jestem zadowolona z tego kremu. Jego cudowny zapach zdecydowanie uprzyjemnia stosowanie. Aż jestem ciekawa ich produktów z linii SPA i zapachów, które możemy znaleźć na ich stronie internetowej >TUTAJ<. Krem zdecydowanie zachęcił mnie do wypróbowania innych produktów Indigo, które z resztą pojawią się jeszcze na blogu.

Miałyście do czynienia z produktami firmy Indigo?

Buziaki



21 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie miałam nic z indigo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam go juz i marzy mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go, ale rzeczywiście wygląda mega kobieco. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się pod względem wizualnym, jak i biorąc pod uwagę działanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie wygląda.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, że ma pompkę i fajnie działa, tylko szkoda, że tak słabo dostępny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach ma boski, dla mnie ten krem to bardziej perfumy w kremie niż krem do rąk ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam, ale przyznam że prezentuje się bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja go nie znam, ale Twoja recenzja jest bardzo zachęcająca :) poza tym opakowanie ma śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten zapach naprawdę musi być ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. interesujacy ten krem :>

    www.madamedaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Opakowanie tego kremu jest takie luksusowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam tego kremu. Podoba mi się jego opakowanie,z chęcią bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego kremu, zainteresował mnie zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Buteleczka jest piękna a kolor smakowity :D Jak go gdzieś napotkam na mojej drodze, to muszę niuchnąć, bo też jestem ciekawa zapachu :).

    OdpowiedzUsuń
  16. prezentuje sie pieknie. Dobrze, ze jestes zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapach jest zbliżony do zapachu perfumu Miss Dior. Delikatny i przyjemny. Mam balsam. Kocham ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja posiadam krem do rąk i jestem mega zadowolona a zapach jest obłędny a dłonie po użyciu kremu pachną przez cały dzień polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aktualnie w zBLOGowani.pl trwa fantastyczna akcja konkursowa z marką Indigo. Zapraszamy do udziału :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...