15 kwietnia, 2015

KOBO PROFESSIONAL BRONZER NUBIAN DESERT 311 PREZENTACJA + OPINIA


W dniu dzisiejszym wtrącę moi drodzy swoje trzy grosze w temacie kultowego już produktu, jakim jest bronzer Nubian Desert 311 firmy kobo Professional. Nie będę ukrywać, że odkąd trafił  w moje łapki, stał się moim ulubieńcem. Dlaczego i jak prezentuje się na licu?



Od producenta:

Matowy, brązujący puder w kamieniu nadaje skórze odcień naturalnej, zdrowej opalenizny. Idealny do kreowania „cienia” na twarzy. Polecany do konturowania, modelowania twarzy i ciała.

Dostepny w 2 odcieniach: 308 Sahara Sand i 311 Nubian Desert.

Skład:

Talc, Mica, Caprylic/Capric Triglyceride, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Magnesium Stearate, Titanium Dioxide, Kaolin, Bambusa Arundinacea Stem Powder, Phenoxyethanol(and)Ethylhexylglycerin, [+/- Aluminium Oxide,CI 77492, CI 77491, CI 77499, CI 77711].

Cena: 20zł/9g
Dostępność: Wyłącznie w Drogeriach Natura




Opakowanie: Bronzer znajduje się w wygodnej, solidnej kasetce zamykanej na klik. Wieko jest przeźroczyste.
Konsystencja: Twarda, zbita i niezbyt pyląca. Dobrze się rozciera. 
Pigmentacja i kolor: Jak na produkt tego typu dobra, półtransparentna. Dzięki temu można spokojnie stopniować jego intensywność nakładając kolejne warstwy. Kolor jest chłodny i ciemny.
Wykończenie: Matowe.
Trwałość: Bardzo dobra. Na mojej twarzy spokojnie wytrzymuje cały dzień. Ściera sie równomiernie i nie tworzy plam.
Efekt: Bronzer Nubian Desert jest wprost idealny do mojej karnacji. Kobo wcześniej wprowadziło jaśniejszą wersję Sahara Sand, który może być lepszą opcją dla jasnej blondynki. Efekt jaki daje bronzer jest bardzo naturalny i w moim przypadku świetnie nadaje się do konturowania twarzy. 



Podsumowując: Bronzer jak już wcześniej wspomniałam szybko stał się moim ulubieńcem i towarzyszy mi przy codziennym makeupie. Podoba mi się fakt, że nie jest mocno napigmentowany, przez co możemy stopniować efekt. Osoby o jasnej karnacji na pewno docenią ten fakt. Ponadto trwałość i jakość idą w parze z ceną, dlatego gorrrąco polecam :)

Macie w swoich zbiorach ten bronzer?

Buziaki


64 komentarze:

  1. Na razie nie posiadam, ale zachęciłaś mnie do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie raz myślałam o kupnie bronzera ale boje się, że więcej krzywdy sobie nim zrobie niż pożytku ;) Koniecznie muszę się podszkolić w tym temacie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest naprawdę bezpieczny i powinien się sprawdzić jako pierwszy bronzer :)

      Usuń
  3. póki co mam inne bronzery ale ten wydaje się być bardzo fajny :) jak jakiś zużyję to rozważę jego zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się efekt, jaki daje na twarzy :) godny uwagi, a Ty śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie godny uwagi :) Miło mi :)

      Usuń
  5. Ładny i delikatny ;) Super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odcień jest świetny ;) taki zimnawy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie się prezentuje! :) Nie dziwię się, że stał się ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę go wreszcie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, wygląda bardzo subtelnie i taki efekt mi się podoba. :) Swój bronzer już mam, ale pewnie gdybym planowała zakup to wzięłabym go pod uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele osób go chwali i pięknie prezentuje się na twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wiele osób go chwali :)

      Usuń
  11. Fajny ja mam rozświetlacz z kobo :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę go mieć :) piękny efekt u Ciebie dał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny, wiele dobrego o nim słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam zamiar wkrótce zacząć moją przygodę z bronzerami i właśnie ten kupić na początek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początek zabawy z bronzerem jest genialny :)

      Usuń
  15. Piękny makijaż:)
    moc uścisków

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam ale zaciekawiłaś mnie nim;) Mam bardzo jasną karnację i większość odcieni bronzerów jest dla mnie niestety za mocna;) Ja także obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja dopiero pierwszy raz spotykam się z tym bronzerem! już planuję zakup :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam go, ale posiadam rozświetlacz z tej serii i jest ekstra :) może kiedyś kupię jaśniejszą wersję tego bronzera :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam ten jaśniejszy odcień i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam wcześniej nic z firmy KOBO. Bardzo ładnie się na Tobie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. great post :) have a nice day :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Z chęcią bym go wypróbowała, ale niestety do Natury mam dość daleko.

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo kusi mnie ten produkt! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ma fajną, chłodną tonację i Tobie pasuje idealnie! :) Dla mnie byłby za ciemny, musiałabym mieć inny odcień, o wiele jaśniejszy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sahara Sand może się u Ciebie sprawdzić :)

      Usuń
  25. naczytałam się już o nim i strasznie mnie kusi :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Trochę się czaję na Sahara Sand :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mi się podoba, akurat szukam takiego bronzera więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam ten jaśniejszy i bardzo go lubię, ten chyba też kupię, żeby latem troszkę mocniej podkreślać twarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. przepiękny i naturalny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  30. cos z kobo mi sie marzy :) wysłałam Ci dzis pierwsza czesc diy boxa reszta w przyszłym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super kochana :) Nie musiałaś się tak rozdwajać ;) Ale dziękuję :*

      Usuń
  31. Bardzo ładnie wygląda na Twojej twarzy, ale ja nie wiem czy umiałabym się nim posługiwać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością potrafiłabyś :) Ciężko zrobić sobie nim krzywdę ;)

      Usuń
  32. świetny odcień ;)
    też bym wybrała ten odcień bo jestem brunetką ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wolę róż, bardziej do mnie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  34. Łał :D widziałam go w sklepie ale nie byłam pewna, jednak widzę że sprawuje sie znakomicie :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam puder z tej serii i jest boski. Na bronzer też bym się skusiła gdybym częściej z takich kosmetyków korzystała:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Chyba nigdy nie stosowałam bronzera albo go miałam ale nie pamiętam kiedy. O kobo ostatnio bardzo dużo pozytywnego słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Może się kiedyś skuszę na bronzer :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Obecnie używam bronzera Ultra Bronze z MUR i jestem zadowolona. Co do Kobo to mam zamiar kupić ich puder transparentny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo naturalnie wygląda na twarzy. Świetny kolor. Co do trwałości, to opinie są różne. Pewnie od cery i podkładu zależy.

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam wielką ochotę na ten bronzer. Nie wiem tylko który odcień wybrać. Nawet sprawdzałam oba ale jakoś nie umiem się zdecydować na jeden. Chyba kupię 2 jak będą promocje :P

    OdpowiedzUsuń
  41. coś dla mnie :) tylko nie wiem, gdzie jest najbliższa drogeria, w której mogę go kupić :/

    OdpowiedzUsuń
  42. pięknie wygląda!:) ja aktualnie najczęściej sięgam po Inglota 505 :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo Ci pasuje! Chyba też kupię, bo mam ciemne włosy i jasną skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Rewelacyjna recenzja brązera. Nawet nie sądziłam, że tak pięknie się prezentuje na twarzy. Ja kupiłam jakiś czas temu brązer z theBalm, ale jak będę w Naturze, to sprawdzę ten z Kobo.

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...