29 kwietnia, 2015

NOWOŚCI LE PETIT MARSEILLAIS #AmbasadorkaLPM



Dzisiaj kolejny post z kategorii tych chwalipiętnych ;) Na moim profilu na Facebooku już się Wam chwaliłam, że zostałam Ambasadorką LPM. Dzisiaj już otrzymałam ambasadorską paczuchę. Jesteście ciekawe co znalazło się w środku? UWAGA! Dziewczyny, które jeszcze nie otrzymały paczki, a zostały Ambasadorkami niech nie czytają tego posta, aby nie zepsuć sobie zabawy ;)



Bardzo ucieszyłam się z faktu zostania Ambasadorką LPM. Dlaczego? Ponieważ jeszcze nie miałam z tą firmą do czynienia, a od dłuższego czasu kusiły mnie ich produkty. Paczka dotarła do mnie w tempie ekspresowym i była pięknie zapakowana. Aż szkoda mi było ją rozpakować ;)


LPM zaprosiło swoje Ambasadorki do zabawy. Miałyśmy zakryć sobie oczy i zgadnąć czym pachną otrzymane produkty...


Ja zgadłam zapach żelu 2w1, ale żelu pod prysznic nie... :( Słaba jestem w odgadywaniu zapachów ;)


W paczce znalazł się delikatny żel pod prysznic Werbena i Cytryna oraz delikatny żel 2w1 pod prysznic i do kąpieli Pomarańcza i Grejpfrut. Poza tym znalazłam w paczce 10 kart dla przyjaciółek z hasłem do rejestracji na ambasadorkalpm.pl oraz po dwie próbki dla nich. Jedna z żelem pod prysznic Kwiat Pomarańczy, druga z mleczkiem nawilżającym. Mam do rozdania 10 takich zestawów ;)





Coś czuję, że dzisiaj sprawię sobie wieczorem kolejne SPA, tym razem z La Petit Marseillais :) 
Ciekawa jestem czy Wam również udało się zostać ambasadorkami i czy Wasze paki miały taką samą zawartość?

Buziaki


34 komentarze:

  1. Fajna paczuszka. Ja się niedawno zarejestrowałam i nie wiem, czy cokolwiek z tego jeszcze może być...

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba przeoczyłam tą akcję :( Miłego testowania - paczka wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego testowania. Paczka wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie miałam żadnego produktu tej marki, ale po zużyciu swoich żeli pod prysznic, skuszę się na którąś z ich propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeoczyłam... a szkoda bo bardzo lubię tą firmę:) miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również mi się udało ;)
    Ja zgadłam zapach żelu, bo Verbena ma takie cukierki, a w tym 2 w 1 to tylko grejfruta wyczułam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna paczucha, też już dostałam :) w ubiegłym roku też była pięknie zapakowana :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę miłego testowania :) ciekawa jestem tych nowych zapaszków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również dostałam, nie znam jeszcze tych kosmetyków, w sensie zapachów, bo kilka innych miałam juz okazję pzzetestować:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i żałuję, że sama przeoczyłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Do mnie też dziś dotarła paczka.

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje :) słodko muszą pachnieć te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam to samo w paczuszce :) Ale wolałabym żeby zamiast jednego żelu byl nowy olejek albo balsam do ciała ;) Mimo tego jestem bardzo zadowolona, że mi się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i miłego używania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten żel z werbeną jak dla mnie jest obrzydliwy ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne zdjęcia zrobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluje :) tez bym z checia potestowała te kosmetyki ich reklamy na mnie działaja bardzo kusząco:)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję i zazdroszczę :) te kosmetyki są naprawdę dobre i genialnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieję, że SPA udane:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie też się udało. I mam identyczną paczkę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi też się poszczęściło. Żel cytrynowy już poszedł w ruch:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje i miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. za duzo tych pudełe kjuz ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje i czekamy na opinie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bardzo lubię to mleczko nawilżające do suchej skóry. Fajna paczuszka☺. Zapraszam do mnie na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  26. dziś w końcu doczekałam się mojej paczki, niestety zawartość poznałam już szybciej, więc nici z zabawy :( ale mama się pobawiła :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...