08 kwietnia, 2015

NOWOŚCI LUKSJA | KAMPANIA #takajestem



Dzisiaj moi drodzy pragnę Wam przedstawić kilka nowości marki Luksja. Marka ta kojarzyła mi się głównie z mydłami zarówno w kostce, jak i w płynie. Cieszy mnie fakt, że marka poszerza swój asortyment. Ponadto pragnę Was serdecznie zaprosić do udziału w kampanii #takajestem organizowanej przez markę Luksja.


Akcja #takajestem zorganizowana została właśnie przez markę Luksja z okazji 25- lecia obecności marki na polskim rynku. Kampania ruszyła już w styczniu. Celem kampanii jest stworzenie obrazu współczesnych Polek - ich subiektywnych odczuć i opinii na temat urody i sposobów dbania o nią.
W ramach akcji uruchomiono stronę takajestem.polki.pl, na której prowadzone są konkursy oraz quizy zachęcające kobiety do dzielenia się swoimi opiniami i do dyskusji na temat kobiecości, percepcji urody i pielęgnacji. Ja ze swojej strony także Was zachęcam do brania udziału! Na fanpage-u Luksja na Facebooku możecie znaleźć więcej informacji na temat kampanii, a także uzyskać odpowiedzi na nurtujące Was pytania.

W marcu br. odbył się Lunch Prasowy Kampanii #takajestem gdzie zaprezentowano nowości marki Luksja. Ja również mam okazję zapoznać się bliżej z produktami tej marki. Jedną z nowszych linii są żele pod prysznic Luksja Care Pro, a w moje ręce trafił żel Restore. Żele te są połączeniem kremowego mleczka pod prysznic ze składnikami balsamu do ciała.


Ponadto mogłam zapoznać się z mydełkami Nostalgia, wyprodukowanymi na bazie olejów roślinnych, wzbogaconych o naturalne olejki eteryczne. Jest to odpowiedź marki na zainteresowanie Polek produktami naturalnymi.


W mojej paczce znalazły się także płyn do kąpieli Bluberry Muffin o naprawdę cudownym zapachu, który z pewnością umili mi wieczorne kąpiele. A także mydło w płynie Creamy z ekstraktem z lnu i mleczkiem ryżowym.




Recenzja którego z produktów interesowałaby Was najbardziej? Brałyście udział w kampanii?

Buziaki


27 komentarzy:

  1. Ten żel z serii care pro restore dokładnie w tej wersji miałam kiedyś w jakiejś gazecie i naprawdę bardzo się polubiliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żele Luksji ze składnikami balsamu są fajne i czuć nawilżenie po ich użyciu. Ciekawe, czy też będziesz zadowolona ze swojego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się muffiniasty płyn do kąpieli, na 100% trafi na moją półeczkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię z Luksji żele pod prysznic bo są takie kremowe i prawie jakbym się balsamem myła!

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam Luksje pro care i zapach był wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię kosmetyki do kąpieli tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myslę, że ten żel bluberry muffin pięknie pachnie! ; )
    obserwuję i zapraszam do siebie:
    rainy-wave.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za produktami luksja, ale z ciekawości sprawdzę jak pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie uzywalam tych żeli z Luksji ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę w końcu wypróbować jakiś płyn do kąpieli z tej firmy, Mają takie apetyczne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawiłaś mnie marką Luksja :)
    Świetny wpis.!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż czuję zapach tego miodowego mydelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mydło w płynie i płyn do kąpieli, jestem ciekawa czy są fajne :)
    Chciałabym wziąć udział w takiej kampanii :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mydełka mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawiły mnie mydełka,muszę wypróbować coś z Luksji,pozdrawiam! http://blogzuza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam te żele pod prysznic. Dla mnie jest ok, chociaż koleżanka dostała uczulenia po nim.

    OdpowiedzUsuń
  17. już sobie wyobrażam, jak musi pachnieć też płyn :) bo zapach muffinek znam i używam na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ojejciu mydła jakie fajne mydła;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Żele chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam zapach żeli Luksja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ciekawa jak pachnie żel pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem pewna, ze zapachy rewelacja !<33

    OdpowiedzUsuń
  23. ale cudowności;p

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Teżczasem kupuję z Luksji ;)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...