28 kwietnia, 2015

OLEJKI DO KĄPIELI ORAZ OLEJEK DO MASAŻU KANU



Dzisiaj moi drodzy zabiorę Was do krainy relaksu i cudownych zapachów z olejkami Kanu. Przedstawię Wam dwa olejki do kąpieli: Zmysłowy: Różany oraz Rozgrzewający: Pomarańczowo- Cynamonowy, a także Pielęgnujący olejek do masażu. Kto chętny na domowe Spa z Kanu?



Kanu jest firmą produkującą naturalne kosmetyki. W ofercie sklepu znajdziecie szampony, mgiełki do włosów, masełka do ciała, olejki, a także wiele innych ręcznie wytwarzanych kosmetyków. W olejkach do kąpieli zatopione są różyczka lub laski cynamonu w zależności od wybranego zapachu wraz z ażurowym listkiem. Z pewnością dodaje to ich opakowaniom uroku. Także sprawia, że mogą być naprawdę fajnym pomysłem na prezent dla bliskiej nam osoby. Niebawem będziemy świętować Dzień Mamy ;) 


Zmysłowy: Różany olejek kąpielowy.


Od producenta:

Skóra młoda i pełna blasku to efekt częstych kąpieli z olejkiem różanym, znanym od stuleci naturalnym specyfikiem do pielęgnacji cery, zwłaszcza suchej i wrażliwej. Kąpiel w olejku różanym pobudza powierzchniowe krążenie krwi i działa rozgrzewająco. Róża działa niezwykle odmładzająco, poprawia ogólną kondycję skóry dojrzałej i przesuszonej.

Skład:


Cena: 34,10zł/ 250 ml
Dostępność: Olejek możecie kupić >TUTAJ<



Olejek o zapachu róży jest moim faworytem. Uwielbiam jego zapach, który gości mi przy niemalże każdej kąpieli. Zapach jest typowo różany, więc wielbicielki tego zapachu będą miały z nim nie lada gratkę. Zatopiona w nim różyczka naprawdę mnie urzekła. Skład olejku est 100% naturalny. Sam olejek oprócz umilania naszej kąpieli odżywia naszą skórę, pozostawiając ją po kąpieli gładką i delikatne natłuszczoną, dzięki czemu nie muszę po kąpieli dodatkowo używać balsamu. Skóra dzięki niemu po kąpieli nie jest spięta, a odprężona. Zapach utrzymuje się na skórze po kąpieli jeszcze długi czas. Olejku używam także pod prysznic. Wylewam kilka kropel na rękę i smaruję wilgotną, ciepłą jeszcze skórę. Następnie spłukuję. Olejek nie podrażnił mnie, ani nie uczulił.


Rozgrzewający: Pomarańczowo- Cynamonowy olejek do kąpieli.


Od producenta:

Suszona laska cynamonu wraz z liściem o soczystej barwie, już samym swym widokiem napełnia umysł ciepłem i bezpieczeństwem. Olejek rozgrzewający pomoże Ci się rozluźnić i rozgrzać po chłodnym dniu a jego owocowo-korzenny aromat pobudzi Twe zmysły do działania.
Olejek ten ma na tyle silne działanie, że nie należy stosować go bezpośrednio na skórę, gdyż może ją podrażnić.

Skład:


Cena: 34,10zł/ 250 ml
Dostępność: Olejek możecie kupić >TUTAJ<


Zapach olejku pomarańczowo-cynamonowego również jest bardzo przyjemny. Przywołuje trochę wspomnienie Świąt Bożego Narodzenia. Wyczuwam w nim głównie zapach pomarańczy, ale cynamon również jest wyczuwalny. W tym olejku zatopione są laski cynamonu. Skład olejku est 100% naturalny. Podobnie jak w przypadku olejku różanego ten oprócz umilania naszej kąpieli odżywia naszą skórę, pozostawiając ją po kąpieli gładką i delikatne natłuszczoną, dzięki czemu nie muszę po kąpieli dodatkowo używać balsamu. Skóra dzięki niemu po kąpieli nie jest spięta, a odprężona. Zapach utrzymuje się na skórze po kąpieli jeszcze długi czas. Tego olejku nie smaruję jednak bezpośrednio na skórę z racji tego, że cynamon może podrażniać. Olejek stosowany w kąpieli nie podrażnił mnie, ani nie uczulił. Przyznam, że naprawdę działa rozgrzewająco, więc będzie jak znalazł w okresie jesienno- zimowym :)


Pielęgnujący olejek do masażu Mango.


Od producenta:

Masaż pielęgnującym olejkiem Mango będzie doskonałą formą relaksu dla osób szczególnie narażonych na stres. Słodycz jego zapachu podnosi na duchu, uskrzydla i pokrzepia. Skóra wchłaniając jego substancje odżywcze pozostanie sprężysta, lśniąca i aksamitna w dotyku.

Skład:


Cena: 21,50zł/200ml
Dostępność: Olejek możecie kupić >TUTAJ<

Olejek podobnie jak olejki do kąpieli zamknięty jest w plastikowej, przeźroczystej buteleczce. Ten wyposażony jest w zatyczkę dozującą, dzięki której wylejemy tyle olejku ile potrzeba. Zapach tego jest również cudowny. Przypomina mi zapach mocno dojrzałego mango. Do masażu jest genialny. Nie lepi się i jest idealnie tłusty (jakkolwiek to dziwnie nie brzmi;). Olejki z którymi miałam do tej pory do czynienia pozostawiały na skórze albo lepki film, albo zaraz wchłaniały się całkowicie, przez co nie dało się kontynuować masażu. Ten jest idealny. Myślę, że z powodzeniem można zastosować go także do kąpieli. On również nie podrażnił i nie uczulił mojej skóry.


Podsumowując: Bardzo żałuję, że nie mogę się z Wami podzielić zapachami olejków, które mnie teraz otaczają. Już same zapachy wprowadzają mnie w błogi nastrój... Jeżeli szukacie fajnego prezentu, lub lubicie organizować sobie takie domowe Spa w domu gorąco polecam.


Stosujecie olejki do kąpieli?

Buziaki




23 komentarze:

  1. Zapachów jestem bardzo ciekawa!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jemu tak ślicznie wyglądają,zapewne są dobre i pięknie pachną ;)
    Pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kąpiel z takimi olejkami musi być niesamowicie przyjemna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeglądałam ostatnio ofertę tego sklepu :) myślę nad tym olejkiem różanym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmmm pomarańczowo-cynamonowy olejek musi pachnieć cudnie...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięęęknie wyglądają, pewnie pięknie pachną! Przyjeżdżam do Ciebie i je kradnę! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę <3 wydają się być świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę <3 wydają się być świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cynamon <3 ależ pięknie one wyglądają! Aż szkoda używać

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale zachecająco się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  12. jak to pięknie wygląda!! teraz mango będzie mi się po nocy śnić!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla samych opakowań możnaby kupić.

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne. po opakowaniach widać, że są dobre (choć wiem, ze tak się nie powinno oceniac) ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie jestem ciekawa tych zapachów :) często używam olejków do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj kusisz kusisz tymi olejkami :) :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nieźle wyglądają, muszą niesamowicie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie wyglądają, z chęcią bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...