09 kwietnia, 2015

POCZĄTEK KURACJI Z ODŻYWKĄ DO RZĘS REALASH



Długie, gęste i pięknie wywinięte rzęsy to rzecz, o której marzy chyba każda z nas. Pomijając oczywiście szczęściary, które przez naturę zostały takimi obdarzone ;) Ja niestety nie jestem tą szczęściarą... Czy pozostało mi patrzeć na inne rzęsiska z zachwytem i zazdrością? Otóż nie! Na rynku mamy już sporo ciekawych produktów, które obiecują nam cudowne efekty. Ja aktualnie zaczynam swoją przygodę z odżywką do rzęs Realash. Co obiecuje producent?




Od producenta: 

Faza wzrostu rzęs trwa około 30 dni. To za mało, aby rzęsy stały się długie i gęste. Zaawansowana formuła REALASH jednak przyśpiesza naturalny wzrost rzęs, jak również wzmacnia je od nasady, dzięki czemu rzęsy stają się długie i mocne. Formuła tej odżywki zapobiega również ich wypadaniu.

Mimo, że pełne rezultaty zobaczysz po 30 dniach, pozytywne zmiany zaobserwujesz już wcześniej. Po 2 tygodniach możesz zauważyć, że Twoje rzęsy są mocniejsze, zdrowsze i bardziej odżywione. Po 21 dniach efekty będą jeszcze bardziej spektakularne. Od Twojego nowego wyglądu dzieli Cię raptem kilkanaście dni!

Skład:


Cena: 170zł/3ml
Dostępność: Odżywkę możecie nabyć na stronie producenta Realash


Opakowanie i aplikator: Produkt otrzymujemy w kartonowym pudełeczku, na którym znajdziemy informacje o pojemności i składzie. Sama odżywka zamknięta jest w zakręcanym, plastikowym pojemniczku, typowym dla linerów, z aplikatorem. Aplikator jest cieniutki i dobrze się nim pracuje.
Konsystencja: Odżywka jest płynna, choć delikatnie zagęszczona, dzięki czemu dobrze trzyma się na linii rzęs i nie spływa do oka.


Odżywkę stosuję już tydzień i nie wystąpiło w moim przypadku żadne podrażnienie czy uczulenie. Mogę ją spokojnie stosować ;) Mam nadzieję na spore przyrosty. Po mojej ostatniej kuracji inną odżywką, moje rzęsy powróciły do swojego pierwotnego stanu. Gdzieniegdzie znajdzie się jakaś jeszcze dłuższa zabłąkana rzęska, ale jej utrata jest tylko kwestią czasu. 






Czas najwyższy na ponowną stymulację moich rzęs, tym razem z Realash-em :) U innych blogerek podpatrzyłam naprawdę imponujące rezultaty, więc jestem pełna nadziei. Tymczasem pozostawiam Was z moimi rzęsami w wersji jeszcze przed kuracją. Będę informowała was na bieżąco o efektach, więc #staytune ;)

Miałyście z tą odżywką do czynienia? jakie efekty u Was przyniosła?

Buziaki


32 komentarze:

  1. Życzę powodzenia :) Czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby się sprawdziła! powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena trochę mnie przeraża, ale jeżeli naprawdę jest warta to czemu nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie uzywalam. Czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi kusi mnie :) ciekawa jestem jakie będą u ciebie efekty :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Testuj i mam nadzieję, że będziesz miała się czym pochwalić. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama jestem ciekawa, bo ma całkiem naturalny skład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również zaskoczył pozytywnie :)

      Usuń
  9. ja również czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No ta odżywka zrobiła już furorę! Wszędzie się o niej słyszy! :)

    www.pompeje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja chętnie wypróbowałabym jej działanie. Czekam na spektakularne efekty u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zobaczyłam cenę, to mnie zamurowało. ale chyba wszystkie te "dobre" odżywki mają takie ceny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dużej większości niestety... Przeliczając jednak jej cenę na miesiące stosowania (ok 6-8) cena nie jest taka przerażająca ;)

      Usuń
  13. Czekam na relacje :) Rzęski z pewnością będę dłuuugie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja 'zainwestowałam' w olejek rycynowy i jestem z efektów bardzo zadowolona, niestety z tą odżywką przyjemności współpracować nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też używałam olejku rycynowego i byłam zadowolona, ale efekty po tego typu odżywkach są zdecydowanie bardziej spektakularne :)

      Usuń
  15. Kurcze, trochę droga ta odżywka, a właśnie poszukuję czegoś sprawdzonego do rzęs
    rainy-wave.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio byłam u mojej kosmetyczki i myślałam, że ma doczepiane rzęsy. Okazało się, że używa odżywki Realash (podpytałam jakim cudem ma tak bajeczne rzęsy). Jestem ciekawa czy u Ciebie się tak super sprawdzi, jeśli tak to kupuję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę Was z pewnością informowała na bieżąco :)

      Usuń
  17. Czytałam o niej na innych blogach same pozytywy, dlatego czekam na twoje efekty! ; ))

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczerze, to jedyną odżywką, jką kiedykolwiek stosowałam do rzęs, to był olejek rycynowy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super,To czekam na rezultaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi! :) ja ponownie używam Revitalash :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tej nie miałam nigdy. Od kilku dni stosuję L'biotica na noc

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie dużo o niej słyszałam i jestem jej ciekawa. Też muszę sobie jakąś kupić tylko nie wiem jaką :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jestem bardzo ciekawa efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też czytałam o niej dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...