21 kwietnia, 2015

WIOSENNE NOWOŚCI DROGERII NATURA | PROMOCJA -40% NA KOSMETYKI DO MAKIJAŻU



Kwiecień u u mnie jest niewątpliwie miesiącem nowości. Dzisiaj pragnę Wam przedstawić kolejną porcję wiosennych nowości Drogerii Natura. Na pierwszy rzut oka widać, że króluje w tym sezonie kolor :) Wiosną i latem możemy zaszaleć, a co ;)


O wcześniejszych nowościach pisałam Wam >TUTAJ<. Wtedy do wiosennych nowości zaliczał się jeszcze, teraz już kultowy bronzer Kobo Nubian Desert. Jest on moim aktualnym faworytem. Prezentowałam go Wam >TUTAJ<
Aktualnie możemy cieszyć się neonowymi wręcz kolorami cieni od Kobo, jak i od My Secret. Zarówno cienie Kobo, jak i My Secret są cudownie napigmentowane. Niebawem napiszę o nich nieco więcej i zaprezentuję Wam jakiś kolorowy makijaż. Już mam pomysł ;) Czy Was też tak pozytywnie nastrajają te kolory? Mnie bardzo!



My Secret wypuściło na rynek cztery korektory w sztyfcie: zielony, dwa 01 i 02 antybakteryjne i kamuflaż. Mój jest antybakteryjny nr 01. Ponadto w szafach znajdziecie nowe podkłady wygładzające Beauty Elixir. Pierwsze testy już za mną i przyznam, że jest całkiem fajny, ale krycie ma naprawdę delikatne. Raczej jest przeznaczony dla osób bez większych problemów skórnych :)



Kredowe lakiery My Secret miałam okazje poznać przy wcześniejszych wiosennych propozycjach Drogerii Natura. Teraz mam okazje bliżej poznać się z czernią :) Już mam w głowie czarno- złoty mani ;)



Wpadło Wam coś szczególnie w oko? Jeśli tak to mam dla Was świetną nowinę :) Od wczoraj w Drogeriach Natura obowiązuje promocja na kolorówkę -40%. Myślę, że jest to dobry czas na szaleństwa zakupowe, jak i na uzupełnienie kosmetyczek w dobre, sprawdzone produkty. Promocja trwa do 29.04.2015. Jedynym warunkiem, aby dostać rabat jest wybór co najmniej dwóch kosmetyków do makijażu. Czytając wpisy DN na ich profilu Na Facebooku promocja obejmuje wszystkie szafy, lakiery również. Nie musicie brać dwóch rzeczy z jednej firmy, mogą być dwie z zupełnie różnych. Jeżeli wybierzecie więcej niż dwa produkty rabat powinien zostać naliczony na wszystkie. Więcej szczegółów znajdziecie >TUTAJ<.




Na co warto się skusić? 

Ja osobiście skupię się na markach własnych Drogerii Natura, czyli Sensique, My Secret oraz Kobo.
Sensique: Nowa, wiosenna kolekcja cieni Velvet Touch bardzo milo mnie zaskoczyła zarówno trwałością, jak i pigmentacją. Myślę, że również warto zwrócić uwagę na lakiery tej marki. Całkiem nieźle się spisują :)
My Secret: Nowe, wiosenne palety cieni są po prostu bajeczne. Są trzy warianty, więc jeżeli nie boicie się szaleństw kolorami, polecam. Ponadto lubię bardzo linery z My Secret. Mają naprawdę dużą gamę kolorystyczną, więc jest w czym przebierać. Ponadto fajne są pigmenty My Secret no i kultowa już kredka do oczu w odcieniu Nude ;)
Kobo: Kobo po prostu kocham za cudowne cienie do powiek. Ponadto mają całkiem niezłe pomadki, błyszczyki i lakiery. Pigmenty też lubię. Mam chyba 4 kolory i mam wrażenie, że nigdy się nie skończą ;) Mam nadzieje, że ich nie wycofali... Ponadto polecam nowe chłodne odcienie bronzerów i prasowany puder transparentny.


Ja w każdym razie wybieram się na promocyję dorwać coś nowego ;) A Wy?

Buziaki






34 komentarze:

  1. Bardzo wiosenne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tą paletkę My Secret :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten pomaranczowy cien z kobo i go uwielbiam! Podkresla niebieskie oczy idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cienie są niesamowicie kolorowe, czekam z niecierpliwością aż coś z nich wyczarujesz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że mi do Natury nie po drodze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie kolory <3 ja jednak wolę takie żywe i odważne u kogoś, u siebie jakoś ich nie widzę.
    Czekam na promocję w Rossmannie, póki co daję odpocząć mojemu portfelowi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja stwierdziałam ze mam jedna za duzo tej kolorówki i chyba sobieodpuszcze

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudne kolorki :) super nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. energetyczne kolory cieni z Kobo, byłam, macałam ale ostatecznie nie zdecydowałam się na żaden :) chociaż najbardziej kusił mnie kolor cytrynowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nienie Kobo dobrane idealnie - tęcza żywych letnich kolorów <3 Cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cienie KOBO i MySecret też niedawno nabyłam i jestem nimi zachwycona! Idealne na wiosnę/lato :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się na nic w Naturze nie skuszę, ale kolory które wybrałaś są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam te neonki z kobo <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne zdj i notka! <3
    powodzenia i gratuluje bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. KOBO i MS są na mojej chciejliście :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolory cieni są zachwycające! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cienie wyglądają nieziemsko <3 Zainteresował mnie jeszcze podkład. Będę musiała się przejść do Natury ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że chyba w tym sezonie będą królowały mocne, neonowe wręcz kolory.

    OdpowiedzUsuń
  19. mam z my secret inna palete neonkow calkiem lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne produkty, ale czekam za Rossmanna ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszędzie promocje :) mój studencki budżet tego nie przeżyje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. no to szykuje się wycieczka do natury :)

    OdpowiedzUsuń
  23. okrągłe cienie są śliczne ;) a pochwalisz się efektem jaki daje tan lakier? ciekawi mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) Może w przyszłym tygodniu zmaluję jakieś mani ;)

      Usuń
  24. Mam matowy lakier, ale fioletowy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. KOBO cienie są piękne !
    Super blog :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolorki cieni są rewelacyjne :) Muszę odwiedzić Naturę.

    OdpowiedzUsuń
  27. neonki są cudne, też się skusiłam na dwa kolory ;)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...