26 kwietnia, 2015

WIOSENNE NOWOŚCI LAKIERÓW DO PAZNOKCI INDIGO



Dzisiaj moi drodzy pragnę Wam przedstawić dwie wiosenne propozycje lakierów do paznokci firmy Indigo Home Spa, czyli Happy i Fly High. Ja jestem zauroczona ich pastelami, a Wy?



Od producenta:

Profesjonalne lakiery do paznokci Indigo zawierają żywice winylowe, które zwiększają elastyczność i przyczepność produktu do naturalnej płytki paznokcia. Wysoka jakość składników sprawia, że lakiery nie gęstnieją podczas używania. Konsystencja ułatwia nałożenie cienkiej warstwy, która błyskawicznie schnie i gwarantuje najlepszą trwałość koloru.

Skład:


Cena: 16zł/ 10ml
Dostępność: Lakiery Indigo możecie kupić na stronie producenta Indigo Home Spa: Happy, Fly High


Opakowanie: Standardowa, szklana, duża buteleczka. Pędzelek wygodny, standardowy.
Kolor: Na stronie producenta doliczyłam się aż 120 różnych odcieni lakierów! Przyznam, że wybór jest imponujący. Każdy z pojedynczych lakierów jest dokładnie opisany, jeżeli chodzi o krycie i ilość warstw, którą powinnyśmy nałożyć aby uzyskać pożądany efekt. Naprawdę jest to duże udogodnienie. Moje kolory: Happy i Fly High to wiosenna, pastelowa propozycja Indigo. Happy to pastelowy róż, a Fly High to pastelowa zieleń.
Wysychanie: Lakiery wysychają niemal natychmiastowo.
Efekt: To co mnie cieszy to brak formaldehydu i toluenu w składzie. Lakiery są dosyć gęste, ale w tym przypadku jest to plus, ponieważ lakier nie zalewa skórek, nie transferuje po płytce. Zachowuje się podobnie do lakierów hybrydowych. Aby uzyskać pełne krycie, bez prześwitów potrzebne są dwie warstwy. Kolory są naprawdę ładnie nasycone. Początkowo miałam problem aplikacja lakieru na płytkę. Były dla mnie zbyt gęste. Po kilku aplikacjach jednak przekonałam się do nich i teraz wiem, że gęstość tych lakierów jest plusem. Po prostu zbyt mało lakieru brałam na pędzelek. Musiałam nabrać do nich wprawy. 
Trwałość: Lakiery są naprawdę trwałe. Przetestowałam lakiery z topem o którym pisałam >TUTAJ<, jak i bez. Bez lakieru nawierzchniowego, po 2 dniach zauważyłam nieznaczne ścieranie się lakieru z brzegów paznokcia. Nie było ono jednak przeszkadzające, a paznokcie w całkiem niezłym stanie nosiłam 4 dni. Po nałożeniu Top Coat-a Indigo ten czas wydłużył się do tygodnia. Jeszcze żadnymi lakierami nie udało mi się osiągnąć takiego wyniku.


Happy.




Fly High.



Podsumowując: Jestem zachwycona tymi lakierami. Mimo naszych ciężkich początków teraz nie zamieniłabym ich na inne :) Trwałość, szybkość wysychania i gama kolorystyczna są imponujące. Polecam :)

Miałyście do czynienia z lakierami Indigo?

Buziaki


37 komentarzy:

  1. Nie miałam, kolory są śliczne :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten zielony kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwa kolory absolutnie w 100 % podbiły moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolorki :) Nie znałam wcześniej tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się po pierwszym zdjęciu ! muszę znaleźć podobne kolory !

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam z nimi do czynienia ale kolorki bardzo fajne :)
    Zapraszam do mnie na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obydwa kolorki mi się podobają, idealne na wiosnę i lato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kolory - pastele to coś, na co teraz mam smaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, wiosenne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kolorki :)
    Masz bardzo ładne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te pastele :) Nie słyszałam o tej firmie wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kolory :) mam te same, ale jeszcze nie trafiły na moje paznokcie ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się kolorek fly high :) :) jest idealny na wiosnę/ lato :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetne! ;) Nie dziwię się, że jesteś nimi zauroczona! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. noo, muszę przyznać, że kolory są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Happy wpadł mi w oko. :) Wygląda bardzo świeżo.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten pudrowy róż obłedny! Idealny na wiosne.. używam tej marki, ale żelów UV i także sobie chwalę ;) Bardzo długo się utrzymują ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pastelowa zielen wyglada przepieknie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne kolory lakierów :)
    Z chęcią bym je przetestowała i sprawdziła jak się sprawdzą u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię takie delikatne kolory. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne kolory, na wiosnę wprost idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jak nie lubie zieleni na pazurkach, to ta wyglada przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne i pierwszy raz nie zazdrszcze bo mam swoje;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie piękne kolory! Idealne, wiosenne, cuda po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczne te kolorki i pazurki masz takie idealne <3 uwielbiam kwadratowy kształt płytki. Fajnie, że dowiedziałam się o tych lakierach, na pewno je wypróbuję :) fajny blog, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam pastelowe kolorki na paznokciach ! :D

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...