02 maja, 2015

CD KOSMETYKI BLISKIE NATURZE


CD jest da wielu z Was marką nieznaną. Dla mnie jest to marka przywołująca wspomnienie dzieciństwa, ponieważ była to ulubiona marka mojej mamy. Dlatego też bardzo milo było mi odkryć CD na nowo i zapoznać się z filozofią tej marki. 




Produkty marki CD od dawna kojarzone są z naturalnie łagodną pielęgnacją. Od kilkudziesięciu lat dewiza CD jest niezmiennie taka sama: „Moja skóra potrzebuje tylko wody i CD”– to hasło reklamowe z 1971 roku jest rozpoznawalne jak niemal żadne inne i świadczy o realizowanej od samego początku filozofii marki, której CD pozostaje wierna do dziś.
Zgodnie z filozofią CD Reinheitsgebot®- "Mniej oznacza więcej" z wszystkich receptur produktów pielęgnacyjnych wyeliminowane zostały oleje mineralne, parabeny, silikony, sztuczne barwniki oraz składniki pochodzenia zwierzęcego. Marka CD także sprzeciwia się testowaniu kosmetyków na zwierzętach! Więcej możecie poczytać >TUTAJ<.

CD ma w swojej ofercie żele pod prysznic, mydła w kostce, dezodoranty w atomizerze, kluce oraz sprayu. Produkty CD możecie znaleźć w drogeriach Hebe oraz sieci sklepów "Piotr i Paweł". Produkty te dostępne są w trzech liniach zapachowych: owoc granatu, cytryna oraz lilia wodna. Mnie osobiście urzekł zapach owocu granatu. Idealnie pasuje do aktualnego wiosenno- letniego klimatu. Jest owocowy i lekko słodkawy. Cytryna z kolei cudownie odświeża. Jest lekko kwaśna i pobudzająca. Wszystkie te zapachy są bardzo naturalne.


Żele pod prysznic.


  Owoc granatu: 


 Cytryna:


Żele pod prysznic zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Bardzo dobrze się pieni, co przekłada się na jego dobrą wydajność. Dobrze oczyszcza i odświeża. Co nie w nim szczególnie urzekło to fakt, że nie wysusza mojej skóry. Po kąpieli skóra nie jest spięta. Cena: 9,49zł/250ml

Dezodorant w atomizerze.



Owoc granatu:


Cytryna: 


Dezodoranty CD nie zawierają kontrowersyjnego składnika nagminnie towarzyszącego w składach innych ogólnodostępnych dezodorantów, czyli soli aluminium. Tutaj duży plus:) W składach tych dezodorantów znajdziemy ekstrakty roślinne. Dezodorant dobrze zdaje egzamin. Jest łagodny dla skóry, daje uczucie świeżości przez długi czas oraz nie pozostawia białych śladów. Czego chcieć więcej? Cena: 14,99zł/75ml.

Dezodorant w kulce.




Dezodorant w kulce jest przyjemną alternatywą dla atomizera. Tutaj w składzie także znajdziemy ekstrakty roślinne. Jest niezwykle łagodny dla skóry obiecując przy tym długotrwałą ochronę. Tutaj na plus zaliczyłabym fakt, że naprawdę szybko się wchłania i także nie pozostawia białych śladów, których z resztą nie znoszę :) Ponadto jest niewielki, więc trafił do mojej torebki, na wszelki wypadek ;) Cena: 10,79zł/50ml.


Podsumowując: Bardzo się cieszę, że mogłam poznać bliżej tą markę i jej filozofię. Jak dłużej czytacie mojego bloga z pewnością wiecie, że im bliżej marce do natury, tym bliżej mnie do tej marki ;)

Ciekawa jestem czy Wy mieliście do czynienia z kosmetykami CD?

Buziaki


28 komentarzy:

  1. Fajnie by było wypróbować, pamiętam je jak byłam mała, ale do czynienia nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tej firmy, ale zachęca mnie skład :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki ale kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze znam firmę CD. Szczególnie lubię ich dezodoranty, które potrafią trzymać moje pachy w ryzach naprawdę długo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam o nich dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzieś już o nich czytałam :) fajnie wyglądają :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem szczerze, że widząc te kosmetyki na blogach, coraz bardziej mnie ciekawią :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mama używa antyperspirantów z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też pamiętam te kosmetyki. Fajnie, że pojawiły się znowu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie ciekawi ten Dezodorant w atomizerze. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej lini kosmetków ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się szata graficzna - nie jest przesadzona ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. firma nie jest mi znana, ale baaardzo spodobały mi się te dezodoranty w kulkach :) super :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz widze te kosmetyki:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tych kosmetyków, ale mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam serię granatową.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam te kosmetyki i bardzo się z nimi polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz rację, dla mnie jest to marka całkowicie nieznana, ale chętnie poczytam o niej więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz słyszę o tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. pierwszy raz słyszę o takiej marce :) ale z miło chęcią dowiem się czegoś więcej o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja mama też używała ich produktów jak byłam młodsza, sama je lubię ostatnio :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Gdzie można je kupić? Bo jestem bardzo chętna na nie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam w poście, widziałam je w Hebe, ale ponoć można je dostać także w sklepach Piotr i Paweł :)

      Usuń
    2. Anonimowymaja 08, 2015

      Bezpośrednio z "pierwszej ręki kupisz kosmetyki CD w JKR (www.jkr.pl, www.jkr.pl/sklep) lub w takich sieciach: http://serwer1318888.home.pl/jkr.pl/index.php/?option=com_content&view=article&id=3

      Usuń
  23. Pierwszy raz widzę taką firmę, lubię kosmetyki bliższe natury, więc jeśli będę czegoś potrzebować to z chęcią wypróbuję coś od nich. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaobserwowałam, zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak byłam mała to moja ciocia ich używała i zawsze gdzieś po kryjomu się psikałam tymi dezodorantami ;)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...