10 maja, 2015

EFEKTY PO MIESIĄCU KURACJI Z ODŻYWKĄ DO RZĘS REALASH



Dzisiaj moi drodzy przyszedł czas na prezentację moich efektów z miesięcznego stosowania odżywki do rzęs Realash. Jeżeli jesteście ciekawe czy widać już efekty, zapraszam :)



O swoich początkach kuracji z odżywką Realash pisałam >TUTAJ<. Znajdziecie tam wszelkie informacje na temat odżywki oraz moje zdjęcia sprzed kuracji. Dzisiaj pragnę Wam przedstawić porównanie efektów. Zdjęcia po lewej są sprzed kuracji, a zdjęcia po prawej po miesiącu regularnego stosowania.





Jak widać na zdjęciach efekty są, choć nie są one może jakoś wybitnie spektakularne. Ja jednak jestem bardzo z nich zadowolona i widzę duże zmiany. Dlaczego? Po ok tygodniu od zrobienia zdjęć przed kuracją moje rzęsy wyglądały dużo gorzej. Długie jednostki, które były pozostałością po poprzedniej kuracji po prostu wypadły i ich stan się pogorszył. Były sporo krótsze. Teraz zauważyłam, że moje rzęsy są mocniejsze, ładniej się wywijają i są nieco dłuższe. Widać to szczególnie na zdjęciu z białą kartką, gdzie rzęsy blisko wewnętrznego kącika oka są dużo dłuższe i wyrównały się do całości. Różnicę widać także na drugim zdjęciu, gdzie mam rzęsy uchwycone pod kątem. Największą jednak różnicę widzę po pomalowaniu rzęs. Niestety nie zrobiłam zdjęć z pomalowanym okiem przed kuracją, ale zrobiłam teraz i zrobię po ok 3 miesiącach regularnego stosowania odżywki. Tak prezentują się teraz moje rzęsy z jedną warstwą tuszu. 


Podsumowując: Jestem zadowolona z efektów działania odżywki. Z doświadczenia jednak wiem, że najlepsze rezultaty pojawiają się po ok 3 miesiącach regularnego stosowania, więc będę cierpliwie czekać. Ja już widzę fajne efekty co mi daje nadzieję, że za trzy miesiące osiągnę swój cel ;)

Stosujecie jakąś odżywkę do rzęs?

Buziaki


42 komentarze:

  1. Czekam na relacje za 3 miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  2. efekty są :) ja obecnie nie stosuję żadnej odżywki

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać efekty, wydłużyły się i zagęściły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten typ odżywki działa na włoski, które dopiero rosną, także myślę, że po 3 miesiącach efekty będą o wiele lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosuję jedynie olejek rycynowy na noc, efekty powoli widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam odżywki Miralash :)
    co do Twojej,to widzę że jest ich więcej,tzn.gęstsze są :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widzę jakiś super efektów, ale to podobno dopiero po jakimś czasie widać, miesiąc to chyba za mało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejsze, że jesteś zadowolona :). Ja wolę olejek rycynowy :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe co będzie za miesiąc, dwa :) Ja obecnie używam odżywki MurierLash :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę ja zbytnio efektów nie widzę...

    OdpowiedzUsuń
  11. Różnica już jest widoczna. Po 3 m-cach będzie wow.

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać spore zagęszczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniecznie pokaż swoje rzęski po 3 miesiącach używania ! Jestem pewna, że będziesz miała jeszcze piękniejsze firanki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać znaczną poprawę. Pięknie Ci się rzęsy zagęściły i wydłużyły. Nijak działa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekt jest... ciekawe jak będzie dalej:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ się zagęściły :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe co będzie po 3 miesiącach? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mała różnica jest widoczna, ciekawa jestem jak będzie po 3 miesiącach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Delikatna różnica :) Ale czekam na dalsze opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem ciekawa efektów po 3 miesiącach, zapowiada się nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Efekty są, ciekawe jak będzie później

    OdpowiedzUsuń
  22. Efekt jest, ale faktycznie nie wybitnie spektakularne

    OdpowiedzUsuń
  23. Będą napewno jeszcze lepsze po 3 miesiącach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Efekty widoczne, ale nie jakieś spektakularne. Oby dalsze stosowanie przyniosło lepszy rezultat. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. podoba mi się efekt nie jest sztuczny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. czekam na kolejne efekty :D ale już teraz jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczerze, to spodziewałam się lepszego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Oby za miesiąc efekt był jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja kiedyś stosowałam różne kosmetyki, ale teraz mi się nie chcę, gratuluję efektów :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię oglądać efekty u innych, choć sama nie stosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Widać efekt, choć nie jest może spektakularny ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja stwierdzilam, że moja odżywka mnie zawiodła, a drogiej nie bede kupowac, bo nie opłaca się na "chwilę" efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak, efekt nie jest jakiś gigantyczny ale na pewno widoczny w szczególności po nałożeniu maskary :)
    Ja używałam revitalash i byłam zachwycona rezultatem.. był niesamowity

    OdpowiedzUsuń
  34. Zagęszczenie jest bardzo widoczne :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie słyszałam o niej, a fajne efekty daje ;) ja planuje zakup long4lashes i mam nadzieję że mi zagesci linie rzęs :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...