08 maja, 2015

KANU MASŁO DO CIAŁA ZIELONA HERBATA I MANGO



Dzisiaj moi drodzy przyszedł czas na kolejny cudowny wieczór SPA z firmą Kanu. Dlaczego wieczór SPA kojarzy mi się z Kanu? Ponieważ zapachy ich produktów są tak cudowne, że rozpieszczają nie tylko moje ciało, ale też zmysły :) Przyjrzymy się dzisiaj bliżej masełkom do ciała o zapachu zielonej herbaty oraz mango. Zapraszam :)




Od producenta:

Występuje w wielu wersjach zapachowych, między innymi mango, róża, kokos, wanilia itd. Masło do ciała KANU uzupełnia niedobory lipidów, regeneruje naturalną barierę ochronną, wyraźnie poprawia elastyczność i miękkość naskórka. 
Po zabiegu masłem do ciała skóra ma wyjątkowy miły zapach i na długo pozostaje gładka i elastyczna.
Jedwabista konsystencja tego naturalnego kosmetyku sprawia,że na ciele powstaje cienka warstewka, która działa przez wiele godzin. 

Skład:

Masło do ciała Zielona herbata.



Masło do ciała mango.



Cena: 45,50zł/190g
Dostępność: Masełka możecie nabyć na stronie producenta Kanu >TUTAJ<





Opakowanie: Masełka zamknięte są  w plastikowych, zakręcanych słoiczkach. Są one dodatkowo zabezpieczone folią, która zapobiega wywietrzeniu zapachu. Słoiczki są opatrzone przyjemną i estetyczną grafiką. Etykiety w tym roku się zmieniły, więc te aktualne (które ja posiadam) są inne niż na stronie producenta. Niebawem zostaną wprowadzone zmiany w zdjęciach na stronie Kanu. Na etykiecie znajdziecie wszystkie potrzebne informacje.
Zapach: Zapachy tych masełek, jak i innych produktów Kanu są cudowne. Żałuję, że nie mogę Wam tego przekazać. Wersja mango pachnie jak dojrzałe mango. Wersja zielona herbata pachnie jak perfum E. Arden Green Tea ;) Ja bardzo lubię oba te zapachy. Są bardzo energetyzujące i świeże. Masełka pachną intensywnie i ich zapach utrzymuje się bardzo długo na skórze. Często znajome się pytają jakich perfum używam ;) Na stronie producenta znajdziecie również inne wersje np. róża, kokos, wanilia...




Konsystencja: Masło jest dość zbite. Jest to charakterystyczna cecha masła shea. Jeżeli ktoś używał, to wie o czym mówię. Nie jest ono jednak tak twarde w moim odczuciu jak czyste. Prawdopodobnie dzięki dodatkom naturalnych olejków np avokado. Jego konsystencja zupełnie mi nie przeszkadza, bo jestem przyzwyczajona do np. oleju kokosowego, czy innych maseł naturalnych. Wystarczy masełko trzymać w temperaturze pokojowej, a przed aplikacją rozgrzać delikatnie w dłoniach. Często takich masełek także używam (tak to nazywam) na leniucha- czyli masełko nakładam po kąpieli na rozgrzaną jeszcze mokrą skórę, następnie spłukuję nadmiar i delikatnie po wyjściu z wanny osuszam skórę ręcznikiem. Ten sposób jest szybszy, bo nie muszę czekać, aż masło się wchłonie...
Działanie: O cudownych właściwościach masła shea nie muszę Wam chyba wspominać. Jest od lat stosowanie w pielęgnacji nie tylko ciała i docenianie na całym świecie. Nie bez powodu znajdziecie na sklepowych półkach dumnie prężące się produkty pielęgnacyjne z informacją "maslo shea". Tak naprawdę tego masła shea w tych sklepowych produktach jest często niewiele. Tutaj jest go 83%! Masełka Kanu zostały wzbogacone o naturalne olejki tj. olej z nasion winogron, czy avokado oraz nawilżającą glicerynę. Ponadto produkty Kanu są naturalne. Te wszystkie argumenty stoją za tym, że jestem kupiona :) Jak wpływają na moją skórę te masełka? Cudownie nawilżają i to nawilżenie nie znika po kilku godzinach... Trwa i trwa ;) Naprawdę masło shea lepiej wpływa na stan mojej skóry nawet niż olej kokosowy. Skóra dzięki niemu jest mięciutka, gładka, odżywiona i naprawdę nawilżona. Koloryt mojej skóry się wyrównał. Masło delikatnie natłuszcza, dzięki temu czuję, że działa, a jego właściwości nawilżające są spotęgowane (kiedyś pisałam Wam o równowadze między emolientami a humekantami ;) Dodatkowo jeszcze ten zapach...

Podsumowując:  Co mogę więcej napisać? Uwielbiam te masełka! I tyle ;)

Jaki wpływ na Waszą skórę ma masło shea?

Buziaki 


26 komentarzy:

  1. zapach mango i zielona herbata uwielbiam <3 <3 masełka są lepsze od balsamów są bardziej treściwe :P

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwujemy i liczymy na rewanż :) świetny blog, bardzo przejrzysty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowania kosmetyków tej marki są bardzo estetyczne. Sprawiają wrażenie luksusowych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie samo wrażenie jak Eva :) Wyglądają świetnie ;) Ale nie starczyłyby u mnie na długo ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masełka są bardzo wydajne :) Ja jeszcze zużywam swoje 50g masełko o zapachu mango...

      Usuń
  5. piękne zdjęcia :D zachęciłaś tym nawilżeniem które trwa i trwa :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowanie podobne do Organique.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie zapachy jak ten green tea ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masło shea jest genialne, skusiłabym się ale jestem w trakcie oszczędzania na wakacje ;) może kiedyś;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie poznałabym to masełko bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. brr, nie lubię zapachu zielonej herbaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie mnie kusi to masełko Zielona herbata :D

    OdpowiedzUsuń
  12. widziałąm tą firmae na targach w krakowie i bardzo maja kuszące to kosmetyki;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam masło shea w każdej postaci - czy to czystej, czy zapachowej:) Świetnie ujędrnia skórę, dzięki temu, że co wieczór wmasowuję go w uda i pośladki, skóra zrobiła się jędrna i nawilżona:) No i krem do rąk też świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Poleciałabym już na samą zieloną herbatę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam nuty zielonej herbaty w kosmetykach. Pięknie musi pachnieć to masełko. Mhmm...

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam takie samo masło shea, ale jakoś nie mogę się do niego przekonać.. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne ;) konsystencja od razu mi się skojarzyła z olejem kokosowym - jak piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam jeszcze tego masła, ale wydaje się naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. chciałabym je powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. skład ma świetny. Chętnie bym wypróbowała to masełko na sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy produkt, masełko z pewnością bym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapach bardzo do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja jednak stawiam na balsamy, bo masła są dla mnie zbyt tłuste (choć działanie mają rewelacyjne!) :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...