30 maja, 2015

KREMOWY ŻEL DO MYCIA DERMEDIC HYDRAIN 3 HIALURO


Dzisiaj moi drodzy opowiem Wam nieco o kremowym żelu do mycia twarzy firmy Dermedic z bardzo udanej serii Hydrain 3 Hialuro. Jeżeli szukacie czegoś naprawdę delikatnego, a zarazem skutecznego do mycia twarzy, ten produkt powinien Was szczególnie zaciekawić.




Od producenta

Kremowy żel Hydrain 3 z dodatkiem wody termalnej zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia, pozostawiając uczucie świeżości i czystości. Delikatne substancje powierzchniowo czynne niezawierające SLS i SLES oczyszczają skórę w wyjątkowo łagodny sposób. Olej makadamia z dużą zawartością kwasu oleinowego oraz lecytyny wzmacnia lipidową barierę ochronna skóry, chroniąc tym samym przed transepidermalną utratą wody /TEWL/. Nie wysusza skóry jak inne środki myjące. Kwas hialuronowy oraz algi morskie zatrzymują wodę w głębszych warstwach naskórka, zapobiegając wysuszaniu skóry. 
Więcej >TUTAJ<

Skład:



Cena: 18-23 zł/ 200ml
Dostępność: Dobre apteki.


Opakowanie: Spora, miękka, plastikowa tubka. Tubka zachowana jest w typowej dla tej serii kolorystyce. Znajdziemy na niej wszelkie potrzebne informacje. Tubka jest bardzo poręczna, a żelu wydobywa się dokładnie tyle ile chcemy.
Zapach: Także typowy dla tej serii. Delikatny, świeży, jakby ogórkowy. Po umyciu jest prawie  nie wyczuwalny na skórze.
Konsystencja: Gęsta, biała. Przypomina raczej balsam do ciała, niż żel do mycia, ale mi bardzo to odpowiada. Żel nie pieni się prawie wcale. 
Działanie: Żel naprawdę dobrze oczyszcza skórę. Można go używać zarówno do mycia twarzy jak i ciała. Myślę, że osoby nie tolerujące tradycyjnych żeli będą z niego zadowolone. Nie podrażnia skóry i nie szczypie w oczy. Jego kremowa konsystencja bardzo mi odpowiada, ponieważ czuję, że mam oczyszczoną skórę, a przy tym nie wysuszoną. Zaraz po jego użyciu skóra nie błaga o krem, jak to jest w przypadku innych żeli do mycia twarzy. Bardzo dobrze doczyszcza pozostałości makeupu. Będzie się sprawdzał zarówno u osób z suchą i wrażliwą cerą, ale także u osób z cerą mieszaną i tłustą, ponieważ jak wiadomo taka, może źle znosić agresywne żele i w konsekwencji pogorszyć jej stan. Duża tubka jest wydajna i w moim przypadku wystarczy na bardzo długo.

Podsumowując: Żel jest naprawdę dobry i godny polecenia. bez względu na rodzaj cery polecam używanie właśnie łagodnych żeli do mycia twarzy, ale jednocześnie skutecznych. Ten żel to naprawdę dobra propozycja od Dermedic.

Używacie żeli do mycia twarzy?

Buziaki


25 komentarzy:

  1. Miałam ten żel w ubiegłym roku i bardzo mile wspominam :) Fajnie oczyszczal, nie wysuszal i był dość wydajny :) Jestem fanką Dermedic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się A nawet nie jest całkiem drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się A nawet nie jest całkiem drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się A nawet nie jest całkiem drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam żeli do mycia twarzy, bez nich się nie da hehe Zawsze muszę po zmyciu makijażu dobrze oczyścić twarz,więc żel to dla mnie konieczność :) Ja używam aktualnie żelu z peelingiem ale kiedyś może sięgnę po ten :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda ciekawie. Chyba go dopiszę do wishlisty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam,że cena będzie wyższa ale jest bardzo przystępna jak za tą pojemność więc jak tylko spotkam chetnie przetestuje :) cały czas szukam idealnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się :) na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię produkty tej firmy, lecz z jednym ostatnio miałam spięcie ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam żele do twarzy z BB :) Świetnie mi się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam już swoich faworytów w oczyszczaniu, ale jakby to było gdybym nie chciała próbować nowości - z chęcią bym testowała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda bardzo ciekawie, nie miałam okazji go używać :) obecnie jednak mam zapas żeli, więc będzie musiał poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chociaż mam tłustą cerę, skłonną do trądziku to lubię takie delikatne żele do mycia twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię żele do mycia twarzy i codziennie używam rano i wieczorem. Tym mnie zaciekawiłaś, chyba kupię w aptece :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja używam teraz tylko cetaphilu, bo wszystkie żele powodowały powstawanie nie przyjaciół na twarzy :( jednak wierzę, że ten z dermedic naprawdę jest dobry, bo mam kilka kosmetyków z tej firmy i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na razie używam żelu Biolaven i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ich micel, ale rozczarował mnie krem i zel do cery trądzikowej. Na razie się nie skuszę na ten żel, ale może kiedyś ... kto wie ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem bardzo ciekawa tego żelu, chociaż muszę przyznać, że na co dzień wybieram żele z drobinkami.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię żele do mycia twarzy, ale jak na razie mam zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo czytałam pozytywnych opinii o tej firmie ;)) Jesteś kolejną osobą, która go zachwala ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie używam żeli do mycia twarzy, tego nie znam :). Ostatnio używam japońskiej pianki :P. Ta seria produktów ciekawi mnie, nie znam jej a ostatnio już czytałam o innym produkcie i też wypadł dobrze. Mam wrażenie, że spodobałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nIE ZNAM ale chętnie poznam. Aktualnie mam tołpę i też ok.

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam płyn micelarny z Dermedic, ale mnie nie zachwycił -może ten produkt byłby lepszy :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...