17 maja, 2015

MOJA NIEKOSMETYCZNA WISH LISTA WIOSNA-LATO 2015


Dzisiaj moi drodzy będzie wyjątkowo niekosmetycznie. Pragnę wam przedstawić moje najbliższe, letnie plany zakupowe, czyli będzie miło, lekko i przyjemnie. Zapraszam na przegląd :)


Letnich trendów modowych jest naprawdę dużo i myślę, że w nadchodzącym sezonie każda znajdzie coś dla siebie. Ja w nadchodzącym sezonie stawiam głównie na biel w wersji total look. Bardzo spodobał mi się ten trend. Poza tym moim must have od jakiegoś czasu jest kombinezon. Jestem wciąż na etapie poszukiwań mojego ideału. Podobają mi się zarówno wersje z długą nogawką jak i szortami. 
Latem oczywiście w mojej szafie nie może zabraknąć sukienek. W mojej już ogromnej kolekcji brakuje propozycji w geometryczne wzory. Nie dorobiłam się także jeszcze swojej maxi, która także kusi mnie od dłuższego czasu. Jest tego sporo, ale staram się sukcesywnie spełniać swoje chciejstwa.

Wszystkie moje propozycje pochodzą ze sklepu Dresslink, z którym mam ostatnio okazję współpracować. Sklep ma pozytywne opinie w sieci i ich produkty są podobno całkiem niezłej jakości. Ceny są zaskakująco niskie. Jedyne o czym nie powinnyście zapomnieć to doliczenie do ceny przedmiotów, ceny wysyłki, która jest zależna od wagi kupowanych przedmiotów. Jednak nawet biorąc pod uwagę cenę wysyłki + cenę przedmiotów zakupy wychodzą stosunkowo tanio. Jeżeli jesteście ciekawe cen, sprawdźcie je klikając w link pod daną rzeczą lub w zdjęcie. 


Kombinezony. Długa nogawka podoba mi się w wersji głównie czarnej, a z kolei krótka w wersji jaśniejszej. A Wam?

KLIK

KLIK

KLIK

KLIK
Sukienki w asymetryczne wzory. Lubię takie połączenie czerni z bielą ;)

KLIK

KLIK

Spódnica Maxi. Wciąż szukam swojej idealnej... Ta cieniowana skradła moje serducho ;)

KLIK

KLIK

Strój kąpielowy. Myślę już namiętnie o nadchodzącym wielkimi krokami sezonie bikini ;) Może tym razem coś niestandardowego?

KLIK

KLIK
Torebka. Koniecznie w pastelowych odcieniach.

KLIK

KLIK


Postanowiłam połączyć przyjemne z pożytecznym i wprowadzić do mojego bloga także od czasu do czasu, wpisy modowe. Podoba Wam się ten pomysł? Myślę, że może to być całkiem przyjemna odskocznia :)
Jeżeli jesteście ciekawe jakości i wyglądu przedmiotów ze sklepu Dresslink i chciałybyście aby modowych wpisów pojawiało się więcej na moim blogu zapraszam do klikania w linki i zdjęcia ;)

Mam nadzieję, że mogę liczyć na Waszą aktywność i poklikanie w linki ;)

Buziaki



65 komentarzy:

  1. Super ubrania:) Ja na razie nie ma wielkich planów zakupowych na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Długą spódniczkę już mam, teraz poszukuję jakiegoś fajnego kombinezonu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj przydałoby się uzupełnić szafę o nowe ciuchy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyglądają te kombinezony z długimi nogawkami, a czarna sukienka skradła me serce *.* jednak na zakupy w sklepie internetowym się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  5. Super plany zakupowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście poklikałam, powodzenia kochana ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po diecie wymiana garderoby jest u mnie konieczna. Ostatnio uwielbiam rzeczy typu backless:) tak wiec koronkowy kombinezon byłby u mnie strzałem w 10:) modowe nowinki u ciebie konieczne! Internetowe zakupy to ciężki orzech także Twoje opinie o jakości bardzo sie przydadzą:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam niestandardowy strój, ale jak pomyślałam o śladach po opalaniu... Brr :( kombinezony ciemne są piękne! Lubię biel, jednak sama chyba się nie skuszę, bo jest ona ciężka w utrzymaniu czystości. Sama kupiłam już czarno-białą sukienkę w azteckie wzorki i jestem bardzo zadowolona. W tym sezonie ponownie postawię na koronkowe dodatki :D Życzę powodzenia w szukaniu ideałów, no i udanych zakupów! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajny post :) ja też ostatnio myślę nad kombinezonem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakiś kombinezon również chcę sobie sprawić :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarny strój ciekawy. Ale gwarantuje opaleniznę w paski. Lepiej chyba pójść w standardowe bikini :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się troszkę tego obawiam, ale ogólnie na plaży często stosuję wysoki filtr więc strój potrzebny tylko do lansu ;) A do opalania mam inny ;)

      Usuń
  12. czarny kombinezon z długą nogawką i długa spódnica ombre wymiatają,mega są :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kombinezony!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory tych torebek są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mi się przyda kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się bluzka przy cieniowanej spódnicy a także sukienki oraz kombinezony, choć siebie w tych ostatnich nie widze ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. dużo fajnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten czarny kostium jest ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kombinezon to bym sobie i ja kupiła...

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie podobają się jedynie torebki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam kombinezony w każdej postaci !

    OdpowiedzUsuń
  22. oj marzy mi się kombinezon z długimi nogawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Również obserwuje :) Kombinezony są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Very nice and great post.I like it.Love you.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten drugi kostium kąpielowy jest idealny :) Gdybym miała zrobić swoją wishlistę, to by mi zeszło całą noc :p

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam taki kombinezon na lato, krótkie spodenki i na ramiączkach i uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię takie posty:) Torebki mi się najbardziej podobają . Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  28. w tym kostiumie ciekawie można się opalić :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne ubrania - lubię rzeczy z tego sklepu, poklikane i obserwuję :) P

    OdpowiedzUsuń
  30. O torebki są świetne :) poklikałam Ci w linki. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne rzeczy :) Ja również przygotowuję taki post :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Kombinezony bardzo mi się podobają i muszę koniecznie jakiś kupić na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne ciuszki :) Również obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystko jest super, ale te długie spódnice są mega! :) Uwielbiam takie rzeczy :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Maxi kiecka i torebki to zdecydowanie moja bajka. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dość odważny ten strój kąpielowy :) Ja się już w dwuczęściowy zaopatrzyłam na te lato ;d

    OdpowiedzUsuń
  37. Torebki mi się niesamowicie podobają!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Z chęcią kupiłabym ten koronkowy kombinezon! Jest przepiękny! <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajna lista, sama chętnie kilka rzeczy bym z niej przygarnęła :P

    OdpowiedzUsuń
  40. czarny kostium piękny! ach i och

    OdpowiedzUsuń
  41. Genialna wish lista!!! ;) Wszystko mi się podoba! A w szczególności kombinezon z koronkową górą i odkrytymi plecami <3
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Na cieniowaną maxi polowałam w zeszłym roku i nadal nigdzie nie mogę zaleźć, ta piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajnie kombinezony wyglądają i lubię je oglądać, ale sama nie odważyłabym się ich założyć. Wychodzę z założenia, że wyglądałabym w nich jak w worku na ziemniaki, albo jakbym włożyła szatę pokutną ;D

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo lubię kombinezony, ale preferuję raczej krótkie we wzorki :)
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. New Fashion Black And White Stripe Dress Women's Dress Sleeveless Dress Hotsail - świetna!

    OdpowiedzUsuń
  46. kombinezon też jest na mojej wishliście :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Akurat zakupów ubraniowych nigdy nie planuje ;) zawsze spontanicznie; )

    OdpowiedzUsuń
  48. bardzo dobry masz gust kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  49. wow swietne;)trzymam kciuki za realizacje;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Już sobie wyobrażam opaleniznę w tym stroju kąpielowym powyżej, haha. :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękna torebka<3 Bardzo podobają mi się kombinezony, jednak nie wiem czy czułabym się w takim.. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Poklikane:) Parę ciuchów wpadło mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  53. fajne ubrania :) śliczne kombinezony :P

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...