12 maja, 2015

MURIER PARIS SERIA C- SHOT VITAMIN C KREM NA DZIEŃ I NA NOC


Murier Paris jest jedną z pierwszych firm na rynku, która oferuje szeroką gamę najwyższej jakości kosmetyków z wykorzystaniem roślinnych komórek macierzystych. Brzmi obiecująco? Dla mnie bardzo, dlatego zdecydowałam się bliżej poznać tą markę, a konkretnie serię C- Shot Vitamin C. Jak ta seria się u mnie sprawdziła?


Jeżeli odwiedzacie mnie na bieżąco z pewnością już wiecie, że seria C- Shot wkupiła się w moje łaski. Dlaczego? Ponieważ krem na dzień tak mnie zachwycił, że stał się moim kwietniowym ulubieńcem (pisałam o nim >TUTAJ<). 

Czym są komórki macierzyste?

Komórki Macierzyste (ang. stem cell), jeszcze niedawno termin medyczny, a dziś nowe pojęcie w światowej kosmetologii. Pod tą nazwą kryją się komórki, które posiadają zdolność do nieskończonej liczby podziałów komórkowych, ponadto są „nieśmiertelne” i samoodnawialne. Oznacza to, że mogą zastępować zniszczone lub zmienione tkanki ciała, dając najlepsze efekty regeneracji naszej skóry. W ten sposób zbliżamy się niemal do „rewolucji” w kosmetologii, ponieważ wyjątkowe właściwości tych komórek dają ogromne możliwości przywracania regeneracyjnych funkcji skóry, które zostały osłabione na skutek procesu starzenia, złych nawyków higienicznych, stresu i innych czynników. Dostarczając skórze komórek macierzystych zapewniamy jej stały poziom komórek aktywnych (takich jak m.in. kolagen, kwas hialuronowy, DHE) odpowiedzialnych za jej prawidłowe nawodnienie, nawilżenie, napięcie i piękny wygląd. 
Źródło: murier.com

Seria C- Shot Vitamin C


Cena: 119zł/50ml (w cenę wliczone są już koszty wysyłki)
Dostępność: Krem na dzień możecie nabyć >TUTAJ<, na noc >TUTAJ<. Kosmetyki Murier możecie także znaleźć w dobrych salonach kosmetycznych i klinikach medycyny estetycznej.




Opakowania: Produkt otrzymujemy w kartonowym, estetycznym pudełeczku zabezpieczonym folią. Na opakowaniu znajdziemy wszelkie potrzebne informacje. Same kremy zamknięte są w poręcznych, higienicznych, zakręcanych tubkach. szata graficzna tej serii utrzymana jest w biało- żółtej, miłej dla oka tonacji.
Zapach: Zarówno krem na dzień jak i na noc mają świeży, lekko cytrusowy zapach. Zapach kremu na noc wydaje się być nieco intensywniejszy, ale nie jest on w żadnym wypadku drażniący Wręcz przeciwnie jest bardzo przyjemny i energetyzujący. 
Konsystencja: Na zdjęciu powyżej możecie zobaczyć konsystencję kremów (z lewej krem na dzień, z prawej na noc). Krem na dzień jest mniej treściwy od kremu na noc. Oprócz działania to właśnie konsystencja kremu na dzień mnie urzekła. Krem jest lekki, szybko się wchłania pozostawiając gładką cerę. Nie pozostawia lepkiego filmu na skórze. Krem na noc jest treściwszy, dłużej się wchłania. Obydwa kremy doskonale się rozprowadzają na skórze. Nie rolują.
Wydajność: Kremów używam codziennie już miesiąc i nie zużyłam jeszcze nawet 1/3 opakowania. Myślę, że spokojnie będę się nimi cieszyć przez przynajmniej trzy miesiące.


Krem na dzień C- Shot Vitamin C


Od producenta: 

Murier C Shot by day to różnorodność naturalnych składników, która sprawia, że nawet bardzo zniszczona skóra odzyska naturalność i świeżość. Krem, dzięki wysokiemu stężeniu witaminy C i innych substancji aktywnych, chroni skórę przed promieniowaniem UV i dymem papierosowym, a także wolnymi rodnikami, co sprawia, że nawet istniejące już cienkie linie i zmarszczki na twarzy stopniowo zanikają, a cera staje się promienna i rozświetlona. Olej migdałowy tworzy ponadto na skórze warstwę, która chroni przed nadmierną utratą wody, a także wykazuje działanie ochronne przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, wiatrem, słońcem i mrozem, grożącymi skórze podczas codziennej aktywności. Ponadto, dodatek komórek macierzystych winorośli i kwasu hialuronowego powoduje, że ochrona jest jeszcze pełniejsza, bowiem w skórze zostają pobudzone jej naturalne mechanizmy odnowy. Komórki macierzyste skóry regenerują uszkodzone tkanki, tak by cera każdego dnia była jak nowa.

Skład:



Krem na dzień skradł moje serce zarówno swoim działaniem jaki i konsystencją. Dzięki swojej lekkiej formule świetnie sprawdził się na mojej mieszanej cerze. Wchłania się niemalże do matu pozostawiając jednak cerę cudownie nawilżoną, czyli uzyskałam efekt jaki zawsze poszukuję w kremach na dzień. Bez wątpienia w moim odczuciu jest to jeden z lepszych kremów jakie miałam okazje stosować. Jeżeli chodzi o działanie to również jestem bardzo zadowolona z rezultatów. Po miesiącu systematycznego stosowania mogę z czystym sumieniem stwierdzić, że krem naprawdę działa i podpisuję się pod każdym słowem producenta. Skóra naprawdę jest zregenerowana, odzyskała świeżość i wyrównał się jej koloryt. Nawilżenie skóry utrzymuje się naprawdę bardzo długo. Dodatkowo w kremie znajdziemy mnóstwo dobroci, bez zbędnych ulepszaczy. Krem świetnie współgra z makijażem, zarówno mineralnym jak i fluidami. Krem mnie nie uczulił, nie podrażnił.


Krem na noc C- Shot vitamin C


Od producenta: 

C-Shot by night to bogactwo składników aktywnych, które tworząc unikalny kompleks sprawiają, że skóra będzie doskonale odżywiona, zregenerowana i odmłodzona. Witamina C wraz z kwasem hialuronowym opóźniają proces starzenia się skóry wywołany działającym na nią w ciągu dnia promieniowaniem UV i dymem papierosowym. Kompleks olejów wraz z masłem shea nie tylko natłuszczają, ale również działają łagodząco oraz znacząco opóźniają powstawanie zmarszczek. Krem został dodatkowo wzbogacony o wyciąg z komórek macierzystych, który hamuje powstawanie wolnych rodników.

Skład:



Z kremem na noc C- Shot również się polubiłam. Jest treściwszy od kremu na dzień, co sobie chwalę, ponieważ na noc lubię stosować kremy o gęstszej formule. Czuję, że ten krem daje niezłego kopa energetycznego na noc, kiedy nasza skóra właśnie tego najbardziej potrzebuje. Rano budzę się ze zregenerowaną, nawilżoną i promienną cerą. Krem także mnie nie podrażnił, nie uczulił.


Podsumowując: Myślę, że ten duet bardzo dobrze się uzupełnia, dając naprawdę niezłe efekty. Moja cera po miesiącu stosowania tego duetu jest promienna, a jej koloryt się wyrównał. Kremy są z pewnością z wyższej półki cenowej, ale jeżeli takie Was głównie interesują, myślę, że warto w nie zainwestować.

Miałyście do czynienia z kremami Murier Paris? Jakie były Wasze odczucia?

Buziaki


23 komentarze:

  1. Ten krem na dzień też z czystą przyjemnością mógłby u mnie zagościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czytałam już pozytywne opinie o nim, ciekawe jak sprawdziłby się u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej firmy i pierwszy raz o niej czytam. Ten duet bardzo fajny się wydaje, tylko nie wiem czy sprawdziłby się też do skóry suchej, która potrzebuje mocnej dawki nawilżenia i dzień, i w nocy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam ostatnio wiele pochlebnych opinii na temat kosmetyków tej marki, ale nie znam jej jeszcze z autopsji. Nie powiem, są zachęcające - lubię wit. C w kosmetykach, więc pewnie prędzej czy później trafią i do mnie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam ich, ale czytałam na kilku blogach, że dziewczyny były zadowolone. Może więc warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero niedawno zauważyłam kosmetyki tej firmy, ładnie prezentują się ale niestety nie miałam przyjemności używać. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszamy na naszą stronę internetową www.murier.com Wysyłka zawsze za darmo a przy zakupie 3 produktów mleczko i tonik gratis!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa kremu na noc.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie są troszkę za drogie, ale może kiedyś w przyszłości się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zainteresowana kremami z Murier Paris, zwłaszcza tych przeciwtrądzikowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z miłą chęcią podjęłabym się kuracji z witaminą C.. doskonale działa na moją cerę. Ciekawe, jak kosmetyki tej firmy spisałyby się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Duuuużo dobrego o nich czytałam :) muszę w końcu je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny krem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ma dużo pozytywnych opinii, może uda mi się go zdobyć na jakiejś promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się konsystencja tych kremów. Przemawia za nimi również ich skład, a to bardzo ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o tej serii :) Ale cena jest zabójcza :P

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny ;) ja mam rumiankowy krem aktualnie ;) ale robi sie coraz cieplej i muszę kupic coś lżejszego ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię witaminowe mazidła : ]

    OdpowiedzUsuń
  19. szkoda, że taka cena :/bo zapowiadał się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...