21 maja, 2015

NEONOWE CIENIE DO POWIEK KOBO SWATCHE + MAKEUP



 W dzisiejszy chłodny i pochmurny dzień przywołamy odrobinę słońca, za sprawą pięknych, energetycznych cieni Kobo Professional z wiosennej kolekcji. Przygotowałam dla Was również makijaż, więc zapraszam serdecznie do dalszej części posta :)



Od producenta:

Prasowany cień do powiek
Wysokiej jakości pigmenty w połączeniu z zaawansowaną technologicznie formułą pozwoliły stworzyć cienie o wysokiej trwałości przeznaczone do profesjonalnego makijażu.  Formuła oil free zapewnia łatwą i dokładną aplikację, cień znakomicie przylega do powieki nie obciążając jej.
Cienie w formie zapasów do samodzielnego komponowania palety ulubionych kolorów.

Skład: 

Titanium Dioxide, Talc, Magnesium Stearate, Mica, Kaolin, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Polyethylene, Cyclopentasiloxane, Polymethylsilsesquioxane, Zinc Oxide, HDI/Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Cyclotetrasiloxane [+/- CI 42090, CI 45410, CI 19140, CI 47005]

Cena: 9,99zł/2g
Dostępność: Wyłącznie Drogerie Natura

Odcienie neonowych cieni Kobo Professional.


Orange- matowy pomarańcz.



Violet- satynowy fiolet



Pink- matowy róż



Turquoise- matowy turkus



Lime- matowa limonka



Yellow- matowa żółć


Opakowanie: Neonki dostępne są jako zapas, w plastikowej obwolucie.
Konsystencja: Cienie są prasowane, aksamitne.
Aplikacja: Łatwe w aplikacji, nie obsypują się. Dobrze przylegają do powieki.
Kolor: Cienie są cudownie napigmentowane, matowe (jedynie fiolet jest satunowy). 
Efekt: Uwielbiam te cienie, szczególnie za ich cudowną pigmentację. Na powiece utrzymują się calutki dzień. Dobrze się z nimi pracuje. Świetnie się rozcierają. Dają ogromne możliwości pracy z nimi. 
Makijaż: W makijażu wykorzystałam wszystkie neonowe kolory cieni Kobo. To istna feria barw na powiekach ;) Kto nie boi się kolorów?



Lubicie kolorowe makijaże?

Buziaki


43 komentarze:

  1. te kolory są tak piękne i tak dobrze napigmentowane, że chciałabym wszystkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale kolorowo! Świetne są, każdy jeden strasznie mi się podoba :). Jakie ładne, tęczowe oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ua... Makijaż wygląda ciekawie! Widać, że pigmentacja cieni jest świetna. Jednak pozostanę przy bardziej bezpiecznej wersji makijażu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne odcienie ! ;) najbardziej podoba mi się ten turkusowy i matowy żółty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory są śliczne. Takie żywe i energetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są :) Mam zielony i różowy i je uwielbiam <3 Chciałabym mieć wszystkie! :D
    Super makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne kolory! cudowny wiosenny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam róż i turkus. Z duraline świetne kreseczki wychodzą; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaaaa....Wszystkie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Odjazdowe kolory :)) Śliczny makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie dla mnie takie cienie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż, mam te cienie i najbardziej polubiłam się z fioletem, co z resztą nie jest żadną niespodzianką, bo fiolet na powiece uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolory po prostu zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż wygląda bardzo dobrze, kolorowy ale nie przesadnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowita pigmentacja :) makijaż śliczny wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kolory:):) i ładny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię takie kolorowe makijaże u kogoś, ale sama bym się chyba nie odważyła

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam pomarańczowy, różowy i żółty z nich i bardzo je sobie chwalę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolory nieziemskie! Makijaż cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny efekt na oczach uzyskałaś :) Dobrze mieć w kolekcji takie kolorowe cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak wakacyjne się zrobiło ;) super to wygląda ale sama chyba bym się nie zdecydowała

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne te kolorki !;) Bardzo mi się podoba taki makijaż u kogoś;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczny makijaz. Szkoda, ze ja nie potrafię czegos tak ładnego sobie uczynić. Lubie mocne kolory, generalnie lubie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja raczej nie sięgam po takie kolory - no chyba że jako jakiś mały detal.

    OdpowiedzUsuń
  25. wow, ale mają świetne pigmenty! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne kolory i świetna pigmentacja :) A jaki wspaniały makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne kolory, tylko nie dla mnie, źle bym się w takich czuła ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny wyszedł Ci ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wyglądają ślicznie i ożywiają ponure dni i smutne outfity :)

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowne, a w makijażu się zakochałam :) chcę takie cienie, które mają kolorowe, wyraziste odcienie ;) mam tylko zielone :/

    OdpowiedzUsuń
  31. dziękuje za odwiedziny:) ja jestem w grupie obserwatorów Twojego bloga już od dawna:)))
    czekam na więcej takich postów, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  32. Chce wszystkie! Najpiękniejsze dwa dla mnie to turkus i ten żółty :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Czaję się od jakiegoś czasu na te neony :) Uwielbiam nasycone, matowe cienie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolory nie dla mnie, choc sa piekne :) no i slicznie wykonany makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Odważne kolorki, efekt na oku przepiękny !! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolorki dają czadu! Nic tylko chwytać za pędzle :D

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczne kolorki :) do odważnych świat należy :) :)

    OdpowiedzUsuń
  38. oo co za kolory genialne ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. Niesamowicie na pigmentowane cienie! ten matowy róż i turkus..zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  40. piękny makijaż! Ja skusiłam się na dwa kolory ;)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...