24 maja, 2015

NIEDZIELNE SPA: MINERALNE I MUSUJĄCE SOLE DO KĄPIELI KANU



W niedzielę szczególnie lubię rozpieścić swoje ciało i zmysły. Mam wtedy czas tylko dla siebie. Dlatego postanowiłam na blogu wprowadzić serię niedzielnych postów "Niedzielne SPA". Dzisiaj zaproponuję Wam kąpiel z cudownie pachnącymi solami mineralnymi i musującymi Kanu. Dlaczego powinnyśmy czasem pozwolić sobie na taką kąpiel?


Sole do kąpieli są często wzbogacane olejkami eterycznymi, które mają działanie relaksacyjne i aromaterapeutyczne. Poza tym każdy olejek eteryczny ma swoje dodatkowe właściwości. Sole do kąpieli oprócz swojego relaksacyjnego zastosowania mają zaskakująco wiele więcej korzyści. Stosowanie soli do kąpieli to świetna metoda do leczenia podrażnień skóry, wysypki czy wyprysków. Zawarte w soli minerały wzmacniają skórę, a substancje w niej zawarte poprawiają słabe krążenie, niwelują sztywność mięśni i objawy zapalenia stawów.

Do kąpieli solnych warto wybierać mineralne sole organiczne, których stosowanie da naszej skórze najlepsze efekty. Dzisiaj pragnę Wam zaproponować sole do kąpieli firmy Kanu, które wzbogacane są o naturalne olejki, dzięki czemu mają szersze zastosowanie.

Sole można stosować nie tylko do kąpieli. Z powodzeniem mogą służyć nam do moczenia stóp czy dłoni. 


Mineralna sól do kąpieli Kanu.




Mineralne sole Kanu są gruboziarniste, jednak dobrze rozpuszczają się w wodzie. Na stronie producenta znajdziemy pięć wersji zapachowych: pomarańcza i cynamon, róża, lawenda i sandał, zielona herbata oraz jodła syberyjska. Moje dwie wersje to Pomarańcza i Cynamon oraz Lawenda i Sandał. Są one dodatkowo wzbogacone o kwiaty, w przypadku soli Pomarańcza i Cynamon w suszone płatki nagietka, a w przypadku soli Lawenda i Sandał w suszone kwiaty lawendy, które z pewnością umilają kąpiele. 
Sól Pomarańcza i Cynamon ma zdecydowanie ciepły aromat, dzięki czemu będzie idealna do relaksacyjno-rozgrzewających kąpieli jesienią i zimą. Cynamon należy do substancji drażniących, więc nie zaleca się używania tej soli w nadmiernych ilościach. Sól Lawenda i Sandał ma odświeżający i odprężający zapach idealny do wieczornych kąpieli po ciężkim dniu w pracy. Myślę, że zapach tej soli jest na tyle uniwersalny, że może się on spodobać także Panom. Warto zadbać o swojego mężczyznę, dosypując mu tą sól do kąpieli.

Cena: Duża pojemność: 550g/ 30,40zł. Duże pojemności będą jednak jeszcze dostępne jedynie do wykończenia zapasów. Niebawem na stronie producenta pojawią się mniejsze pojemności, co także przełoży się na niższą cenę. Sole te także dostępne sa w 100g saszetkach w cenie 7,94zł.
Dostępność: Sól Pomarańcz- Cynamon >TUTAJ<, Lawenda- Sandał >TUTAJ<.

Skład:






Musująca sól do kąpieli Kanu.



Musująca sól do kąpieli Kanu będzie lepszą opcją dla tych z Was, które nie lubią czekać na rozpuszczenie się gruboziarnistej soli w wodzie oraz tych, którzy lubią kąpielowe bajery ;) Z musujących soli szczególnie zadowolony jest mój syn, który naprawdę polubił solne kąpiele. Sól jest w postaci szybko rozpuszczających się granulek. Taki słoiczek ładnie prezentuje się także na łazienkowej półeczce :) Na stronie producenta znajdziemy siedem wersji zapachowych: Grejpfrut- Imbir, Wanilia, Pomarańcz, Bez, Mięta- Eukaliptus, Zielona Herbata oraz Róża. Moje wersje zapachowe to mango i Zielona Herbata. Zielona herbata to lekki i bardzo orzeźwiający zapach. Wersja Mango jest bardzo energetyzująca. Te sole polubiłam szczególnie przy okazji porannych kąpieli. Cudownie odświeżają i daję energetycznego kopa na cały dzień. 

Cena: Duża pojemność: 400g/ 25,50zł. Duże pojemności będą jednak jeszcze dostępne jedynie do wykończenia zapasów. Niebawem na stronie producenta pojawią się mniejsze pojemności, co także przełoży się na niższą cenę.
Dostępność: Sole możecie znaleźć >TUTAJ<

Skład: 





Podsumowując: Myślę, że udało mi się Was przekonać do solnych kąpieli ;) Ja bardzo je polubiłam. Moja skóra po takiej kąpieli nie jest przesuszona, co naprawdę pozytywnie mnie zaskoczyło. Dlaczego? Stosowałam do tej pory różne sole do kąpieli, tańsze i droższe. Często jednak po takiej kąpieli miałam uczucie ściągnięcia i wysuszenia skóry. Po użyciu soli Kanu tego uczucia nie ma. Skóra jest miękka, nawilżona i gotowa na kolejne zabiegi pielęgnacyjne. Aby móc cieszyć się kąpielą solną z kanu wystarczy poc ciepły strumień wody wsypać dwie nakrętki soli. Polecam po takiej kąpieli wykonać masaż olejkiem do masażu Kanu o którym pisałam >TUTAJ<. Dzisiaj użyję wersji Czekolada z Pomarańczą ;)



Co sądzicie o serii wpisów "Niedzielne SPA"?

Buziaki



31 komentarzy:

  1. cieszę się że mam wannę i mogę sobie pozwolić na takie kąpiele :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię kąpiele z takimi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kanu ma świetne olejki do kąpieli :)
    Polecam pomarańczowo cynamonowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam go :) Jest świetny, choć moje serce skradł różany :)

      Usuń
  4. Uwielbiam wszystkiego rodzaju dodatki do kąpieli :) Te zachęcają już samym wyglądem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam produktów Kanu ale uwielbiam takie różne dodatki do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kąpiele z solami, moje ulubione to te z Isany :) Samej firmy Kanu akurat nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  7. sole tak ładnie wyglądają, że cieszą oko ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie umilacze to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo relaksujące , ja również mogę korzystać z dobrodziejstw wanny ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo u Ciebie miło i przyjemnie:)) Zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chętnie bym wypróbowała musującą, ale nie mam wanny :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super! A te jedne wyglądają, jak czekoladowa posypka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądają bosko! z chęcią bym się w nich wykąpała! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używam takich kosmetyków. Pod prysznic się nie nadają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale do moczenia stóp i dłoni owszem ;)

      Usuń
  15. Z przyjemnością umiliłabym sobie kąpiel taką musującą solą. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak te sole ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają bardzo elegancko :) i te zapachy mmm chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna ta niedzielna seria SPA :-) sole wyglądają ślicznie, skusiłabym się na zieloną herbatę, bez i różę :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądają naprawdę świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. jejciu ale to pięknie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakoś nie przepadam za solami. albo po prostu nie trafiłam jeszcze na takie, które by mnie zachwyciły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory też nie przepadałam, ale te zmieniły moje nastawienie. Szczególnie te mineralne.

      Usuń
  22. Nigdy się z nimi nie spotkałam, ale wyglądają świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale kusisz :) Na wersję musującą mam chęć :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...