27 maja, 2015

PUDER BAMBUSOWY JAKO CIEKAWA ALTERNATYWA DLA TRADYCYJNYCH PUDRÓW TRANSPARENTNYCH



Dzisiaj moi drodzy pragnę Wam przedstawić moją alternatywę dla tradycyjnych pudrów transparentnych i nie tylko. Przybliżę Wam jak można wykorzystać puder bambusowy i jakich efektów możecie się spodziewać po jego użyciu. Ja odkąd go mam, przepadłam za nim całkowicie. Może i Was uda mi się przekonać do tańszej i naturalnej alternatywy dla pudrów?


Właściwości pudru bambusowego.

Puder bambusowy to biały i bardzo lekki proszek będący roślinną alternatywą dla pudrów mineralnych, będący w 100% produktem roślinnym, naturalnym. Jest dedykowany szczególnie do skór przetłuszczających się i mieszanych. Ma zdolność wysokiej absorpcji nadmiaru sebum, pozostawia skórę na bardzo długo matową oraz jedwabiście gładką.

Ponad 90% pudru stanowi zmikronizowana krzemionka, która optycznie wygładza skórę, dając wrażenie wypoczętej, z idealną poświatą. Działa antybakteryjnie, przeciwtrądzikowo, wspomaga gojenie się ran, łagodzi podrażnienia oraz reguluje pracę gruczołów łojowych. Niweluje zmarszczki na skórze tłustej (nie zalecany do skóry suchej!).

Produkt może być stosowany jako samodzielny kosmetyk lub może stanowić bazę wygładzająco-matującą do innych pudrów. Może z powodzenie zastąpić talk, glinki lub miki w innych pudrach. Do pudru bambusowego można dołożyć pigmenty, aby uzyskać cielisty kolor.

Puder jest produktem niekomedogennym - nie zatyka porów, jest neutralny i z powodzeniem może być stosowany do matowienia kremów z filtrami przeciwsłonecznymi.

Puder bambusowy otrzymywany jest ze specjalnego gatunku bambusa porastającego lesiste wzgórza Indii. Drzewo bambusowe jest najszybciej rosnącą rośliną na świecie osiągającą wysokość aż do 35-40 metrów. Puder otrzymywany jest z rdzenia łodyg tego drzewa, bardzo bogatych w krzem. Po odpowiednim zmikronizowaniu otrzymujemy pyłek, którego wielkość cząstki wynosi do 5 mikronów.

Źródło: e-naturalne.pl

Skład: Bambusa Arundinacea Stem Extract :)

Cena: Sam puder możecie nabyć za 10,40zł/10g. Dodatkowo warto do pudru dokupić pojemniczek z siteczkiem, który ułatwi przechowywanie i używanie produktu. Cena: 3,70zł/20ml- akurat na 10g pudru bambusowego.
Dostępność: Puder możecie nabyć >TUTAJ<, a pojemnik z siteczkiem >TUTAJ<



Efekt: Mój puder pochodzi ze sklepu E-Naturalne i ten głównie Wam polecam. Jest świetnie zmielony, nie bieli. Na twarzy wygląda bardzo naturalnie. Ale zacznę może od początku... Pudru bambusowego używam, jak wcześniej wspomniałam do wykończenia makijażu, zarówno mineralnego jak i tradycyjnego. W obu przypadkach wygląda na twarzy tak samo, z tym, że na podkładach drogeryjnych (płynnych), mat utrzymuje się nieco krócej. Puder nadaje zdrowe, naturalne, matowe wykończenie. W żadnym wypadku nie jest to płaski mat (chyba, że mamy ciężką rękę do pędzla i naniesiemy zbyt dużo pudru ;). Cera jest po jego użyciu także optycznie wygładzona. Zmatowienie trwa naprawdę bardzo długo i przyznam, że chyba najdłużej w moim przypadku porównując go z innymi znanymi mi pudrami. W razie potrzeby spokojnie, nawet bez lusterka można nanieść poprawki. Puder nie waży się na skórze i zostaje tam, gdzie powinien, nie wchodząc w załamania, pory czy zmarszczki. 
Inne zastosowanie: Puder możemy dodać do tradycyjnych kremów, aby dawały matowy efekt. Ponadto z powodzeniem można go dosypać do kremów z wysokim filtrem, aby je nieco zmatowić. Jeżeli nie lubicie pudrów transparentnych z powodzeniem, możecie do niego dosypać podkładu mineralnego, czy bronzera. Puder bambusowy sprawdzi się także jako naturalny dezodorant, ponieważ ma duże możliwości absorpcji potu. Możliwości i pomysłów jest wiele :)



Aplikacja: Wysypuję odrobinę pudru na pokrywkę. Nabieram na miękki i dość zwarty pędzel, otrzepuję z nadmiaru i aplikuję na twarz. Banalnie proste. Należy jedynie uważać, aby nie nabrać zbyt dużo pudru na pędzel. W razie potrzeby czynność można powtórzyć. 
Działanie: Co jest dla mnie najważniejsze... Puder bambusowy jest 100% naturalny. Ostatnio Wam pisałam, aby w razie możliwości stosować naturalne produkty i oto moja jedna z propozycji :) Puder bambusowy działa zupełnie jak inne pudry, z tą różnicą, że nie ma w nim talku, miki, pigmentów, substancji zapachowych... Zupełnie nic co mogłoby Wam zaszkodzić, zapchać czy uczulić. Brzmi dobrze? Powiem więcej :) Puder bambusowy ma także właściwości pielęgnacyjne :) Działa antybakteryjnie, przeciwtrądzikowo, wspomaga gojenie się ran, łagodzi podrażnienia oraz reguluje pracę gruczołów łojowych.

Podsumowując: Puder bambusowy jest świetną alternatywą dla zarówno mineralnych jak i drogeryjnych pudrów matujących. W porównaniu z pudrami mineralnymi jest dużo tańszy. Z kolei  w porównaniu do drogeryjnych, nie zapycha, nie ma talku i innych substancji, które mogą szkodzić skórze. Gorąco polecam :)

Miałyście do czynienia z pudrem bambusowym?

Buziaki



28 komentarzy:

  1. Bardzo lubię puder bambusowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy produkt, wcześniej o nim nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do czynienia jeszcze nie miałam, ale jak skończę zapasy mojego obecnego pudru to zamówię - zbyt dużo pozytywnych opinii już czytałam, żeby nie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do czynienia nie miałam z nim i chyba nie będę mieć bo mam suchą cerę niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie poznaliśmy się jeszcze, pewnie dlatego, że nie używam tego typu produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo go lubię! Skusiłam się całkiem niedawno i z pewnością zostanie ze mną na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ani bambusowego ani ryżowego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używam puder ryżowy z Paese i wiem, że mają też puder bambusowy. Nie wiem jeszcze czym się różnią oba produkty, ale wiem, że wykazują identyczne działanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sprawa, nigdy takiego pudru nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nigdy nie miałam pudru w takiej formie. Mineralne właśnie są takie drogie, ale to fajna alternatywa, więc może wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny, wezmę go pod uwagę, bo ostatnio mnie zaciekawiły takie pudry ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy i co najważniejsze cena przystępna :-) jeszcze nie miałam okazji niczego takiego używać :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam okazję używać takiego pudru bambusowego i był naprawdę ok. Używałam go , kiedy miałam problemy z trądzikiem i był naprawdę fajny. Również polecam puder ryżowy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Używałam ale innej firmy, jak dla mnie świetna sprawa bardzo dobrze matuje przetłuszczoną skórę

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny produkt, ale skoro nie jest polecany dla suchej skóry, to nie będę sobie nim zawracać głowy. :) Z chęcią za to pokażę go swojej przyjaciółce.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam nigdy takie pudru ale brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Póki co mam ryżowy, ten jest następny w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja niedawno wykończyłam swój puder :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Od dawna miałam na niego ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe, jak sprawdziłby się na bardzo suchej cerze

    OdpowiedzUsuń
  22. Pudru bambusowego jeszcze nie miałam, ale zaciekawiłaś mnie nim.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cena jak marzenie :) muszę w końcu kupić puder bambusowy albo ryżowy :) :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wolę używać tylko zwykłego pudru :) Ale im więcej czytam o takich tym bardziej bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam jeszcze pudru bambusowego, ale jak wykończę zapasy to z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...