26 maja, 2015

SYNCHROLINE TERPROLINE UELASTYCZNIAJĄCY KREM DO TWARZY



W dzisiejszym poście moi drodzy przyjrzymy się jednemu z dermokosmetyków Synchroline. Mowa dzisiaj będzie o uelastyczniającym kremie do twarzy Terproline. jak się u mnie sprawdził? Zobaczcie sami ;)


Markę Synchroline poznałam stosunkowo niedawno. Dlatego z tym większą ciekawością zdecydowałam się na krem Terproline. Dermokosmetyki Synchroline mają nawet niezłą opinię, więc postanowiłam przekonać się o ich działaniu na własnej skórze. Krem Terproline trafił w moje łapki przy okazji stosowania kuracji kwasowej. Okazał się być bardzo pomocny przy łagodzeniu efektów ubocznych kuracji, ale więcej na ten temat niebawem...



Od producenta:

Wskazania: poprawa elastyczności i kolorytu skóry twarzy, redukcja widocznych zmarszczek, uwydatnienie konturów twarzy oraz intensywne nawilżenie skóry. Nadanie skórze twarzy i szyi sprężystości i zdrowego, młodego wyglądu. Doskonała ochrona skóry i poprawa jej kondycji przed i po zabiegach, takich jak lifting twarzy, złuszczanie chemiczne lub laserowe etc. 
Składniki aktywne: heterozydy kwasu azjatykowego i madekasowego, acetyloglukozamina, linolan proliny, glikopeptydy fibronektyny, kwas hialuronowy, izomerat sacharydowy, proteiny soi, ceramidy, cholesterol. 

Skład:

Aqua, PPG-15 Stearyl Ether, Stearteh-2, Propylene Glycol, Glycerin, Steareth-21, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Stearic Acid, Cetearyl Ethylhexanoate, Madecassoside, Acetyl Glucosamine, Oligopeptide-5, Sorbitol, Peg-4 Proline Linoleate, Ceramide 3, Asiaticoside, Sodium Hyaluronate, Tocopheryl Acetate, Saccharide Isomerate, Ceramide 6 II, Benzyl PCA, Peg-4 Proline Linoleate, Phytosphingosine, Cholesterol, Glycine Soja Protein, Cetearyl Glucoside, Ceramide 1, Carbomer, Disodium EDTA, BHT, Sodium Lauroyl Lactylate, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Sodium Hydroxide, Parfum.


Cena: 73 zł/50 ml
Dostępność: Dobre apteki.



Opakowanie: Produkt otrzymujemy w kartonowym pudełeczku. Sam krem zamknięty jest w elastycznej, zakręcanej tubce. Szata graficzna jest estetyczna, a na opakowaniu znajdziemy wszelkie potrzebne informacje.
Konsystencja: Krem jest biały o dość gęstej konsystencji. Szybko się wchłania pozostawiając gładką, delikatnie natłuszczoną, ale nie lepką cerę. Dobrze się rozprowadza, nie roluje. 
Zapach: Delikatny, trochę apteczny. Szybko się ulatnia
Działanie: Skład tego kremu naturalny nie jest, ale znajdziemy tutaj dużo składników, które mają zbawienny wpływ na naszą cerę i mają szansę naprawdę ją wspomóc. Skład określiłabym na całkiem niezły. Jak już wcześniej wspomniałam był on moim kołem ratunkowym podczas kuracji kwasami, kiedy moja cera potrzebowała naprawdę konkretnej porcji odżywienia, regeneracji i nawilżenia. Początkowo podeszłam do niego dość sceptycznie, choć już po pierwszym użyciu (zaraz po peelingu) poczułam, że właśnie czegoś takiego moja skóra potrzebowała. Używałam go głównie na noc i przyznam, że jest to pierwszy krem, który po niedługim czasie stosowania dał mi naprawdę świetne rezultaty. Moja cera znacznie szybciej się regenerowała po zabiegu. Dodatkowo zauważyłam, że krem naprawdę delikatnie napina skórę. Może nie jest to efekt WoW, ale nie wierzyłam do tej pory w takie baje... Moja skóra zyskała z pewnością na jędrności i elastyczności. Niestety zmarszczki jak miałam, tak mam. Może za krótko używam, może za mało tubek, ale jestem zdania, że krem może spowolnić powstawanie zmarszczek, ale nie spowoduje ich wyprostowania. Jak zawsze powtarzam, lepiej zapobiegać niż leczyć ;) Krem nie podrażnił mojej cery, nie spowodował zapchania i nie uczulił. Na dzień ten krem również się u mnie sprawdzał. Także pod makijaż. Moja cera jednak ostatnio przechodzi jakiś dziwny czas i jest bardziej sucha niż mieszana. Dla cery tłustej, czy mieszanej w kierunku tłustej krem może wydać się zbyt treściwy i powodować później świecenie. Z powodzeniem jednak te osoby mogą użyć go jako wieczorną kurację. 

Podsumowując: Ten krem zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Chyba jest to jedno z moich większych zaskoczeń kosmetycznych. Krem naprawdę świetnie spisuje się w trakcie kuracji po zabiegach kosmetycznych i z pewnością w tej formie będzie mi jeszcze długo towarzyszył, ponieważ dobrze nawilża i przyspiesza regenerację. Z kremu Terproline będą zadowolone także osoby o suchej cerze, z oznakami utraty jędrności. Zdecydowanie jest to produkt godny uwagi.

Znacie markę Synchroline? 

Buziaki


21 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę ten krem i zaintrygował mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłby idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tej firmy:) ciekawa recenzja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. NIe słyszałam jeszcze o tej serii ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też niedawno się o niej dowiedziałam...

      Usuń
  5. Pierwszy raz słysze o tym kremie :) Ciekawy ..

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa ich serii naczynkowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa, bo moja znajoma boryka się z tym problemem... Niestety w sieci nie ma zbyt wiele opinii o ich produktach...

      Usuń
  7. Podoba mi się jego działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też jestem zdania, że lepiej zapobiegać niż leczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej marki, nie miałam z nią jeszcze do czynienia, ale ten krem mnie kusi po przeczytaniu Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam próbki kremów tej marki i rzeczywiscie byłam zadowolona- spisywały sie super. Miałam zamiar zakupic wersje pełnowymiarowa ale gdzies mi temat umknął

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy krem. Marki jak dotąd nie znałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz go widzę, ale zaciekawił mnie bardzooo

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle u Ciebie coś fajnego czego wcześniej nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...