10 czerwca, 2015

AUBREY NABŁYSZCZAJĄCY SPRAY ODŻYWCZY Z OLEJEM KAMELIOWYM I JAŚMINEM



Aubrey jest zagranicznym wiodącym liderem kosmetyków naturalnych do pielęgnacji włosów, skóry i ciała. W dzisiejszym poście pragnę Wam przedstawić produkt, który jest jednym z większych moich zaskoczeń, jeżeli chodzi o kosmetyki naturalne. Mowa tutaj o odżywce nabłyszczającej Aubrey.




Od producenta: 

Formuła działająca zarówno jako odżywka, jak i spray do stylizacji, przeznaczona do suchych, pozbawionych życia włosów. Używaj po lub między myciami włosów, aby dodać im miękkości i podatności na ukladanie przy pomocy roślinnych gum i witaminy B-5.
- w 100% naturalny zapach
- bez parabenów,
- bez glikolu,
- bez sztucznych barwników
- bez silikonu
- bez Phenoxyethanolu
- bez PEG i SLS
- bez składników GMO
- fizjologiczne pH
- hypoalergiczny 

Kluczowe składniki:
- biała kamelia i organiczny aloes - przywracają utraconą przez włosy wilgoć, koją suche włosy i skórę głowy
- organiczna  guma arabska, guma tragakantowa, witamina B - 5 - pogrubiają włosy, budują i utrwalają fryzurę
- ginkgo biloba i żeń-szeń - odżywiają i wzmacniają


Skład: 

Alcohol denat. (38b, lavender*), aqua, hamamelis virginiana (witch hazel) extract, aloe barbadensis leaf juice*, glycerin, camellia sinensis leaf oil*, panthenol, simmondsia chinensis (jojoba) seed oil*, oenothera biennis (evening primrose) oil*, rosa mosqueta (rose hip) seed oil*, chenopodium quinoa seed extract*, pelargonium graveolens flower oil*, panax ginseng root extract, ginkgo biloba leaf extract, chrysanthemum sinense flower extract, magnolia biondii bud/flower extract, angelica archangelica root extract.
*Składniki organiczne


Cena: 47,52zł/ 118ml
Dostępność: Odżywkę możecie znaleźć u sprawdzonego dystrybutora kosmetyków marki Aubrey >TUTAJ<


Opakowanie: Spray otrzymujemy w plastikowej, białej buteleczce z atomizerem. Atomizer działa sprawnie, nie zacina się i wydobywała ładna mgiełkę. Na opakowaniu znajdziemy wszelkie potrzebne informacje.
Konsystencja: Odżywka jest w płynnej, wodnistej postaci. Płyn jest bezbarwny.
Zapach: Kwiatowy, delikatnie słodkawy z nutą jaśminu, róży... Po spryskaniu odżywką włosów, zapach jeszcze przez jakiś czas utrzymuje się na nich.
Działanie: Jak wspomniałam na wstępie, jest to jeden z niewielu kosmetyków naturalnych, który naprawdę mocno mnie zaskoczył. Początkowo podchodziłam do niego sceptycznie. Czytając skład wiedziałam, że naprawdę ma szanse porządnie wzmocnić moje włosy, ale jeżeli chodzi o efekt nabłyszczania to już nie byłam tego taka pewna... Od kilku lat używam bomby silikonowej na włosy z Mariona, która właśnie nadawała moim włosom wysoki połysk. Myślałam, że bez silikonów nie da rady. Oj, jak bardzo się zdziwiłam jak zobaczyłam efekt na moich włosach już po pierwszej aplikacji sprayu :) Włosy błyszczały dokładnie tak samo jak po użyciu silikonów! Żeby nie było... Wcześniej umyłam włosy porządnie szamponem z SLS, aby dokładnie domyć włosy z silikonów. Jeszcze wilgotną wersję saute moich włosków spryskałam odżywką, wysuszyłam i nałożyłam jeszcze odrobinę na końcówki. Efekt mnie osobiście bardzo zaskoczył. Włosy się wygładziły i nabrały prawdziwego blasku, bez obciążenia. Od tego czasu stosuję tą odżywkę namiętnie. Towarzyszyła mi co mycie przez cały kwiecień/maj i już się obawiam, że się skończy ;) Marion poszedł w odstawkę, bo po co mam oblepiać włosy silikonami jak ten sam efekt osiągnę naturalnym sprayem Aubrey, a do tego odżywiam włosy? Jeżeli chodzi o obiecane odżywienie skład mówi sam za siebie. Same ekstrakty, olejki... Skład w moim odczuciu jest bardzo dobrze zbilansowany, ponieważ odżywka ma silne właściwości nawilżające ale także osłaniające dzięki olejkom. Obiecany olejek Kameliowy jest, ale jaśminu się nie dopatrzyłam... Niemniej jednak wybaczam ze względu na i tak bogaty skład. Odżywka nie spowodowała przesuszenia włosów, łupieżu, podrażnienia. 

Podsumowując: Pokochałam i tyle ;)

Znacie kosmetyki organiczne Aubrey?



!!!Przypominam o konkursie w którym do wygrania jest naturalny, wybrany krem do twarzy. Więcej >TUTAJ< !!!



Buziaki


27 komentarzy:

  1. Hmmm w składzie nie doszukałam się jaśminu. Szukałam, bo jestem uczulona na nikiel a jaśmin takowy zawiera (lub absorbuje) - nie znam dokładnie mechanizmu, ale wolę unikać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaśminu faktycznie w składzie nie ma... :)

      Usuń
  2. taki produkt dodający błysku chętnie bym u siebie widziała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Skład ma imponujący! :) po takiej recenzji aż chce się mieć taki porządny kosmetyk u siebie w łazience.

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś dla mnie, bo ja sylikonów unikam; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jest to fajna propozycja dla Ciebie :)

      Usuń
  5. Proszę jakie zaskoczenie :) super

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej bym się na niego nie skusiła

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt, nie często spotykałam go na blogach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało kto ma bzika na punkcie kosmetyków organicznych jak ja ;)

      Usuń
  8. Wow, świetny :) I jeszcze (o dziwo!) o nim nie czytałam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy produkt, nigdy o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny produkt chyba w najbliższym czasie go kupie :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. cena trochę wysoka :/
    http://marizapraca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uroki kosmetyków organicznych. Coś za coś...

      Usuń
  12. Uwielbiam ten zapach. Może się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze słyszę o tej firmie, ale cena mnie nie kusi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za kosmetyki organiczne trzeba często więcej zapłacić. Ja jestem tego zdania, że czasem lepiej raz a dobrze, niż kupić kilka zalepiających silikonem bubli ;)

      Usuń
  14. Ciekawy produkt. Nie słyszałam nigdy o tej firmie ale właśnie planuję przerzucić się na kosmetyki organiczne a uwielbiam odzywki w sprayu! Na pewno sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ta odżywka jest chyba dla ciebie stworzona :) Nie zawiedziesz się! :D

      Usuń
  15. Ja jeszcze nie znam tych kosmetyków, ale zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O lśniących włosach marzy chyba każda z nas. Ja też. I nie ukrywam, że kusisz mnie tym kosmetykiem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce, ale lubię czytać o nowościach dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...