22 czerwca, 2015

BORN TO BIO SZAMPON DO WŁOSÓW NORMALNYCH MANGO I GRAPEFRUIT



Witam Was moi drodzy po weekendzie! :) Dzisiaj przybywam do Was z recenzją szamponu marki Born To Bio, a dokładnie szamponu przeznaczonego do włosów normalnych wzbogaconym o naturalne ekstrakty z owoców grapefruita i mango. jeżeli jesteście ciekawi jak się u mnie spisał, zapraszam do dalszej lektury :)


Od producenta: 

Kremowy szampon o nowej, delikatnej formule i naturalnym zapachu owoców mango i grejpfruta.
Szampon do włosów normalnych wzbogacony o naturalne, organiczne ekstrakty z owoców grejpfruta i mango, bogatych w witaminy, które odżywiają i chronią strukturę włosa.
Ekstrakt z owoców grejpfruta dzięki swoim właściwościom odświeżającym skutecznie oczyszcza włosy i skórę głowy. Aktywne substancje zawarte w ekstrakcie z mango mają właściwości nawilżające i kondycjonujące. 
Naturalny i organiczny kosmetyk posiadający certyfikat Ecocert.
- w 100% naturalny zapach
- bez parabenów,
- bez glikolu,
- bez sztucznych barwników
- bez silikonu
- bez Phenoxyethanolu
- bez PEG i SLS
- bez składników GMO
- fizjologiczne pH
- hypoalergiczny
Kluczowe składniki
Citrus Grandis Fruit Extract - ekstrakt z nasion grejpfruta wykazuje właściwości przeciwgrzybiczne, przeciwbakteryjne.
Mangifera Indica Fruit Extract - Mango Indyjskie - aktywne substancje zawarte w ekstrakcie z mango czynią go doskonałym surowcem znajdującym swoje zastosowanie w produktach do pielęgnacji skóry i włosów ze względu na działanie nawilżające i kondycjonujące.


Skład: 

Aqua (Water),  Pseudotsuga menziesii water*, Lauryl Glucoside, Ammonium lauryl sulfate,  Inulin, Betaine, Cocamidopropyl betaine, Glycerin, Caprylyl/Capryl glucoside, Decyl glucoside, Dicaprylyl Ether, Glyceryl Oleate, Citric Acid, Sucrose Cocoate, Sodium Benzoate, Parfum, Potassium Sorbate, Benzoic Acid, Sodium Phytate, Linalool, Citrus Grandis Fruit Extract*, Mangifera Indica Fruit Extract*


Cena: 27,46zł/ 300ml
Dostępność: Szampon możecie nabyć >TUTAJ<




Opakowanie: Szampon otrzymujemy w poręcznej buteleczce zamykanej na klik. Na butelce znajdziemy naklejkę ze wszystkimi potrzebnymi informacjami w języku polskim.
Konsystencja: Szampon jest dość rzadki i przeźroczysty. Jak na swój łagodny, naturalny skład, całkiem nieźle się pieni.
Zapach: Przyjemny, delikatnie owocowy, choć mango mogłoby być lepiej wyczuwalne :) Po umyciu pozostaje delikatny zapach na włosach, jednak szybko się ulatnia.
Działanie: Szampon jest ciekawą propozycją firmy Born To Bio. Jak wcześniej wspomniałam, szampon nieźle się pieni jak na to, że ma bardzo łagodny, naturalny skład. Jeżeli chodzi o oczyszczanie tutaj także nie mam żadnych zastrzeżeń, ponieważ szampon całkiem radzi sobie również z oczyszczeniem włosów po olejowaniu. Przez swoją dość rzadką konsystencję traci nieco na wydajności- uroki naturalnych szamponów, ale na szczęście w miarę dobrze się pieni. Włosy po umyciu tym szamponem są mięciutkie i nie poplątane. Za to duży plus, ponieważ takie myjadła często lubią plątać włoski... Szampon nie podrażnił skóry głowy, nie wywołał uczulenia, czy łupieżu. 

Podsumowując: Od dłuższego czasu do mycia włosów używam szamponów z delikatnym, najlepiej naturalnym składem. Najważniejsze dla mnie w wyborze takiego szamponu jest skuteczne oczyszczanie i nie plątanie włosów. Dzisiejsza gwiazda świetnie sprawdziła się w tej roli. Po jego użyciu włosy są miękkie i gładkie. Jestem zadowolona :)

Miałyście do czynienia z tym szamponem?

Buziaki


24 komentarze:

  1. mam na niego chrapkę! ;) bardzo mi się podoba opakowanie ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie, chętnie bym go poniuchała ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. z tej firmy miałam tylko żel:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pozytywny :) Ciekawi mnie zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie mnie wszyscy zlinczują, ale ja wolę szampony z SLS. Po tych naturalnych mam jeden wielki kołtun na głowie

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie mnie kuszą jogurciki;) Fajnie, że się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już samo opakowanie zachęca do kupna :) na razie stosuje jednak kosmetyki na gęstość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowanie dość słodkie, szampon wydaje się ciekawy i watry próbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam z nim do czynienia jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  11. O muszę wypróbować :)
    Super blog może wspólna obserwacja ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Samo opakowanie już zachęca do zakupu :) Lubię naturalne szampony, ale trzeba je dobrze dobierać, bo niektóre rzeczywiście potrafią plątać i to porządnie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiele osób sobie go chwali ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego szamponu ale chętnie bym go przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie używałam jeszcze tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze go nigdy nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze, że nie plącze :). Mam jeden ich szampon, ale jeszcze nie używałam, zapach musi być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Po pierwszym rzucie oka na opakowanie i nie przeczytaniu jeszcze tytułu posta, myślałam, że będziesz pisać o jogurcie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...