17 czerwca, 2015

CHRIMALUXE MINERALS PODKŁAD MINERALNY HYAZINTH CARAMEL



O mojej wielkiej sympatii do kosmetyków mineralnych wie już pewnie każda z moich stałych czytelniczek ;) Dzisiaj pragnę Wam przedstawić propozycję podkładu mineralnego firmy ChriMaLuxe Minerals. Jeżeli jesteście ciekawe jak podkład się prezentuje i jak się u mnie sprawdza, zapraszam do dalszej części posta.




Od producenta:

Podkład mineralny Hyazinth Caramel przeznaczony dla osób, które mają lekko rumiany koloryt skóry. Posiada odcień ciepłego karmelu, który w świetle mieni się w kolorze złota. Dzięki temu podkładowi Twoja skóra będzie wyglądała na dobrze odżywioną i wypoczętą. Jest to mocniej kryjący z podkładów, skutecznie zakryje wszelkie niedoskonałości i unormuje przebarwienia.

Skład: 

Mika – Mika, CI 77891 – dwutlenek tytanu, CI 77947 – tlenek cynku, CI 77491 – czerwony tlenek żelaza, CI 77492 – żółty tlenek żelaza.


Cena: 49,50zł/7g
Dostępność: Podkład możecie nabyć >TUTAJ<




Opakowanie: Podkład otrzymałam w dobrze zabezpieczonym zakręcanym słoiczku. Od spodu mamy wszystkie potrzebne informacje. 
Aplikacja: Taka sama jak w przypadku innych podkładów mineralnych. Wysypuję odrobinę podkładu na pokrywkę, następnie wmasowuję go w pędzel, po czym jak nabiorę odpowiednią ilość podkładu uderzam pędzlem o blat/rękę, aby podkład dobrze się w nim osadził. Podkład aplikuję pędzlem kabuki kolistymi ruchami wmasowując go w twarz. Można do aplikacji podkładów mineralnych użyć także dobrze zbitego pędzla Flat Top, nakładając podkład ruchem stemplującym, ale ja osobiście preferuje pierwszy sposób.



Odcień: Mój odcień to Hyazinth Caramel. Jest on w ciepłej, złocistej tonacji idealnie dobranej do mojej delikatnie już opalonej cery. Dla bladolicych będzie zdecydowanie zbyt ciemny. Niestety miałam problem z dobraniem koloru przeglądając jedynie stronę sklepu, ale z pomocą przyszła mi przemiła Pani Katarzyna, która pomogła mi dobrać odpowiedni odcień. Ponadto pokazała mi całą paletę odcieni podkładów ChriMaLuxe. >TURAJ< znajdziecie wzornik, który z pewnością się Wam przyda przy wyborze koloru. Wybór jest spory od zimnych odcieni po cieple i od jaśniutkich po ciemne. 
Wykończenie: Podkład wygląda na twarzy bardzo naturalnie. Przyznam, że dobrze matuje, ale nie jest to płaski mat. Idealnie balansuje mat ze zdrowym blaskiem. 
Krycie: Bardzo dobre i w moim przypadku wystarczy jedna warstwa, aby uzyskać zadowalające krycie. 
Konsystencja: Podkład jest oczywiście sypki, dobrze zmielony i aksamitny.
Trwałość: Porównując go do innych podkładów mineralnych dostępnych na naszym rynku, chylę czoła dla producentów, bo jego trwałość jest naprawdę imponująca. Przypudrowany, wytrzymuje na mojej twarzy przynajmniej 8h, w nienaruszonym stanie :)
Efekt: Bardzo mi się podoba. Podkład ChriMaLuxe zaliczyłabym do tych średnio- kryjących. Ponoć lepiej kryją ich podkłady bez miki, ale na moje warunki naprawdę wystarczające są podkłady z miką. Podkład wygląda na twarzy bardzo naturalnie i idealnie stapia się z odcieniem mojej cery. Nie podkreśla suchych skórek i nie wchodzi w załamania, czy pory. Na zdjęciach możecie zobaczyć efekt po nałożeniu podkładu.  Pierwsze zdjęcie jest po nałożeniu nawilżającego kremu, drugie z kolei po nałożeniu jednej, cienkiej warstwy.

Przed



Po



Podsumowując: Nie pozostaje mi nic innego jak tylko polecić kolejny świetny podkład mineralny na naszym rynku. Tym bardziej, ze jego cena nie jest zbyt wygórowana, biorąc pod uwagę także jego niezłą wydajność i trwałość. Ze swojej strony pragnę wam przypomnieć, że podkład mineralny jest kosmetykiem naturalnym, który nie zapycha cery. Jest lekki, więc moja twarz w ogóle nie odczuwa jego obecności ;) Dzięki temu nie przyczynia się on do powstawania stanów zapalnych i pozwala skórze oddychać i się 'leczyć' ;) To jest główny powód tego, że stał się on moim ulubieńcem ;) Podkłady mineralne są stworzone dla osób, które często borykają się z problemami skórnymi. Często te osoby muszą rezygnować z kosmetyków drogeryjnych, ponieważ pogarszają one stan ich cery. Tutaj nie ma tych obaw. Przyznam Wam, że odkąd stosuje kosmetyki mineralne i praktykuję "świadomą pielęgnację" stan mojej cery znacznie się poprawił.

Miałyście do czynienia z podkładami mineralnymi ChriMaLuxe? Jak się u was sprawdziły?

Buziaki


26 komentarzy:

  1. Póki co niestety moja skóra nie polubiła się z podkładami mineralnymi :( Może w zimniejszych miesiącach będzie lepiej, ale strasznie mnie zapchały, a "normalne" podkłady nigdy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkłady mineralne? Ja mam cerę z bardzo dużą tendencją do zaskórników jeszcze nic takiego się u mnie nie wydarzyło, a podkładów mineralnych (różnych) używam od dwóch lat... Może to uczulenie na któryś ze składników... Jakich używałaś?

      Usuń
    2. Mnie tez zapchaja:( nawet lily lolo w lecie bylo ok na jesien jeszcze przesuszyly mi twarz:( wydaje mi sie ze winowajca jest tu mika i szukam podkladu bez tej substancji

      Usuń
    3. Mnie tez zapchaja:( nawet lily lolo w lecie bylo ok na jesien jeszcze przesuszyly mi twarz:( wydaje mi sie ze winowajca jest tu mika i szukam podkladu bez tej substancji

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Mnie tez zapchaja:( nawet lily lolo w lecie bylo ok na jesien jeszcze przesuszyly mi twarz:( wydaje mi sie ze winowajca jest tu mika i szukam podkladu bez tej substancji

      Usuń
  2. muuuszę go mieć, testuję wszystkie podkłady mineralne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. duża cena troszkę ;( ja jeszcze nie używałam podkładów mineralnych ale czytam o nich dużo i mam na nie chrapkę ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prawdę świetny, zazdroszczę!

    Obserwuję i zapraszam do mnie na rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy według ciebie jest lepszy od minerałów LL ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od LL jest według mnie lepszy :) Ma zdecydowanie lepsze krycie i po stopieniu z cerą jest taki... satynowy :) Polubiłam go tak bardzo jak podkłady AM :)

      Usuń
  6. Lubię mineralne podkłady. O tej marce jeszcze nie słyszałam, więc b.mnie zaciekawiłaś ;) I odcień świetny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena faktycznie nie odstrasza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam nigdy podkładu mineralnego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesujący i całkiem przystępna cena :) Poważnie się zastanowię nad kupnem.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie miałam jeszcze żadnego podkładu mineralnego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja muszę wreszcie rozpocząć moją przygodę z minerałami. Podchodzę do nich jak pies do jeża, bo moja skóra wymaga dobrego krycia, a nie wiem, czy takie produkty dałyby sobie z tym radę :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nigdy nie używałam takiego sypkiego podkładu! Jestem bardzo ciekawa, jak by się zachowywał na mojej twarzy, bo na Twojej efekt świetny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie miałam styczności z tą marką, efekt na buzi jest bardzo ładny, naturalny. Latem wybieram głównie kosmetyki mineralne albo nie maluję się wcale

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się efekt - taki naturalny :)
    Również dodaję do obserwowanych i będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie prezentuje się na Twojej buzi :) lubię podkłady mineralne, tylko mój na razie jest dla mnie za jasny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja podkładu nie używam, ale muszę przyznać, że świetnie wygląda :). Ja powoli chyba idę w Twoją stronę, z sympatią do minerałów, tylko ja głównie do cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja aktualnie używam podkładu mineralnego LL :-)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...