24 czerwca, 2015

DERMEDIC EMOLIENT LINUM SZAMPON DO WŁOSÓW CHRONIĄCY SKÓRĘ



Maj był miesiącem niezwykle trudnym dla moich włosów, a szczególnie sklapu... W poradzeniu sobie z moimi problemami pomogła mi dzisiejsza gwiazda. Mowa dziś będzie o szamponie chroniącym skórę Emilient Linum firmy Dermedic. W jaki sposób mi pomógł?




Od producenta: 

Składniki aktywne: Olej lniany z zawartymi w nim NNKT Omega 3, Omega 6, Omega 9, Betaina, Polyquaternium-7, układ środków myjących i kondycjonujących włosy
- Doskonale oczyszcza włosy, nie powodując podrażnienia skóry głowy
- Poprawia kondycję nawet wyjątkowo wysuszonej skóry głowy
- Łagodzi uczucie swędzącej skóry głowy
- Nie szczypie w oczy
- Hypoalergiczny

Więcej informacji znajdziecie >TUTAJ<

Skład: 

Aqua, Decyl Glucoside, Ammonium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Hydroxysultaine, Cocamidopropyl Betaine, Polyquaternium-7, laureth-9, Linum Usitatissimum Seed Oil, Citric Acid, parfum, potassium Sorbate, Sodium Benzoate.


Cena: ok 18zł/200ml
Dostępność: Dobre apteki.




Opakowanie: Szampon otrzymujemy w poręcznej białej buteleczce z wygodnym dozownikiem na klik. Szata graficzna jest przyjemna, charakterystyczna dla tej linii kosmetyków Dermedic. Na opakowaniu znajdziemy wszelkie potrzebne informacje.
Zapach: Przyjemny, świeży, przypominający niektóre myjadła dla dzieci. Po umyciu zapach jeszcze jakiś czas utrzymuje się na włosach.
Konsystencja: Szampon jest niemalże bezbarwny, gęsty- troszkę przypomina rozrzedzony żel. Jak na szampon z łagodniejszym środkiem myjącym świetnie się pieni. Wystarczy odrobinka, aby umyć całe włosy, co niewątpliwie przekłada się na jego wydajność. 
Działanie: Jak już wspomniałam na wstępie maj owocował u mnie w dość spore problemy skóry głowy. Było to spowodowane użyciem silnego szamponu z SLS (chciałam zmyć silikon z włosów, bo już mnie o to błagały ;). Zawsze zmywam włosy silniejszym szamponem z SLS, ok raz na dwa tygodnie, ale teraz użyłam szamponu, którego nigdy wcześniej nie używałam i spowodował mi masakrę na głowie. Odstawiłam ten szampon i wróciłam do swoich szamponów naturalnych, tj. np ten opisywany przedwczoraj. Stan mojego skalpu się jednak nie poprawiał. Skóra głowy była podrażniona i swędząca, co w konsekwencji doprowadziło do sporego łupieżu. Muszę Wam nadmienić, że pierwszy raz spotkałam się z taką reakcją mojej skóry. Normalnie nie mam z nią żadnych problemów. Włosy, ani mi się nie przetłuszczają, nie mam łupieżu ani suchego czy wrażliwego skalpu... Postanowiłam zadziałać jakimś konkretem i sięgnęłam po naszą dzisiejszą gwiazdę. Już po pierwszym użyciu poczułam ulgę, ale po tygodniu mycia włosów tym szamponem, mogłam z ręką na sercu stwierdzić, że problem został zupełnie zażegnany. Skalp przestał mnie swędzić i szczypać, a łupież zniknął zupełnie. 
Skład szamponu jest łagodny, zwięzły i krótki. Szampon zawiera mój ulubiony olej lniany, który ma zbawienny wpływ na moje włosy. Świetnie się pieni i jest gęsty, co przekłada się na jego niezłą wydajność. Naprawdę dobrze oczyszcza włosy, nawet po olejowaniu. Nie plącze włosów, a wręcz przeciwnie. Ładnie je wygładza, są miękkie, a skalp nawilżony.

Podsumowując: Jestem bardzo zadowolona z tego szamponu. Mnie i mojej skórze głowy bardzo pomógł, więc ze swojej strony mogę go polecić.


Miałyście do czynienia z tym szamponem? Dajcie znać jak u was się sprawdził :)

Buziaki


25 komentarzy:

  1. Nie miałam ale bedę chciała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja skóra głowy też ten szampon bardzo lubi :) choruję na łuszczycę, zużyłam już niezliczoną ilość butelek i dla mnie to pewniak, który nie podrażni mi skalpu, nie spowoduje wysypu i pomoże utrzymać skórę bez zmian ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, a zdradzisz co to za szampon wywołał taką reakcję u Ciebie?
    Dermedic wydaje się być fajną firmą, niedługo będę testowała ich serum nawilżające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam ochłodzić swój naturalny brąz i użyłam srebrnego szamponu z Rossa :(

      Usuń
  4. po Twojej recenzji chętnie bym spróbowała, możliwe, że kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego szamponu ale będę o nim pamiętać jeśli jakiś szampon podrażni moją skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy! :) Świetnie że Ci pomógł!

    Zapraszam do mnie na rozdanie i nowy post! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skład szamponu bardzo mi się podoba!!!
    Dobrze, że pomógł Ci w Twoich problemach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba będę musiała się nim bliżej zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam swych ulubieńców z GF i nie korci mnie do innych szamponów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. z szamponem jeszcze nie miałam okazji się poznać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam nigdy tego szamponiku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam w ogóle nic z tej firmy, ale chciałabym ten szampon spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam tego szamponu :) ale fajnie, że Ci pomógł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam ale DERMEDIC mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie jak coś pachnie jak kosmetyki dla dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie kusicie ostatnio tą firmą :P. Mnie na szczęście takie masakry ostatnio omijają, jednak i tak sobie zapiszę :), lubię takie delikatne szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapowiada się całkiem całkiem ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. "chciałam zmyć silikon z włosów, bo już mnie o to błagały " - super! :-)))

    Moje włosy też nie przepadają za mocnymi detergentami.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś też szampon spowodował mi nie miłe niespodzianki na głowie i długo z tym walczyłam, kolejnym razem zastosuję ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  20. firę znam, ale nie testowałam jeszcze nic od nich :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie miałam z nim do czynienia ale chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...