25 czerwca, 2015

EVREE POWER FRUIT NAWILŻAJĄCY OLEJEK DWUFAZOWY + WYNIKI KONKURSU



Dzisiaj na warsztat biorę moi drodzy nowość marki Evree. Mianowicie jest nią dwufazowy olejek nawilżający Power Fruit. Czy skradł moje serce i czy faktycznie nawilża? Pod koniec posta podam także tak długo wyczekiwane wyniki konkursu. Zapraszam :)



Od producenta: 

Nawilżający olejek do ciała Power Fruit Evree ma dwufazową konsystencję. Pierwsza z nich to połączenie olejków: malinowego, winogronowego, jojoba, sezamowego oraz awokado. Druga faza to czysty kwas hialuronowy. Dzięki połączeniu składników o tak silnym działaniu nawilżającym, możliwe jest osiągnięcie efektu maksymalnego nawilżenia. 

Skład:

Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Persea Gratissima (Avocado), Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil, Glycerin, Rubus Idaeus (Raspberry) Seed Oil, Simmondsia Chinesis (Jojoba) Seed Oil, Sodium Hyaluronate, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Sodium Chloride, Disodium EDTA, BHA, Parfum, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde 


Cena: 28zł/100ml
Dostępność: Drogerie, np. Rossmann



Opakowanie: Produkt otrzymujemy w kartonowym pudełeczku, w którym znajduje się wygodna buteleczka z dozownikiem. Szata graficzna jest bardzo przyjemna dla oka, a na opakowaniu znajdziemy wszelkie potrzebne informacje.



Konsystencja: Płynna, wodno-olejowa. Obie warstwy widać dobrze na powyższym zdjęciu. Przed użyciem należy olejkiem wstrząsnąć, aby się wymieszały. Na rękę wylewamy fazę wodną z odrobiną olejku, który zabezpiecza humekanty zawarte w fazie wodnej przed odparowaniem z naskórka. 
Zapach: Przyznam, że po nazwie oczekiwałam owocowego zapachu. Zapach jednak i tak jest bardzo ładny, taki trochę pudrowy. Niezbyt ciężki na ciepłe, letnie dni :) Zapach długo utrzymuje się na skórze. 
Wydajność: Przez swoją rzadką konsystencje traci nieco na wydajności, ale wystarczy naprawdę niewielka ilość, aby posmarować nim całe ciało.
Działanie: Bardzo lubię produkty marki Evree, bo zawsze mają bardzo fajny, wypchany dobrociami skład. Tutaj już na pierwszym miejscu znajduje się olejek migdałowy, potem olej z pestek winogron, avokado, sezamowy, malinowy, jojoba i obiecany kwas hialuronowy. Same cudowności dla naszej skóry. Nie ma szans, aby nie zadziałał ;) Olejek bardzo dobrze nawilża i ten efekt nawilżenia utrzymuje się bardzo długo. Formuła olejku jest lekka i nieźle się sprawdza właśnie latem. Pozostawia delikatną warstwę ochronną, która nie jest uciążliwa, ani klejąca. Oczywiście ja nakładam cieniutką warstwę w cieplejsze dni. Olejku lubię szczególnie używać po opalaniu, ponieważ łagodzi ewentualne podrażnienie, nawilża wysuszoną skórę, a dodatkowo pięknie podkreśla opaleniznę :) Przy systematycznym stosowaniu zauważyłam, że moja skóra jest gładka i elastyczna. Lepiej radzi sobie z utrzymaniem wody w naskórku. Olejek nie podrażnił mojej skóry, ani nie uczulił. 

Podsumowując: Jestem bardzo zadowolona z tego olejku. W cieplejsze dni polecam nałożyć cieńszą warstewkę, wtedy olejek wchłania się niemalże całkowicie. Polecam ze względu na działanie, a stosunek wydajności do ceny też nie jest najgorszy ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

!!! Wyniki Konkursu z e- Naturalne !!!

Z góry moi drodzy pragnę Was przeprosić, że wyniki pojawiają się dopiero teraz. Było to spowodowane faktem, że musieliśmy sprawdzić czy osoby biorące w nim udział spełniły wszystkie warunki. Co się później okazało, nie wszyscy je spełnili i musiałam wybierać nowych zwycięzców... Niemniej jednak udało się wreszcie i tak oto wygrywają:

W konkursie blogowym: Eva Pe
W konkursie na Facebooku: Iwona Grajkowska 

Serdecznie gratuluję zwyciężczyniom. Zaraz wysyłam do was maile :)
Pozostałym dziękuję bardzo za udział i już zdradzam, że niebawem pojawi się kolejny konkurs :) Bądźcie czujni :)


Miałyście już do czynienia z dwufazowym olejkiem od Evree?

Buziaki


24 komentarze:

  1. Coś ostatnio o nim dużo w blogosferze, nie miałam okazji go jeszcze poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny post o tym samym olejku i moje zdanie jest takie same jak Twoje. :)

      Usuń
  2. Evere faktycznie święci triumfy w internecie. Ja jeszcze nie próbowałam produktów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam okazji go poznać , a chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wersję Slim i jestem zadowolona :) myślę, że tą wersję też sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje ;)
    ja go nie miałam, ale jest tyle lubisiów, że muszę go mieć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mówiła o nim Karolina ze StylizacjeTV. Szkoda, ze ja nie lubię takich kosmetyków. ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. ale kusicie tymi olejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze go w końcu kupić; )q

    OdpowiedzUsuń
  10. Olejki Evree podbijają ostatnio blogsferę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też wczoraj o nim pisałam. Jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przed chwilką czytałam o tym olejku również pozytywną recenzję .Czas go w końcu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam różnego rodzaju olejki, z tej marki mam olejek arganowy do twarzy i jestem nim zachwycona. ten wpisuję na moją listę zakupów, bo moja cera potrzebuje nawilżenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam olejek arganowy z tej firmy i jest pod wielkim wrażeniem działania , używałam go głownie do olejowania wlosow .
    Włosy są odżywione i błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisujemy produkt do naszego MUST HAVE!
    Pozdrawiamy, Magazyn Modowy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy olejek fajnie że się sprawdził : )
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najpierw mam zamiar wypróbowac Super Slim :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaciekawił mnie ten olejek :)

    stylkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Również go mam jak i pozostałe ale ciągle czekają na swoją kolej:)
    Mam nadzieję, że również będę zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że olejek się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, ze się sprawdził i jesteś zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...