01 czerwca, 2015

MED BEAUTY SILKY MOISTURIZING NANO MASK | PERŁOWA NAWILŻAJĄCA MASKA



Dzisiaj moi drodzy wezmę pod lupę kolejny produkt Med Beauty, czyli perłowa, nawilżająca nanotechnology maska. Czy sprawdziła się u mnie tak samo dobrze jak peeling enzymatyczny tej firmy? Zobaczcie same :)




Od producenta:

Płat biocelulozowy o intensywnym działaniu nawilżającym. Nasączony jest wyjątkowo bogata mieszanką substancji aktywnych, takich jak np. kwas hialuronowy , kolagen, ekstrakt z aloesu, kiwi.  Kwas hialuronowy to naturalny polisacharyd. Przeplatające się łańcuchy kwasu hialuronowego wypełniają przestrzenie między włóknami kolagenowymi zatrzymując wodę, działa jak „molekularna gąbka”. Dzięki temu przy okazji doskonale wygładza powierzchowne zmarszczki, zwiększa napięcie i nawilżenie skóry.

Składniki aktywne: hydrolizowane proteiny jedwabiu, ekstrakt z aloesu, ekstrakt z kiwi, esencjonalny olejek różany, kwas hialuronowy, trehaloza

Korzyści: optymalne nawilżenie skóry, poprawa kondycji skóry, zwiększenie napięcia, wygładzenie drobnych zmarszczek

Więcej >TUTAJ<

Skład: 

Deionized water, Hydrolyzed silk protein, Trehalose, Hyaluronic Acid, Aloe Extract, Kiwi Extract, 1,3-butanediol, Rose Oil, Xanthan Gum


Cena: 18zł/30g
Dostępność: Maseczkę możecie nabyć >TUTAJ<



Opakowanie: Maseczkę otrzymujemy w foliowej torebce. Jest ona gotowa do aplikacji i jednorazowa.
Aplikacja: Oczyszczany twarz. Ja robię przed nią peeling enzymatyczny, wtedy daje maseczka lepszy efekt. Wyjmujemy płat i ściągamy z niego chropowatą warstwę. Nakładamy na twarz odsłoniętą częścią, delikatnie dociskając i ściągamy kolejną warstwę (u mnie ta biała). Trzymamy na skórę 15-20 min.
Zapach: Głównie wyczuwalny jest olejek różany.
Działanie: Maska, jako kolejny produkt Med Beauty pozytywnie zaskakuje świetnym składem. Dobrze skomponowany, bez zbędnych ulepszeń. Forma samej maseczki jest całkiem fajna. Lubię takie na płacie celulozowym, ponieważ są bardzo wygodne w aplikacji. Jedyne utrudnienie, które wielu osobom może przeszkadzać może być fakt, że maska jest mocno zwilżona, dużą ilością preparatu, więc podczas aplikacji część tych dobroci spływa nam po szyi, włosach... Mi to zbytnio nie przeszkadza, ponieważ jestem przyzwyczajona do takiej formy. Pamiętam zawsze, aby pod głowę położyć ręcznik ;) Jakby nie było wszelkie ewentualne niewygody z pewnością wynagrodzi Wam efekt jaki daje maska po aplikacji. Skóra po jej użyciu jest naprawdę nawilżona i jędrna. Nie zauważyłam zmniejszenia zmarszczek, ale aby zobaczyć takie efekty trzeba stosować ją naprawdę regularnie. Ale zapobiegawczo, z pewnością się sprawdzi ;) maska nie podrażniła, nie uczuliła.  

Podsumowując: Ta maska to kolejne naprawdę miłe zaskoczenie, zarówno pod względem składu jak i pod względem działania. Maska jest naprawdę godna uwagi :)

Znacie produkty Med Beauty?

Buziaki


21 komentarzy:

  1. Coś czuję, że bardzo polubiłabym się z tą maseczką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie miałam tego typu maseczki, ale bardzo mi się podobają :D fajnie, że działa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się maseczki tej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna , bardzo mi się podoba .. Na pewno wypróbuje !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa ;) ja moja kończę myślę że jeszcze z 3 użycia jej zostały ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa ;) ja moja kończę myślę że jeszcze z 3 użycia jej zostały ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa ;) ja moja kończę myślę że jeszcze z 3 użycia jej zostały ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy nie miałam takiej maski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiłaś mnie tą maską, chętnie ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiła mnie ta maseczka, wiele dobrego o niej słyszałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie maski na włóknie zawsze mnie śmieszą. Wygląda się w nich jak Człowiek w żelaznej masce :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią bym wypróbowała tę maseczkę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się super!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Można sobie zrobić małe SPA w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Produktów tej firmy nie znam, ale uwielbiam robić w domu malutkie SPA :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam zamiar skusić się na jakąś maskę na noc, ponoć dają świetne efekty

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam, ale wydaje się fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawa sprawa, może u mnie też zdałaby egzamin ?

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...