11 czerwca, 2015

MOJE PIERWSZE ZAKUPY W ZALANDO | PROJEKT TRND



Pewnie wiele z was już zauważyło, że blogosferę ogarnia wielka kampania TRND z Zalando. Mi również udało się zostać ambasadorką projektu z czego się ogromnie ucieszyłam, ponieważ dzięki temu mogłam bliżej poznać sklep Zalando przy okazji uzupełniając szafę letnimi zestawami :) Jesteście ciekawe jak przebiegły moje zakupy i co nowego wpadło w moje łapki? Zapraszam :)




Jak dostałam się do akcji?

Jakiś czas temu zarejestrowałam się na stronie trnd.com/pl/. Zaciekawiła mnie na niej ówczesna akcja z testami depilatorów Braun. Niedawno otrzymałam wiadomość z tej strony, że organizują nową kampanię, która z resztą mnie bardzo zaciekawiła. Wypełniłam ankietę i po jakimś czasie otrzymałam odpowiedź, że dostałam się do akcji :) Na stronie trnd co jakiś czas prowadzone są ciekawe kampanie, więc rejestrujcie się :)


Pakiet startowy ambasadorki Zalando.

Kilka dni po informacji, że będę brała udział w kampanii zapukał do mnie kurier z przesyłką. Znajdował się w niej pakiet startowy ambasadorki Zalando. Otrzymałam bon upominkowy o wartości 100zł, przewodnik projektu, książeczka do badania opinii oraz kupony rabatowe dla nowych klientów Zalando. Pierwsze kupony poszły zaraz po otwarciu paczki, bo akurat miałam gości, których akcja bardzo zainteresowała :) Kilka kuponów poszło do znajomych, ale mam jeszcze ich sporo, więc jeśli jesteście zainteresowane kuponami zniżkowymi -20% piszcie śmiało do mnie na maila (julietteaboutbeauty@gmail.com). Mam kupony dla Was i Waszych znajomych. Co ważne, kupony są do wykorzystania na zrobienie pierwszych zakupów. Szczegóły podam ewentualnie w mailu :)




Moje pierwsze zakupy w Zalando.

Nie będę tutaj wpisywać haseł reklamowych, bo większość z Was już pewnie je gdzieś czytała lub widziała w telewizji. Powiem Wam co mnie przekonało do tego sklepu. Tak między nami... bo z pewnością będę miała na uwadze ten sklep przy najbliższych zakupach :) 
Sklep jest przejrzysty, z łatwością zarejestrowałam się i poczyniłam w nim swoje pierwsze zakupy. Postanowiłam zakupić sobie nowe sandałki na lato :) W moim przypadku bardzo przydatną funkcją okazała się "Tabela rozmiarów", bez niej z pewnością musiałabym zwracać otrzymane przeze mnie buciki. Ogólnie mam rozmiar 36-37, zależy od marki. Zaglądając na tabelę, zmierzyłam stópkę na karteczce i wyszło mi 38... Jeszcze nigdy nie miałam butów w tym rozmiarze, ale zaufałam tabeli i wzięłam właśnie 38. W zasadzie spodziewałam się, że przyjdą za duże i będę mogła wypróbować zwroty w tym sklepie. Buciki jednak przyszły idealne :) W paczce znalazł się także formularz z naklejką na zwrot (plus dla sklepu) i kawka dla uprzyjemnienia rozpakowywania zakupów ;)


Sklep ma naprawdę szeroką ofertę. Znajdziemy w nim marki tj New Look, Nike, Top Shop, Converse... Ja zdecydowałam się na sandałki marki Anna Field, choć początkowo myślałam o kultowych już z New Look-a. Zarówno mnie jak i moich gości zaciekawił fakt, że przesyłkę kurierem mamy faktycznie za darmo, nawet przesyłkę za pobraniem! Zwroty tak samo. Wypełniasz w sklepie formularz zwrotu (masz 100 dniowe prawo zwrotu), zamawiasz kuriera, on zabiera pakę, oddają pieniążki i znowu robisz zakupy :) Faktycznie pomocne jeżeli nie traficie z rozmiarem lub fasonem :) Szczerze przyznam, że myślałam, że jest tutaj jakiś haczyk, ale nie ma. 


Czas na mój łup :)

Wybrałam czarne sandałki na obcasie. Zależało mi na sandałkach z paskiem na kostce. Tutaj spodobał mi się także korkowy obcas i duża klamra. Oczywiście zależało mi także żeby obcas był dość wysoki :) Te sandałki były w promocji, więc długo się nie zastanawiałam i kupiłam. Ślicznie prezentują się na nodze i są całkiem wygodne. Będziecie mogły je zobaczyć przy okazji najbliższej stylizacji :)





Podsumowując: Zapraszam Was serdecznie do rejestracji na stronie trnd.com/pl/ i brania udziału w organizowanych tam kampaniach. Polecam Wam także zakupy w Zalando. Osoby nie przekonane do zakupów internetowych z pewnością się nie zawiodą na zakupach w tym sklepie. Jest bezpieczny, prosty w obsłudze i ma bezpłatną przesyłkę kurierem za pobraniem. Przypominam, że mam jeszcze do rozdania kupony rabatowe dla nowych klientów sklepu, uprawniające do 20% rabatu. Piszcie śmiało na maila :)

Co sądzicie o sklepie Zalando? Jakie są wasze pierwsze wrażenia? 

Buziaki


38 komentarzy:

  1. Bardzo ładne:). Ale wysokie, ze ho ho:). Moja mama jest zaciekłym fanem zalando natomiast ja po jednej wpadce odpuściłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne buty :)
    Ja ostatnio również po raz pierwszy złożyłam zamówienie na Zalando :) Zamówiłam letnią sukienkę, była w promocyjnej cenie i wysyłka za darmo :) Jest śliczna, ale musiałam ją troszkę przerobić - ramiączka były za długie i cała brzydko się marszczyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te sandałki! Gdyby jeszcze obcas nie był korkowy były by idealne dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te sandałki! Gdyby jeszcze obcas nie był korkowy były by idealne dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te sandałki! Gdyby jeszcze obcas nie był korkowy były by idealne dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne buciki, z pewnością noga w nich wygląda bardzo zgrabnie. Ja sobie kupiłam torebkę Dorothy Perkins. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne butki :) Ja zamówiłam torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne buciki. Ja postawiłam na sportowe obuwie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne są te sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezłe buty! Nogi w takich obcasach wyglądają mega zgrabnie! :) Jeszcze nie miałam okazji nic zamawiać z Zalando, ale nie mówię nie zakupom na tej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapomniałaś dodać,że zwrócić towar można do 100 dni od zakupu nie podając powodu,oczywiście zwrot również za darmo,kurier przyjeżdża i odbiera paczuszkę z domu :) Ja zamówiłam trzy rzeczy (w tym jedną dla synka) i niestety dwie musiałam zwrócić bo nie zgadzały się z opisem...

    OdpowiedzUsuń
  12. Dostalam kiedys od siostry identczne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow,butki boskie,nie zauważyłam ich jak szperałam na stronie :D jestem na kupnie takich ale w wersji beż/nude :)
    ja wybrałam sukienkę i sweterek,fajnie się nam udało z tym projektem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. całkiem fajne choć nie w moim stylu. Zalando za to uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękne te sandałki, teraz troszkę żałuję że wybrałam torebkę :D ja też jestem zadowolona z procesu zakupowego, strona Zalando jest przejrzysta i naprawdę łatwo zrobić zakupy. u mnie bony rozeszły się w większości u znajomych w pracy i u mojego męża :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Butki sa prześliczne ❤ Sklep Zalando znam jedynie z reklam, ale dzięki , aż spojrzę co tam mają :o)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wysokie te sandałki, ale podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne sandałki :) Nie wiem czy umiałabym w nich chodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też się dostałam do projektu i czekam na moje zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne buciki:)
    miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne buciki, sama dostałam możliwość brania udziału w tym projekcie i jakoś nie wiadomo czemu się nie zgłosiłam. Może dlatego że wiele razy brałam udział i nigdy nic nie dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O rety, ale piękne buty :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Zamawiałam z zalando chustkę na szyję. Wszystko było ok.

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne buty, ja nigdy jeszcze nie zamawiałam z zalando ;/
    Co powiesz na wspolna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakoś nigdy mnie nie ciągnie żeby w nim kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne te buty, ale ja chyba bym się nie odważyła zamówić butów przez internet, mimo że można by je zwrócić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś się bałam, ale odkąd się przełamałam kupuję zawsze przez internet :) I jeszcze nigdy nie musiałam wymieniać :)

      Usuń
  27. Też się dostałam do projektu. Dzisiaj opublikuję post z moim zdobyczami :) buciki bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...