02 czerwca, 2015

MY SECRET HOT COLORS EYESHADOW PALETTE REVOLTT AGANIST THE NUDE SWATCH + MAKEUP



Słońce nas rozpieszcza! Jest to idealny czas na szaleństwo na powiekach. Ostatnio prezentowałam Wam moją propozycje makijażu neonowymi cieniami Kobo. Dziś zaprezentuję Wam równie ciekawą nowość w Drogeriach Natura, czyli paletkę My secret Hot Colors Aganist The Nude oraz mój morski makijaż :)



Od producenta:

Paleta matowych cieni w intensywnych kolorach, które wpisują się w najnowsze trendy na wybiegach.
Aksamitna i delikatna struktura ułatwia aplikację.
Cienie znakomicie przylegają do powieki, kryją już po pierwszej warstwie. Więcej >TUTAJ<

Cena: 12,99zł/6g
Dostępność: Wyłącznie Drogerie Natura


Opakowanie: Cienie zamknięte są w wygodnej, solidnej kasetce. Wieko jest przeźroczyste, więc doskonale widać jakie kolory są w paletce.
Kolor i wykończenie: Cienie tej paletki są matowe. Kolory to malinowa czerwień, intensywny pomarańcz, niebieski  oraz turkus.





Pigmentacja: Jak widać na powyższych zdjęciach pigmentacja tych cieni jest cudowna. Zdjęcia są robione bez bazy. My Secret zaszalało zarówno z kolorami jak i z pigmentacją.
Aplikacja: Cienie są miękkie, świetnie się rozcierają. Nie osypują. Ich aplikacja jest naprawdę prosta :)

Makijaż: Tym razem zdecydowałam się na delikatniejszą wersję neonków na oku, więc podkreśliłam nimi jedynie dolną powiekę. Wykorzystałam dwa odcienie z tej paletki. Niebieski, który kojarzy mi się z surferami? Nie wiem dlaczego... ;) I turkus. Dzięki temu połączeniu uzyskałam morską kreskę. Powiekę górną podkreśliłam jedynie linerem i rozświetlaczem :)


Podsumowując: Ta paletka bardzo przypadła mi do gustu. Jest naprawdę dobrze napigmentowana i cudownie się z tymi cieniami pracuje. Poza tym jej cena jest naprawdę niska, więc polecam gorąco :)

Lubicie latem zaszaleć z kolorem na powiece?

Buziaki


28 komentarzy:

  1. Widzę, że błąd zrobiłam nie kupując jej :P. Oglądałam ale się nie zdecydowałam, jestem zaskoczona ich pigmentacją :). Czasem lubię poszaleć z kolorami, chociaż teraz to i tak mniej niż jakiś czas temu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. żałuję że jej nie kupiłam, ma piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chociaż ja nie przepadam za kolorowymi makijażami na sobie, to paletka zrobiła na mnie wrażenie :) co za pigmentacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne oczko :) cienie podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorki nie moje. ale paletka sama w sobie wygląda przyzwoicie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla tego turkusu bym ją kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory i makijaż piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam tę wersję z bardziej pastelowymi kolorkami :) boskie są !

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna ta dolna kreska, trochę z pazurem

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne kolory - dobrze mieć takie kolory w swojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie się prezentuję, to trzeba przyznać.

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, chyba jeszcze nie widziałam tak mocno napigmentowanych cieni!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kolory, oryginalne i dosyć nietypowe

    OdpowiedzUsuń
  14. Miło się czyta, ciekawie piszesz. Napawdę bardzo fajny blog :)

    http://ff-fabfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Megaa kolorki paletki! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestes kolejna juz osoba, na ktorej blogu jest napisane o tej paletce. Chyba bede musiala sie na nia skusic, bo makijaz nia zrobiony wyglada swietnie. Zwlaszcza, ze ten niebieski kolor jest bardzo ladny... :)
    http://fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale żywe kolorki ;) śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...