09 czerwca, 2015

NOWE SŁONECZNE ODCIENIE PODKŁADÓW MINERALNYCH ANNABELLE MINERALS



Dzisiaj moi drodzy mam dla wielu z Was całkiem niezłą nowinę :) Annabelle Minerals wprowadza do swojej oferty nowe odcienie podkładów. Jest to naprawdę dobra nowina szczególnie dla osób poszukujących w podkładach ciepłych, żółtych tonów. Dobrą nowinę mam także dla bladolicych osóbek, bowiem mamy tutaj naprawdę jaśniutką propozycję.



Nowa linia odcieni to Sunny i odcień ten wprowadzony został we wszystkich wariantach podkładów, czyli wersji kryjącej (mojej), matującej i rozświetlającej. Ja w linii Golden się odnalazłam, ale Sunny również przypadła mi do gustu. O samym podkładzie w wersji kryjącej Golden Fair pisałam >TUTAJ<
Po cichu przyznam Wam, że jest to jeden z  najlepszych podkładów mineralnych jaki miałam okazję stosować. Naprawdę! :) 
Jak już wcześniej wspomniałam nowe odcienie są ciepłe, z żółtymi tonami. Wiem, że wiele z Was nie mogło znaleźć odpowiedniego odcienia spośród wcześniejszych propozycji AM i to był główny zarzut dla tej marki. Teraz  myślę, że więcej z Was znajdzie podkład dla siebie. Ponadto mamy tutaj całkowicie nowy odcień Sunny Cream, który jest najjaśniejszą propozycją. Jak same z resztą zobaczycie na swatchu, ten odcień jest naprawdę jaśniutki i bladolice będą tym faktem naprawdę zainteresowane. Kolory zaprezentowałam Wam od najjaśniejszego do najciemniejszego (od lewej do prawej).





Swatch-e po nałożeniu pędzelkiem i po roztarciu.



Podsumowując: Bardzo się cieszę, że marka Annabelle Minerals wyszła naprzeciw konsumentom i rozszerzyła swoją ofertę dla osób poszukujących jasnych, ciepłych odcieni. Ja już wybrałam swój ocień :)

Co sądzicie o nowych podkładach Annabelle Minerals?

Buziaki


20 komentarzy:

  1. Ten Sunny Fair to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odcienie. Nie miałam jeszcze nic AM, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa jak sprawdziłyby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mają bardzo naturalne kolory, pewnie pięknie się prezentują na buzi! :) Koniecznie muszę kiedyś wypróbować coś z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydają mi się takie cytrynowe, na stronie AM również..w rzeczywistości też takie są, czy to tylko kwestia światła podczas fotografowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie AM jeszcze nie ma tych odcieni. Dopiero zostają wprowadzane.
      Ciężko oddać rzeczywisty kolor na zdjęciach, choć starałam się jak mogłam i odcienie na zdjęciach u mnie wyszły bardzo podobnie. Musisz także brać po uwagę swoje ustawienia monitora, bo on też może przekłamywać kolory. Polecam zakupienie testerów na AM. Nie wychodzi taki zakup drogo, a będziesz miała pewność, że dobierzesz odcień dokładnie do swojej karnacji. Testerki wystarczą na długo :)

      Usuń
    2. ?!!!? Jak to nie ma? Ja widzę je od razu po wejściu w link sklepu na stronie AM. Są na pierwszej stronie jako nowość i można je kupić w pełnowymiarowych opakowaniach....

      Usuń
    3. I to od kilku dni, bo przeglądałam ich stronę chyba w sobotę ostatnią...

      Usuń
    4. A faktycznie :) Byłam na ich stronie, a nie w sklepie... Przepraszam za wprowadzanie w błąd. Na ich stronie też widzę, że są mocno cytrynowe, ale w rzeczywistości są bardzo naturalne. Mają żółte pigmenty, ale nie takie jak to wygląda na stronie sklepu.

      Usuń
  6. Fajnie, że firma myśli też o bladolicych, bo odcienie są takie, że nawet bladziochy znajdą coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Swoją przygodę z podkładami mineralnymi dopiero zaczynam i na tą markę też kiedyś przyjdzie czas :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Sunny Fairest chyba by się u mnie spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się właśnie takie naturalne kolory:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze nie próbowałam tych podkładów, ale te odcienie mnie bardzo zachęcają!

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze nie stosowałam, więc wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezentują się fantastycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. planuje kupic Sunny Light, wyglada mi tak jasnościa pomiedzy Golden Light ktory jest mi za ciemny i Golden Fair, ktory jest odrobine za jasny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Będzie co testować :) Choć zanim zużyję mój pełnowymiarowy podkład to jeszcze minie chyba dużoooo czasu :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...