01 czerwca, 2015

NOWOŚCI Z DRESSLINK PART 2



Dzisiaj moi drodzy kolejny post z serii Fashion :) Pragnę się wam pochwalić jakie ciuszki przybyły do mnie przy okazji mojego drugiego zamówienia ze sklepu Dresslink. Ostatnio chwaliłam wam się moim pierwszym zamówieniem, z którego byłam całkiem zadowolona. Czy teraz też jestem zadowolona?


Pierwszą moją rzeczą, którą zamówiłam jest kombinezon, na który, jak już pewnie wiecie choruję od dawna. Tym razem wybrałam wersję czarną, z długą nogawką. Po otworzeniu paczuchy, nie rozczarowałam się. Co prawda kombinezon jest z polyestru, ale wiedziałam o tym, gdy go zamawiałam, bo wszystkie informacje podane są na stronie sklepu. Pasuje on na mnie idealnie. Do kombinezonu zostały także dołączone silikonowe ramiączka, ale nie zamierzam ich używać. Szkoda jedynie, że nie jest on wzmocniony w części gorsetowej, lub chociaż podszyty silikonem od spodu...
Tak miał się prezentować...


A na żywo wygląda identycznie, z tym, że ma nieco krótszą nogawkę 7/8 :)




Kombinezon i cenę znajdziecie >TUTAJ<


Drugą wybraną przeze mnie rzeczą była krótka, rozkloszowana, czarna spódniczka. Długo o niej myślałam i w końcu się na nią zdecydowałam. Jest ona wykonana z mieszanki bawełny z (podejrzewam) elastanem... Jak na moje oko jest nieco za krótka, ponieważ ja jestem dość niska i nosząc ją w pasie (bo tak lubię nosić tego typu spódniczki), jest taka akurat. Postaram się wam wkrótce zaprezentować ją na mnie :)




Powyższe zestawy przedstawiają nie tylko spódniczkę omawianą wcześniej, a także dwie koszulki. Z jednej jestem zadowolona, ale druga totalnie okazała się być nie dla mnie... A szkoda. Obie wykonane są z szyfonu o dosyć niskiej gramaturze, przez co prześwitują. Latem lubię nosić takie lekkie koszulki, więc białą przygarnę z chęcią. Ma bardzo seksowne wycięcie w dekolcie ;) Żółta natomiast, bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie kolorem, bo jest śliczny (niestety zdjęcia nie oddają jej prawdziwego uroku). Natomiast fason zupełnie jest dla mnie nie trafiony, ponieważ wzięłam koszulkę w rozmiarze M, a okazała się być na mnie zbyt mała pod pachami. Za małe ma wycięcia na ręce... Jeżeli się na nią zdecydujecie bierzcie koniecznie L ;)

Spódniczkę i jej cenę znajdziecie >TUTAJ<
Biały top i jego cenę znajdziecie >TUTAJ<
Żółty top i cenę znajdziecie >TUTAJ<


Podsumowując: Z kolejnego zamówienia ze sklepu Dresslink jestem całkiem zadowolona. Kombinezon okazał się być idealny. Spódniczka i biały top także przypadły mi do gustu. Nie rozczarowałam się jakością otrzymanych przeze mnie ubrań.

Jak Wam się podobają wybrane przeze mnie rzeczy? 

Będę Wam ogromnie wdzięczna jeżeli poklikacie w linki :)

Buziaki


13 komentarzy:

  1. Poklikałam kochana :) fajne rzeczy zamówiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się kombinezon i biała bluzeczka :) Ceny mają bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikane - kombinezon rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikane. Topik bardzo fajny - mini spódniczki to już nie dla mnie;) niestety...

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się rzeczy z tego sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię internetowych zakupów ubrań bo nigdy nie uceluje rozmiarów. Mam dość nie typową budowę ciała i musze wszystko mierzyć; /

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne rzeczy mają:)
    pozdrawiam:)
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne rzeczy wybrałaś :)
    poklikałam

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham takie spódniczki :) mogłabym kupić setki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poklikałam kochana, bardzo ładne rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...