05 czerwca, 2015

NOWOŚCI Z DRESSLINK



Dzisiaj moi drodzy kolejny post z serii "niekosmetycznych" :) Zauważyłam, że przypadły Wam do gustu tego typu wpisy... Post będzie typowo chwalipiętny, bo pokażę Wam co zamówiłam w sklepie Dresslink.com Jesteście ciekawe co trafiło w moje łapki i jaka jest jakość produktów z tego sklepu? Zapraszam


Przyznam, że przesyłka przywędrowała do mnie bardzo szybko, bo w 10 dni roboczych :)Byłam naprawdę zaskoczona. Jeszcze bardziej zdziwiłam się po otwarciu paczki, bo nie mam zbyt dużego zaufania do sklepów zza naszej dalekiej wschodniej granicy ;) Jakość tych ubrań jest naprawdę dobra i nie mam zastrzeżeń do żadnej z otrzymanych przeze mnie rzeczy. Ale po kolei :)



Kombinezon z krótką nogawką.







To jest rzecz na którą najbardziej czekałam :) Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia i będzie mi towarzyszył w letnie upalne wieczory. Koronka naprawdę fajna, jak widać na zdjęciach. Mam rozmiar S, ale okazał się być nieco za duży i muszę go zwęzić. Podejrzewałam jednak, że tak będzie, bo jestem bardzo drobna i często mam problem, aby kupić coś dobrego na siebie ;) Plecki ma odkryte. Wszystko jest ładnie wykończone. Z pewnością pochwalę się Wam jak prezentuje się na mnie niebawem ;)

Cena i zakup >TUTAJ<


Biała koszula z kokardą.





Uwielbiam takie :) Ta mnie urzekła tym rozcięciem z tyłu. Jest również naprawdę dobrze zszyta, z niezłej jakości szyfonu o dobrej gramaturze. Prześwituje delikatnie. Tak jak lubię ;) Można ją ubrać w zasadzie do wszystkiego. Jeżeli będziecie ciekawe jak się prezentuje na mnie również mogę zrobić zdjęcia ;)

Cena i zakup >TUTAJ<


Top Strawberry.



Był za 0,01 USD, więc żal było nie brać ;) Również niezła, prążkowana bawełenka. Letni kolor, w sam raz na wypad za miasto :)

Cena i zakup >TUTAJ<


Podsumowując: Jestem zadowolona z poczynionych przeze mnie zakupów, bo na przesyłkę nie czekałam długo. Za całe zakupy wraz z przesyłką dałam  nie całe 20 USD co daje aktualnie 74 zł za te trzy przedmioty. Myślę, że nie jest to dużo, bo za sam kombinezon dałabym tutaj więcej. A jak podobają się Wam moje łupy? Jesteście ciekawe jak prezentują się na mnie?

W wolnej chwili będę wdzięczna za poklikanie w linki.

Buziaki


24 komentarze:

  1. Świetny kombinezon! :) chociaż odkryte plecy nie nadają się na każdą okazję, podobnie jak w sukience którą pokazałam ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne rzeczy, poklikałam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten pierwszy kombinezon. :) poklikałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się kombinezon w wersji czarnej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula z kokardką wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kombinezon jest super ale niestety nie na moją figurę. Bardzo mi się natomiast koszula z kokardą

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny kombinezon <3 Uwielbiam koronki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne te ciuszki :) aż zazdrosze moja figura na razie nie pozwala na takie:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, kombinezon jest cudny :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne ubrania :) Byłam ciekawa jak wypadają jakościowo.

    OdpowiedzUsuń
  11. również otrzymałam w tym tygodni od nich rzeczy sukienka i bluzka jakościowo super niestety sukienka za krótka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kombinezon jest mega romantyczny. :) Jestem bardzo ciekawa jak się na Tobie będzie prezentował.

    OdpowiedzUsuń
  13. Żółta podkoszulka jakoś najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Poklikałam we wszystkie linki - jakbyś mogła to pomóż w klikach u mnie w poście z choies.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten kombinezon jest rewelacyjny! Też go chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam aż się nam w nich pokażesz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kombinezon też bym sobie z chęcią sprezentowała :) bardzo ładne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. hej a jak placilas za zamowienie?

    OdpowiedzUsuń
  19. KOMBINEZON!!!!! piękność! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądają całkiem przyjemnie!

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...