23 czerwca, 2015

ONYX BRONZING INTENSIFER NO5 PRZYSPIESZACZ BRĄZUJĄCY


Dzisiaj mimo pochmurnej i deszczowej aury przygotowałam dla Was wpis o opalaniu :) A konkretnie o przyspieszaczu brązującym No5 do opalania w solarium firmy Onyx. Bardzo rzadko korzystam z solarium, ale jeśli już się wybieram to koniecznie z dobrym kosmetykiem przeznaczonym do tego celu. Jak sprawdziła się u mnie nasza dzisiejsza gwiazda?



Od producenta:

5-krotny bronzer przyspieszający opaleniznę. Zawiera Dark'n'Night Complex, dzięki któremu z łatwością osiągniesz efekt ciemnej opalenizny. Wzbogacony o wyciąg z oleju z wiesiołka oraz kwas hialuronowy, koi, pielęgnuje i nawilża skórę pozostawiając ją gładką i miękką. Kofeina natomiast poprawia krążenie, tym samym niwelując cellulit.

Skład:


Cena: 10,50/15 ml
Dostępność: Produkt możecie nabyć >TUTAJ<, lub w dobrych solariach :)


Opakowanie: Przyspieszacz otrzymujemy w saszetce. Saszetka ma wygodną perforację, która skutecznie pomaga w otwieraniu, przez co nie musimy siłować się z opakowaniem w solarium. Zawartość saszetki spokojnie wystarczy na posmarowanie całego ciała.
Zapach: Oj, nie potrafię opisywać zapachów... :( Zapach jest przyjemny i świeży. Troszkę przypomina mi męskie perfumy Fahrenheit złamane nutką słodyczy... Zapach długo utrzymuje się na skórze, zdecydowanie uprzyjemniając opalanie.
Konsystencja: Przyspieszacz ma kremową, dość lekką konsystencję o białej barwie. Bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej powłoki. Możemy się smarować i po sesji możemy się ubierać bez obaw o zbrudzenie odzieży.
Działanie: Przyspieszacz daje całkiem fajny efekt na skórze już po pierwszej wizycie w solarium. Opalenizna jest złocista i naturalna. W składzie znajdziemy sporo ciekawych ekstraktów i olejków. Na drugim miejscu znajduje się już łagodzący wyciąg z aloesu, dalej kofeina, wyciąg z oleju z wiesiołka oraz kwas hialuronowy... Podsumowując skład jest całkiem przyjemny, choć znajdują się w nim także parabeny. Przyspieszacz pozostawia skórę przyjemnie nawilżoną, złagodzoną po opalaniu. Odnoszę wrażenie, że faktycznie przyspiesza osiąganie upragnionej opalenizny, ponieważ kiedy chodziłam do solarium bez przyspieszaczy Onyx musiałam chodzić na więcej minut, aby osiągnąć taki efekt. Jeśli chodzi o redukcję cellulitu... Hmm, jak wiecie, to nie takie łatwe ;) Produkt nie podrażnił i nie uczulił. 
Efekty: Na poniższym zdjęciu możecie zobaczyć efekty jakie dał mi przyspieszacz po trzech sesjach w solarium. Moja jedna wizyta trwała po 7 min. Jestem bladzioszkiem i zawsze w okresie wiosenno- letnim decyduję się na ok 3 sesję, aby nadać skórze zdrowego blasku i przygotować ją do opalania na słoneczku.
Po lewej przed sesjami, po prawej po :)



Podsumowując: Oczywiście dzisiejszym wpisem nie chcę Was zachęcać do częstych wizyt w solarium. Sama chodzę raz w roku, ale jeśli już się wybieracie, rekomenduję zaopatrzenie się w tego rodzaju kosmetyki. Skracają one wizytę w kabinie, nawilżają skórę i pomagają jej szybciej uzyskać złoty, naturalny kolor.

Chodzicie czasami do solarium?

Buziaki



25 komentarzy:

  1. Ja jestem absolutną przeciwniczką solarium, ale to zdjecie .... no fajnie to wszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. solarium omijam szerokim łukiem (blizny, usunięte pieprzyki i fakt, że po każdym dłuższym wyjściu na słońce jeden trzeba usuwać, bo się powiększa, naprawdę podziękuję :)) W samoopalaczach jest siła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt naprawdę ekstra, choć jestem przeciwniczką chodzenia na solarium :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boję się takich kosmetyków i solarium... Sama nie wiem czemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt ekstra :) Jeszcze nigdy nie byłam na solarium ale muszę się w końcu wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał :) Ta opalenizna pięknie podkreśliła Twoje nogi :) Wyglądają bardzo szczupło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja staram się unikać solarium, wolę naturalne słoneczko :) niestety, nie zawsze się udaje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem ciemnioch wiec solarium mi nie potrzebne:) chociaż to :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny efekt i świetne nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie wyszło na nóżkach:D ale zapachu bym nie zdzierżyła..

    OdpowiedzUsuń
  11. Osiągnęłaś świetny efekt! Piękna opalenizna, taka akurat ;)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt super:) Tylko ja raczej omijam solarium;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedyś byłam 2-3razy. teraz używam produktów samoopalających, bo jest to w miarę bezpieczniejsze dla skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Great!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie byłam w solarium :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt na zdjęciu świetny, jednak nie korzystam z solarium ze względu na wrażliwą skórę :) Ale oczywiście wszystko jest dla ludzi z umiarem i odpowiednim zabezpieczeniem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja staram sie wogole nie opalać, chociaż drzewiej to inaczej bywało :). Musiałam byc czarna zeby uzyskać odpowiedni poziom samozadowolenia;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładny efekt ;) szkoda, że te specyfiki działają tylko w solarium ;P wolę jednak naturalne słońce ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. W życiu nie byłam na solarium :), efekt fajny, ale przy mojej karnacji solarium mi nie potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tam lubię od czasu do czasu na kilka minut przejść się do solarium :) Ciało wygląda zdrowiej i piękniej. Używałam już tego kosmetyku i muszę się z Tobą zgodzić - jest naprawdę ekstra! U mnie też był taki efekt. Twoje nogi wyglądają świetnie! Z firmy Onyx mogę też polecić Booster (piękny cytrusowy zapach) i Bubble Gum Joy (zapach gumy balonowej).

    OdpowiedzUsuń
  21. jakoś nie mam zamiaru isc na solarium ;)kojarzy mi sie z takim sztucznym brązem :) choć twoja opalenizna jest ładna;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Do solarium nie chodzę, jakoś nie czuję potrzeby:) Masz pięęęękne nogi:)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...