27 czerwca, 2015

OOTD: KOSZULA Z DRESSLINK ORAZ SANDAŁKI Z ZALANDO



Pamiętacie jak chwaliłam się Wam nowościami ubraniowymi ostatnio? Dziś zaprezentuję Wam na sobie białą koszulę z nowości z Dresslink oraz sandałki ze sklepu Zalando, które wybrałam biorąc udział w projekcie Trnd. Zapraszam :)


Więcej o koszuli pisałam Wam >TUTAJ<, więc nie będę się powtarzała. Jestem z niej po prostu bardzo zadowolona. Jak nadejdą cieplejsze dni, zaprezentuję wam kombinezon z tych nowości. Teraz aktualnie czekam na nowe zamówienie z Dresslink. Zamówiłam także kombinezon, ale z długą nogawką i rozkloszowaną spódniczkę. Mam nadzieję, że niebawem będę mogła się wam pochwalić nową przesyłką. 





Przepraszam za zagniecenia na koszuli, ale nie udało mi się jej ocalić jadąc autem ;)

Koszula >KLIK<
Spodnie River Island
Torebka Sinsay
Buty >KILK<

Z bucików z Zalando jestem również bardzo zadowolona. Mimo swojego wysokiego obcasika są całkiem wygodne :)




Przeglądałam ostatnio nowości ze sklepu Dresslink, w poszukiwaniu fajnego crop top-a... Co myślicie o tych? 




Co sądzicie o tym, aby od czasu do czasu pojawiały się u mnie takie wpisy? To mój pierwszy taki wpis, więc bądźcie wyrozumiałe ;)

Będę wdzięczna jak w wolnym czasie poklikacie w linki :)

Buziaki


35 komentarzy:

  1. Bardzo ładna bluzeczka i torebka :) Podoba mi się ten top w paski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją uwagę przyciągnęła torebka; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobną koszulę, czarną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na tym zdjęciu co stoisz tyłem masz mega długie nogi. :) bardzo fajny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się bardzo takie wpisy podobają :-) co z tego, że prowadzisz bloga o tzw. tematyce beauty? W końcu nasza uroda, to nie tylko dbanie o twarz i ciało, ale również to jak je oprawimy :-) tak więc chetnie takie posty poczytam :-) w linki poklikane - niewiarygodne jak tanie są te ubrania :-)
    A co do stylizacji to uwielbiam takie proste połączenia :-) biel i czerń u mnie zawsze na pierwszym miejscu :-)
    P.S. Masz świetną figurę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja, sandałki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula jest rewelacyjna. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna stylizacja :)
    poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna koszula o buty niczego sobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna ta koszula:) i sandałki też:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula przepiękna :) Subtelna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszula ładna ale torebka ładniejsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie, przydałaby mi się taka koszula na lato do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te sandałki są po prostu piękne!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny letni zestaw, a sandałki obłędne :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna, klasyczna stylizacja :) Lubię takie koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę ładna koszula, miłe zaskoczenie, bo nie jestem zwolennikiem takich stron :)

    OdpowiedzUsuń
  18. prześliczna bluzeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Wpis jest świetny! Torebka jest boska <3 Są jeszcze w Sinsay? Zdjęcia prześwietne i poklikałam w linki :) Jakbyś mogła poklikać u mnie jutro,będę wdzięczna, buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą torebkę kupiłam rok temu... Już jej nie będzie, a szkoda, bo kosztowała 20zł ;)

      Usuń
  20. Cudowne sandały, właśnie jestem w trakcie poszukiwań podobnych tylko na grubym korku ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja to lubię oglądać takie posty :P. Ładna ta koszula, poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. great post :) have a nice Sunday:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz bardzo elegancko:) i ładnie:)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...