08 czerwca, 2015

SYNCHROLINE AKNICARE CREAM TEINTEE CLAIR | KREM KOLORYZUJĄCY BB



Dzisiaj moi drodzy przybywam do Was z recenzją kremu koloryzującego firmy Synchroline z linii Acnicare przeznaczonej dla cery mieszanej i tłustej z tendencją do niedoskonałości. Niedawno pisałam Wam recenzję kremu Synchroline z linii Terproline, który wypadł całkiem nieźle... Czy ten również spisał się tak dobrze?



Od producenta: 

Krem do skóry trądzikowej bardzo delikatnie koloryzujący i wyrównujący niedoskonałości skóry. Kontrola i łagodzenie objawów trądziku pospolitego, działanie matujące i nawilżające. Przyjemna konsystencja zapewniająca doskonałe rozprowadzanie się preparatu.

Wskazania: codzienna pielęgnacja skóry tłustej i trądzikowej lub/i jako preparat podtrzymujący zakończone leczenie dermatologiczne. Zalecany szczególnie gdy występuje widoczne zaczerwienie skóry, przebarwienia lub inne niedoskonałości.

Składniki aktywne: cytrynian trietylu, linolan etylu, kwas salicylowy , mleczan cynku, kwas hialuronowy.  

Skład: 


Cena: ok 50zł/50ml
Dostępność: Dobre apteki.



Opakowanie: Produkt otrzymujemy w kartonowym pudełeczku. Sam krem zamknięty jest w elastycznej, zakręcanej tubce. Szata graficzna jest estetyczna, a na opakowaniu znajdziemy wszelkie potrzebne informacje.
Konsystencja: Krem jest średnio gęsty. Dobrze się rozprowadza, nie roluje, nie smuży. Wchłania się do matu.
Zapach: Zapach podobnie jak w przypadku kremu Terproline jest delikatny, apteczny. Jest inny, ale także chemiczny. Na skórze jednak nie utrzymuje się długo.
Kolor: Krem jest beżowy i z powodzeniem będzie pasował do jasnej i bardzo jasnej cery, ponieważ po rozsmarowaniu jeszcze jaśnieje. Idealnie stapia się z cerą. Jest zupełnie nie widoczny. Stosowałam go zarówno kiedy miałam całkowicie blade lico i teraz gdy załapało ono nieco słońca :) Producent wprowadził także wersję do ciemniejszej/śniadej cery.
Działanie: Plusem kremu jest niewątpliwie jego umiejętność wtopienia się w cerę. Jest zupełnie nie widoczny, nie podkreśla suchych skórek. Jeżeli chodzi o krycie, nie jest ono jednak zadowalające. Jeżeli tego oczekujecie od kremu koloryzującego, możecie się zawieść. Ja od kremu, inaczej zwanego BB, oczekuję jedynie delikatnego wyrównania kolorytu (złagodzenia ew. podrażnień) i tutaj ten krem się spisuje. Krem wchłania się do matu, więc osoby z tłustą cerą powinny być zadowolone. Na mojej mieszanej cerze mat utrzymuje się ok 5 h! To całkiem niezły wynik, tym bardziej, że mat jest naturalny, nie płaski. Krem stosuję głównie podczas 'gorszych dni' mojej cery. Pomaga on wrócić jej do stanu "normalnego' łagodząc stany zapalne. Odnoszę wrażenie, że cera szybciej dochodzi do siebie gdy stosuję go rano. Nic w tym dziwnego, ponieważ czytałam dużo pozytywnych opinii na temat linii do skóry trądzikowej Aknicare. Myślę, że krem jest niezłym uzupełnieniem kuracji, podczas gdy nie możemy pozwolić sobie na drogeryjne podkłady. Poziom nawilżenia jest także całkiem przyzwoity. Po jego użyciu skóra jest gładka. Krem nie uczulił, nie podrażnił.

Podsumowując: Krem spisuje się u mnie całkiem nieźle, szczególnie w okresach gorszych dni mojej cery. Jest lekki, matujący, wyrównuje koloryt i łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. 

Miałyście do czynienia z dermokosmetykami Synchroline? Jeśli tak, to jakimi?

Buziaki


22 komentarze:

  1. Nie miałam z nim do czynienia :-) szkoda, że ma słabe krycie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam z nim styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam, ale myślę że zadowoliłby mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten krem i stosuję go nawet punktowo na noc - fajnie kamufluje - chociaż ciut za lekko i idealnie nadaje się jako baza pod makijaż. Dla mnie jest świetny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako baza pod makijaż spisuje się świetnie :)

      Usuń
  5. Jeżeli o mnie chodzi, marka jest mi zupełnie obca ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam do czynienia z kremem z tej serii, ale nie koloryzującym. Byłam z niego mega zadowlona bo jako jedyny ze stosowanych przeze mnie w okresie trądzikowym coś dawał! Tego kremu koloryzującego jeszcze nie próbowałam ale na pewno to zrobie ponieważ uwielbiam kremy BB :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tego kremu. Wydaje się całkiem dobry.

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat mam podobne oczekiwania wobec BB więc nie ma potrzeby żeby krył niczym podkład. Z tej firmy miałam jedynie próbki, a ja jakoś po próbkach nie potrafię wyrobić sobie opinii.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze do czynienia z tą marką, ale zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja cera zdecydowanie potrzebuje dobrego krycia, więc jeżeli BB to tylko azjatycki.
    Ale marka Synchroline mnie bardzo ciekawi. Sama obecnie stosuję ich 2 produkty od niedawnag i czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. markę Synchroline poznałam niedawno, niedługo opiszę na blogu żel i tonik nawilżające z serii Hydratime

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie dla mnie te kosmetyki. Kremy BB są zazwyczaj za ciemne a antytrądzikowe kosmetyki powodują u mnie nasilenie się dolegliwości skórnych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydał by sie ale mógł by bardziej kryć

    OdpowiedzUsuń
  14. Posiadam dwa kremy tej firmy do cery naczyniowej i spisują się u mnie rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam, rzadko używam ale myślę, że mi by wystarczył. Nie potrzebuję dużego krycia a 5h matu to fajny wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie że matuje i jest lekki, w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tych kosmetyków, ale chętnie bym wypróbowała :D Zwłaszcza ten mat :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, ja już nie mam problemy z trądzikiem ale jak będę miała to sobie go kupię.

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się ale na Lato rezygnuje ze wszelkich mazidel ;)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...