16 czerwca, 2015

TONIK NAWILŻAJĄCY Z HYDROMANILEM I KWASEM HIALURONOWYM E-NATURALNE


Dzisiaj moi drodzy przygotowałam dla Was recenzję toniku nawilżającego z hydromanilem i kwasem hialuronowym ze sklepu e- Naturalne. Jeżeli jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdził u mnie zapraszam do dalszej lektury :)


Od producenta: 

Tonik z hydromanilem i kwasem hialuronowym to tonik o właściwościach nawilżających, odżywczych i przeciwstarzeniowych. Bogate źródło substancji nawilżających znajduje się w hydromanilu, a dodatkowy efekt zatrzymania wody w skórze daje kwas hialuronowy. Odpowiednie nawilżenie jest podstawą zdrowo i młodo wyglądającej skóry, dające jej ochronę przed przedwczesnym starzeniem się.

Olisaharydy zawarte w hydromanilu przenikają z zewnętrznej powierzchni warstwy rogowej do jej wnętrza, powodując tym samym akumulację nawilżenia oraz redukują łuszczenie się skóry. Reguluje proces złuszczania naskórka, eliminuje warstwy zgrubiałych komórek, pozostawiając warstwę rogową spójną i elastyczną, ulepszając tym samym wygląd zewnętrzny skóry.

Kwas hialuronowy zawarty w skórze jest jednym z jej najważniejszych składników. Wiążąc wodę w naskórku, zapobiega powstawaniu zmarszczek oraz nadaje jej elastyczności i sprężystości. Ponadto utrzymuje wodę w organizmie oraz poziom płynu tkankowego zawartego w macierzy pozakomórkowej.

Przeznaczony do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry. 

Skład: 

Baza tonikowa – 120 g
Mleczan sodu – 15 g
Witamina B3 – 3 g
Hydromanil – 6 g
Kwas hialuronowy 1% żel – 6 g
Pipeta jednorazowa
Naklejka
Butelka plastikowa 150 g z dozownikiem


Baza tonikowa
Aqua, Polysorbate 20, Penthanol, Sodium PCA, Glucose, Urea, Glutamic Acid, Lysine, Glycine, Allantoin, Lactic Acid, Propylen Glycol, Gluconolactone (and) Sodium Benzoate



Hydromanil 
Aqua, Propylene Glycol, Glycerin, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa Gum



Cena: 17,90zł/150g Cena dotyczy całego zestawu.
Dostępność: Produkt możecie nabyć >TUTAJ<



Opakowanie: Jak wcześniej wspomniałam tonik otrzymujemy w formie zestawu do samodzielnego sporządzenia. Jego wykonanie jest banalnie proste. Sam tonik później zamknięty jest w smukłej, wygodnej, białej, zakręcanej buteleczce z dozownikiem.




Wykonanie toniku: Do butelki z bazą tonikową wlewamy składniki zawarte w zestawie. Zakręcamy butelkę i intensywnie wstrząsamy.
Zapach: Z butelki niemalże nie pachnie wcale. Na skórze jednak zapach nie jest przyjemny, staje się lekko kwaśny, ale na szczęście szybko znika.
Konsystencja: Tonik jest wodnisty i przeźroczysty.
Działanie: Tonik naprawdę świetnie nawilża. Moja mieszana skóra nie potrzebuje po jego użyciu zupełnie żadnego kremu. Na skórze pozostawia delikatny lepki film, co nie każdemu może się spodobać. Z czasem ten film niemal całkowicie się wchłania, niemniej jednak potrzebuje więcej czasu. Sama baza tonikowa ma całkiem przyzwoity skład: mocznik, alantoina, kwas mlekowy... Sama baza ma duże właściwości nawilżające. W zestawie otrzymujemy także nawilżający hydromanil, kwas hialuronowy, mleczan sodu i wit B3. Taki zestaw to istna bomba nawilżająca i to się czuje :) Skóra po jego użyciu jest naprawdę nawilżona, a codzienna tonizacja wieczorna tym tonikiem spowodowała u mnie całkowity zanik jakichkolwiek suchych skórek. Z początku nie spodobał mi się film jaki daje on na skórze po użyciu i podzieliłam się nim ze znajomą, która ma suchą skórę. Teraz w zasadzie przyzwyczaiłam się do tej formy i bardzo polubiłam się z tonikiem. Niemniej jednak znajoma jest bardzo zadowolona z toniku od pierwszego użycia. Znacząco poprawił on stan jej przesuszonej cery. Planuje zakupić swój zestaw, bo jak mówi, takiego dobrego toniku jeszcze nie miała ;) Tonik nie podrażnił, nie uczulił.

Podsumowując: Tonik jest dobry, ale lepiej w moim odczuciu sprawdzi się u osób z suchą lub dojrzałą skórą. 

Miałyście do czynienia z tym zestawem z e- Naturalne? 

Buziaki



19 komentarzy:

  1. Czyli już wiem, że na pewno nie do mojej cery :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś czuję, że moja cera by się z nim polubiła;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam, ale muszę kiedyś się skusić na taką samoróbkę :D :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię produkty z e-naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo, miałam taki sam zestawik albo bardzo podobny :) Mi przypadł do gustu.

    Zapraszam do mnie na rozdanie kosmetyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mojej cerze mógłby się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś dla mnie i mojej suchej buzi!

    OdpowiedzUsuń
  8. Z e-naturalnie nigdy jeszcze nie zamawiałam, choć swego czasu bawiłam się w półprodukty :)
    Recenzją jednak zachęcasz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. kolejny kosmetyk z tych co robi się samemu, podoba mi się to :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam lekko suchą skórę, więc może się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam tego zestawu :), tonik wygląda bardzo fajnie, ja teraz jako tonik używam wody różanej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam suchą skórę, więc może się kiedyś na niego skuszę; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze żadnego produktu tej firmy :-) fajnie, że tak dobrze nawilża :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z E-naturalne jeszcze nic nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam cerę mieszaną i nie lubię lepkich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę że często robisz swoje kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...