18 czerwca, 2015

WISHLIST AKCESORIA I BUTY LATO 2015



Dzisiaj moi drodzy będzie kolejny niekosmetyczny post. Tym razem pragnę Wam przedstawić moją letnią chciej listę jeżeli chodzi o buty i torebki. Ciekawe co wyszperałam w sieci? Zapraszam :)


Wszystkie zaprezentowane przeze mnie rzeczy pochodzą ze sklepu Shein.com, dawnego Sheinside. Sklep jest pewnie większości z was znany. Mi osobiście bardzo podaba sie jego asortyment i jestem bardzo ciekawa jakości ich rzeczy. jeżeli miałyście do czynienia z tym sklepem dajcie znać ;) 


Buty


>TUTAJ<  |  >TUTAJ<  |  >TUTAJ<


Torebki

>TUTAJ<  |  >TUTAJ<  |  >TUTAJ<


Wyszperałam także pędzle do makijażu. Wizualnie wyglądają na całkiem niezłe. Ciekawa jestem jak jest z ich jakością realnie... Miałyście może?

Pędzle


>TUTAJ<  |  >TUTAJ<  |  >TUTAJ<

Dajcie znać czy coś wpadło Wam w oko i czy miałyście do czynienia z rzeczami z Shein?

Będę wam bardzo wdzięczna jeżeli w wolnym czasie poklikacie w linki. 
Dajcie znać jeśli to zrobicie, to się odwdzięczę :)

Buziaki


22 komentarze:

  1. poklikałam, pędzle ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikane. Czarna torebka zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikane, ciekawe pędzle :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ;) buty z paskiem nie dla mnie , zdecydowanie skracają mi za mocno nogi... A kolorowa torebka mega ;) boho juz mam... Zestaw extra :) oby sie spełniły zachcianki...

    OdpowiedzUsuń
  5. torebki mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki zestaw pędzli by mi się przydał :)

    U mnie na blogu trwa rozdanie i do wygrania jest odżywka do rzęs Bodetko Lash, a także pokazane są moje efekty po jej stosowaniu. Jeśli byłabyś zainteresowana to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikałam :). Też mnie ciekawi jakość tych pędzli :P

    OdpowiedzUsuń
  8. buciki świetne ;) też myślę o takiej formie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś mnie nie przekonują frędzle.

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty głównie wpadły mi w oko - oczywiście poklikałam :) Powodzenia ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. To klikamy:) A mój numer jeden to frędzlasta torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja muszę obowiązkowo kupić sobie nowe, czarne czółenka... Brakuje mi takich szpilek w szafie, a szykuje mi się wiele eleganckich wyjść...

    OdpowiedzUsuń
  13. Pudrowa torebka jest piękna :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam frędzle...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet nie skapłam się, że masz akcję z klikaniem, bo takie fajne rzeczy :D I bez tego poklikałam we wszystko oprócz kolczastych butów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne rzeczy wybrałaś :)
    oczywiście poklikałam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebka kolorowa świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  18. te środkowe buty łudząco przypominają louboutiny :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...