15 czerwca, 2015

MEGA WYPRZEDAŻ W ROMWE



Sklep Romwe zna już pewnie wiele z Was. Ma świetny asortyment, a aktualnie prowadzona jest w tym sklepie mega wyprzedaż do -70%! Naprawdę genialne ciuszki można nabyć za niewielkie pieniądze. Bardzo dużo rzeczy jest przecenionych blisko 50% i wyżej. Zobaczcie same :)


Oczywiście ja ciągle choruję na kombinezony, ale teraz planuję zakup jakiegoś luźniejszego. Który z moich propozycji najbardziej przypadł Wam do gustu? Inną rzeczą, na którą poluję są jakieś ciekawe, krótkie spodenki i krótkie topy, czy koszulki. Ceny wszystkich przedmiotów znajdziecie klikając w linki. 


Kombinezony


>TUTAJ<                                >TUTAJ<                                 >TUTAJ<


Spodenki


   
>TUTAJ<                                 >TUTAJ<                                 >TUTAJ<


Koszulki


>TUTAJ<                                  >TUTAJ<                                 >TUTAJ<


Co sądzicie o asorymencie z Romwe? Miałyście okazję kupować w tym sklepie? 

Będę naprawdę wdzięczna jeżeli w wolnym czasie poklikacie w linki :) 
Dajcie znać to się odwdzięczę :)

Buziaki


34 komentarze:

  1. Mają naprawdę fajne rzeczy :) Poklikałam, mogę liczyć na to samo ? :)
    http://rhefresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kliknelam i obserwuje) dzieki

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak! ;) kombinezony są BOSKIE! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikane:). OOOO to nie dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale to wszystko jest mega słodkie ❤❤❤ Ten biały kombinezon z prawej jest must have !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta koszulka z napisem love pink po prostu mnie urzekła. <'3 Poklikałam.
    Pozdrawiam, Anu.

    OdpowiedzUsuń
  7. spodenki fajne :) poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy z tam tąd nie zamawiałam :), podobają mi się kombinezony, ale nie za dobrze leżą na mojej figurze :(. Oczywiście poklikane :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze kombinezony mega mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak, kombinezony są super! Poklikałam Ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic nie kupowałam tam, mnie kombinezony się podobają na kimś nie na sobie ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ciuszki ;) juz poklikałam w linki. Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ciuszki ;) juz poklikałam w linki. Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne mają ciuszki, ale jeszcze nigdy tam nie zamawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. poklikalam oczywiscie ! :-) zapraszam innych do mnie rowniez na poklikanie, oczywiscie odwdzieczam sie tym samym! :)

    z romwe nie wspolpracowalam i nie wspolpracuje, ale rzeczy maja swietne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Te spodenki z czarnej koronki są świetne:) Co do kombinezonów, na kimś bardzo mi sie podobaja, ale sama nie mam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne ubrania wybrałaś :) oczywiście poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ostatnio poznałam, pooglądałam ale jeszcze nic nie kupiłam. Nie wiedziałam o tej wyprzedaży :P. Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kombinezony<3 ostatnio mam na ich punkcie świra:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Kombinezonik nr 1 rewelacyjny, a spodenki wszystkie bardzo w moim typie.

    OdpowiedzUsuń
  21. poklikałam, znam ten sklep bardzo dobrze
    współpracuję z nimi :) na razie miałam okazję
    wypróbować tylko jedną rzecz :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie ciuszki! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz super bloga!!!
    Miło mi bedzie jeżeli poklikasz może zaobserwujesz albo polecisz komuś mojego bloga:)
    Zapraszam
    Kiniasse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Kwiecista koszulka ekstra! Już długo na nią poluję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wszystko boskie, ale dla mnie szorty wygrywają ! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie miałam kombinezonu, aż obejrzę co tam mają w tym sklepie za modele :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...