21 lipca, 2015

DERMEDIC NORMACNE SERUM NA ROZSZERZONE PORY


Mam spore zaufanie do marki Dermedic. Stosowałam naprawdę dużo kosmetyków tej marki i większość całkiem nieźle się u mnie sprawdziło. Dzisiaj przygotowałam dla was recenzję serum na rozszerzone pory z linii Normacne. Jak się u mnie sprawdziło?



Od producenta:

Widocznie zmniejsza rozszerzone pory – nawet do 62%
Zmniejsza wydzielanie sebum
Działa rozjaśniająco, usuwa martwe komórki naskórka
Spłyca drobne nierówności, nadając skórze jednolity wygląd
Ma właściwości antyseptyczne
Niekomedogenne (nie zatyka porów)
Hypoalergiczne

Skład:

Aqua, Glycerin, Lens Esculenta Seed Extract, Glycolic Acid, Arginine, Xanthan Gum, Butylene Glycol, PEG-60 Almond Glycerides, Caprylyl Glycol, Carbomer, Nordihydroguaiaretic Acid, Oleanolic Acid, Trieyhanolamine, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Cl 75810.


Cena: 35zł/30g
Dostępność: Dermokosmetyki Dermedic znajdziecie w aptekach.




Opakowanie: Produkt otrzymujemy w kartonowym pudełeczku na którym znajdziemy wszystkie potrzebne informacje. samo serum zamknięte jest  w wygodnej, szklanej buteleczce z pipetką. Buteleczka jest w zielonkawo mlecznym, matowym zabarwieniu dzięki czemu zawartość jest dobrze zabezpieczona przed szkodliwym wpływem promieni słonecznych.
Konsystencja: Serum jest przeźroczyste, lekko zielonkawe, jakby żelowe.
Zapach: Przyjemny świeży. Po aplikacji nie utrzymuje się długo na skórze.
Działanie: Skład serum wygląda bardzo obiecująco. Na czwartym miejscu znajdziemy kwas glikolowy, który uwielbiam za wpływ na moją cerę. Peelingi z kwasu glikolowego właśnie rozprawiły się na dobre z moimi zaskórnikami i rozszerzonymi porami. Po peelingach już nie miewam specjalnych problemów z w/w. Serum stosuję głównie dla podtrzymania efektów i w tej roli sprawdza się wyśmienicie. Mam wrażenie, że trzyma moje pory w ryzach do następnego peelingu ;) Dodatkowo całkiem przyjemnie nawilża. Nie wiem czy uporałby się z prawdziwym problemem rozszerzonych i zanieczyszczonych porów, ale osobiście sądzę, że jeden kosmetyk cudów nie zdziała jeżeli nie zadziałamy na problem kompleksowo. Jeżeli chodzi o zapychanie cery to w moim przypadku nic takiego się nie wydarzyło. Mimo wszystko gliceryna i butylene glycol może działać komedogennie. Serum używam zarówno rano, jak i wieczorem pod krem. Wystarczy na całkiem długo ponieważ jest wydajny. Wystarczy odrobinka do posmarowania całej twarzy. Serum mnie nie uczuliło i nie podrażniło.

Podsumowanie: Serum okazało się być całkiem przyjemnym kosmetykiem, jeżeli nie oczekujemy od niego jakiś spektakularnych rezultatów. dla podtrzymania efektów peelingu kwasowego okazał się być świetny :)

Miałyście do czynienia z tym serum? Jak się u Was sprawdziło?

Buziaki


38 komentarzy:

  1. Mam to serum i poprawy z rozszerzonymi porami nie zauważyłam. Natomiast wielki plus za nawilżenie skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka zapraszam do siebie :) http://shanally99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresował mnie ten kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jeszcze żadnego produktu z tej firmy:) ten wygląda całkiem ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego produktu nie znam, z Dermedic miałam tylko krem nawilżający który spisywał się 'nie najgorzej' :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam z nim do czynienia, ale na mojej skórze kwas glikolowy również sprawdzał się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że nie okazał się być bardzo dobrym kosmetykiem w walce z porami bo z chęcią kupiłabym go mojemu narzeczonemu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwasy są świetne,Dermedic nie lubię ale ciekawa jestem jak u mnie by się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie do mojej cery, ale może polecę koleżance - ona boryka się z rozszerzonymi porami :) ogólnie Dermedic lubię jedynie za płyn + mleczko w jednym, inne kosmetyki słabo mnie nawilżają (linia do cery bardzo suche) :(

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę u siebie wypróbować coś z kwasem glikolowym :)
    mam problem z rozszerzonymi porami, więc może też zrobię sobie peeling z tym kwasem a później potraktuję się tym serum ;) warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dziś wypowiedziałam wojnę moim rozszerzonym porom hehe

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam okazji używać. Może po ciąży i po karmieniu spróbuję kwasów, bo póki co mi nie wolno ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja nawet nie wiem, czy mam rozszerzone pory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nic od nich nie miałam ale kosmetyki kuszą:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Coraz bardziej kusza mnie kosmetyki tej marki :) a najbardziej właśnie te serum :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o nim sporo różnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe jakby się sprawdził u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie ogólnie ciekawią ich kosmetyki, sporo już o nich czytałam dobrego i chętnie na jakiś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny produkt:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Przydałoby mi się ale trochę się boję, że nie da efektów na które liczę

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie slyszalam o tym serum wczesniej. Obecnie uzywam pharmaceris peelnigu na noc i jestem zadowolona ale przydaloby sie tez cos na dzien

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie slyszalam o tym serum wczesniej. Obecnie uzywam pharmaceris peelnigu na noc i jestem zadowolona ale przydaloby sie tez cos na dzien

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie slyszalam o tym serum wczesniej. Obecnie uzywam pharmaceris peelnigu na noc i jestem zadowolona ale przydaloby sie tez cos na dzien

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie miałam tego serum, ale miałam kiedyś krem z tej firmy i wypadł u mnie słabo, więc jakoś firma mnie nie kusi i tak w sumie nie mam problemu z rozszerzonymi porami :) zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tego serum, ale szukam czegoś co by zwężało moje pory :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie mam takiego problemu ale fajnie że u Ciebie nawet się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Love your blog :) Happy Monday!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam go, jakoś rzadko sięgam po kosmetyki takiego typu. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nice Inspirations

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    www.rimanerenellamemoria.de

    Win a GREAT Fashion Set on my Blog!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie mam problemów z rozszerzonymi porami - z jednej strony dobrze bo jednej problem mniej, z drugiej szkoda bo nie mogę się w żaden sposób ustosunkować do recenzji i sprawdzić kosmetyku sama. :-) Ja od Dermedic miałam tylko płyn micelarny i ... był totalnym bublem, na razie więc unikam tej marki. Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy nie miałam tego serum, ale zapowiada się ciekawie :)
    Świetny blog, dodaję do obserwowanych z przyjemnoscią! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. rozszerzone pory to niestety moja zmora :( jeszcze nie znalazłam swojego ideału do walki z nimi.

    OdpowiedzUsuń
  33. Dermedic to bardzo dobra marka :-))

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...