16 lipca, 2015

EFEKTY KURACJI ODŻYWKĄ DO RZĘS REALASH PO 3 MIESIĄCACH



 Dzisiaj przyszedł czas na podsumowanie mojej 3 miesięcznej kuracji z odżywką do rzęs Realash. Jeżeli jesteście ciekawi czy efekty mnie zadowoliły, zapraszam :)


O samej odżywce, efektach jakie obiecywał nam producent i moim początkowym stanie rzęs pisałam >TUTAJ<. Po miesiącu systematycznego stosowania pokazałam Wam swoje efekty >TUTAJ<. Dziś przyszedł czas na podsumowanie efektów. Czy są? Oczywiście, że są, choć przyznam, że liczyłam na bardziej spektakularny efekt :) Zobaczcie sami...

Od lewej: stan początkowy -> rzęsy po miesiącu -> rzęsy po 3 miesiącach





Zdjęcia od lewej pokazują stan moich rzęs sprzed kuracji. Po środku po miesiącu stosowania odżywki, a po prawej po 3 miesiącach. Na prawym zdjęciu wyraźnie widać, że rzęsy są gęstsze, lepiej się podkręcają i są nieco dłuższe. Zauważyłam także, że rzęsy naprawdę dużo mniej mi wypadają. Po cichutku jednak liczyłam na bardziej spektakularny efekt. Na pomalowanych rzęsach nawet nie ma różnicy między efektem, który osiągnęłam po miesiącu...

Rzęsy z tuszem po miesiącu


Rzęsy z tuszem po 3 miesiącach


Teraz po ukończeniu kuracji stosuje odżywkę dwa razy w tygodniu dla podtrzymania efektów. Wystarczy mi jej jeszcze tak na oko na 4-5 miesięcy. Odżywka ma jednak dość krótki termin ważności, bo 6 miesięcy. Po upływie tego czasu nie powinno się jej już używać, a jeżeli zdecydujecie się na dłuższe użytkowanie, robicie to na własną odpowiedzialność.

Podsumowując: Ogólnie jestem zadowolona z wpływu odżywki na moje rzęsy. Niemniej jednak jak już wcześniej wspomniałam, sądziłam, że osiągnę nieco dłuższe rzęsy. Odżywka niewątpliwie poprawiła ich gęstość i spowodowała ich mniejsze wypadanie.

Stosujecie odżywki do rzęs? Jakie?

Buziaki


27 komentarzy:

  1. Jak mam być szczera to efekt nie powala. Ja teraz stosuję dermenę i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie odżywka na pewno by się przydała, ponieważ mam je trochę przerzedzone po zabiegach 1:1 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodziewałam się bardziej widocznych efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie genialne efekty były po Revitalash i tylko po 1.5 miesiąca stosowania :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy się na żadną z odżywek nie skusiłam, bo boje się rozczarowania. Rzęsy to moja pięta Achillesowa , więc wole się nie przejmować brakiem efektów i straconymi pieniędzmi bez efektu wow ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać małą różnicę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niewielka róznica, szczerze mówiąc spodziewałam sie bardziej spektakularnych wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja stosowałam regularnie Long4Lashes. Teraz używam jej może co 2-3 dni. Oprócz niej smaruję rzęsy na wieczór olejem rycynowym i odżywką Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja używam long 4 lashes i z efektu jestem zadowolona, jednak, brimatoprost trochę mi podrażnia powieki

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekty bez szału jak dla mnie :) dobrze że jesteś w miarę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. powiem szczerze, bardzo mierny efekt a tyle roboty! :( może za te 4 miesiące będzie lepszy efekt?:)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Widac, ze rzesy sie zagescily ale na dlugosci az takiego wielkiego efektu nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  13. faktycznie, różnica jest, ale niewielka ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodziewałam się lepszego efektu, przy pomalowanych faktycznie ledwo widać różnicę :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Dopiero jak przyłożyłaś kartkę to widać różnicę, faktycznie po pomalowaniu nie widać tego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać delikatne zagęszczenie rzęs ;) Ja stosuję MurierLash i niedługo pokażę swoje efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba lepsze efekty daje 4 long lashes, ja już jej nie stosduje a rzęsy mam długaśne.

    OdpowiedzUsuń
  18. ja wygrałam muriel i tez jakoś efektow wiekszych nie widzę :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podobny efekt uzyskałam używając codziennie jako bazy pod tusz odżywki z arganem od Eveline :) Teraz zabrałam się za odzywkę Bodetko, ale patrząc na skład nie wiem co z tego będzie...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja dwa miesiące używałam Bodetko i do tej pory jest efekt, muszę jeszcze raz się za nią zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Efekt jest całkiem fajny :) podziwiam Cię za cierpliwość w stosowaniu :D

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...