20 lipca, 2015

MERZ SPEZIAL EFEKTY PO MIESIĄCU KURACJI



Jakiś czas temu pisałam Wam o moim rozpoczęciu kuracji suplementem diety Merz Spezial. Dzisiaj mija dokładnie miesiąc odkąd rozpoczęłam kurację tym suplementem, więc przyszedł czas na podsumowanie moich pierwszych efektów. Zapraszam więc do dalszej lekturki :)


O obietnicach producenta i moich oczekiwaniach pisałam Wam dokładnie >TUTAJ<, więc nie będę się powtarzać ;) Skupię się głównie na efektach, które pokazały się u mnie naprawdę szybko. Tak szybko, że sama byłam w szoku...

Skład: (nowy)

Witamina C 120 mg 150 %
Niacyna 30 mg 1 187 %
Witamina E 13.4 mg2 112 %
Kwas pantotenowy 7.2 mg 120 %
Witamina B6 3.2 mg 229 %
Witamina B2 2.6 mg 186 %
Witamina B1 2.4 mg 218 %
Witamina A 787 µg3 98 %
Kwas foliowy 400 µg 200 %
Biotyna 60 µg 120 %
Witamina B12 2 µg 80 %
Żelazo 5 mg 36 %
Cynk 5 mg 50 %
Sproszkowanie białko Soi w tym:
- Cysteina 0,55 mg
- Metionina 0,55 mg 50mg


Cena: 40zł/60drażetek
Dostępność: Dobre apteki lub >TUTAJ<


Opakowanie: W każdym opakowaniu znajduje się szklany słoiczek z 60, łatwymi do połknięcia drażetkami. 
Stosowanie: Draże mam stosować dwa razy dziennie, co nie jest dla mnie zbyt uciążliwe. 
Zapach: Draże nie posiadają żadnego zapachu.
Efekty: Może się Wam to wydać dziwne i dla mnie także jest to bardzo dziwne, ale pierwsze efekty zauważyłam już po dwóch tygodniach systematycznego stosowania. Naprawdę! sama jestem w szoku, że to piszę, ale długo zastanawiałam się czy inne czynniki nie mogły mieć wpływu na polepszenie się stanu moich paznokci i nic innego nie przychodzi mi do głowy... Paznokcie (a na poprawę ich kondycji najbardziej liczyłam) poprawiły mi się znacząco. Stały się dużo mocniejsze i nie łamią się zupełnie- a była to moja zmora, szczególnie po ściąganiu hybryd.Odnoszę wrażenie, że dużo szybciej rosną i płytka mi się wygładziła. Mogę wreszcie zapuścić szpony o których mogłam marzyć jedynie wzmacniając je hybrydą. Super! Jestem bardzo zadowolona. Jeżeli chodzi o poprawę kondycji moich włosów to takowej nie zauważyłam jeszcze. Nawet są teraz w gorszym stanie, ponieważ słoneczko je dopieszcza i stały się sianowate :/ Nie jest to jednak wpływ tabletek.

Podsumowując: Po takich efektach na pazurkach mój apetyt na Merz Spezial urósł :) Mam nadzieję, że po trzech miesiącach pomoże mi uporać się jeszcze z doprowadzaniem włosów do lepszej formy :) Z pierwszych efektów jestem bardzo zadowolona :)

Znacie suplement diety Merz Spezial?

Buziaki 


16 komentarzy:

  1. czyli jednak działa ;) ! ja niedługo mam zamiar nałożyć sobie hybrydki, więc po ściągnięciu przyda mi się taki suplement ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Cieszę się, że u Ciebie ten preparat zdał egzamin :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze że się sprawdziły :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego suplementu ale super że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje paznokcie są ogólnie mocne więc to nie produkt dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz tylko czekac na wlosowe efekty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. w takim razie muszę przetestować !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś używałala je moja babcia o miała po nich stalowe pazury o włosy mocniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że się sprawdził. Znam go widzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że działa:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że u Ciebie spisał się lepiej :P. Brałam go, ale efekty marne były :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przydałyby mi się, ponieważ mam podobny problem z paznokciami jaki ty miałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. zuzylam jedno albo 2 pudelka i nic nie dalo. doslownie nic. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie poprawa we wzroście włosów była widoczna też po 2 tygodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie że działają :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...