14 lipca, 2015

MIŁE ZASKOCZENIE OD NIVEA, CZYLI LEKKI KREM ODŻYWCZY NIVEA CARE


Jakiś czas temu marka Nivea wprowadziła na rynek nową propozycję kremu z ich uniwersalnej linii, czyli lekki krem odżywczy Nivea Care. Z zaciekawieniem podeszłam do testowania tego kremu i przyznam, że pozytywnie mnie zaskoczył już na samym początku...




Od producenta:

Innowacyjna formuła nowego kremu z linii Nivea Care gwarantuje głębokie i intensywne odżywienie. Jednocześnie po użyciu pozostaje uczucie wyjątkowej lekkości na skórze. Kosmetyk łatwo się rozprowadza i błyskawicznie wchłania. To sprawia, że jest to idealny krem do twarzy na dzień, jako baza pod makijaż, jak i na noc. Po nałożeniu na twarz lekkie woski natychmiast zostają wchłonięte, zapewniając intensywne i długotrwałe odżywienie.

Skład:

Aqua, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Cetyl Palmitate, Olus Oil, Cetyl Alcohol, Isopropyl Palmitate, Dimethicone, SodiumPolyacrylate, Phenoxyethanol,Methylparaben, Linalool, Citronellol, Alpha-IsomethylIonone, Geraniol, Limonene, Parfum.


Cena: 10zl/50ml
Dostępność: Drogerie.



Opakowanie: Uroczy, niewielki, plastikowy zakręcany słoiczek. Zabezpieczony przed macaczami sreberkiem. Zabezpieczenie mogłoby być lepsze...
Zapach: Typowy dla Nivea. Identyczny jak zapach kremu Nivea Soft. Lubię ten zapach.
Konsystencja:  Krem jest biały o dość zbitej konsystencji. Po kontakcie ze skorą staje się jednak lżejszy. Szybko się wchłania, niemalże całkowicie. Pozostawia na skórze delikatnie tłustawy film, który przy mojej mieszanej cerze mi nie przeszkadza, ale osoby z cerą tłustą mogą nie do końca być zadowolone. Nie pozostawia lepkiej warstwy. 
Działanie: Krem jak wcześniej wspomniałam już na początku mnie pozytywnie zaskoczył. Czym? Składem. Co prawda, do ideału mu jeszcze daleko, ale porównując go do poprzedników tej linii, czyli Care i soft jest o niebo lepszy. Oleje mineralne poprzedników zostały zamienione masłem shea. Krem całkiem nieźle nawilża i pozostawia skórę gadką. Nie roluje i idealnie współgra z podkładami, zarówno płynnymi jak i mineralnymi. Krem mnie nie zapchał, ale w składzie są substancje komedogenne, więc osoby z takimi skłonnościami powinny jednak uważać. Krem nie podrażnił mojej skóry i nie uczulił. 

Podsumowując:  Krem według mnie jest godny wypróbowania, szczególnie, że nie jest zbyt drogi. Może nie stanie się moim KWC, ale dla wielu osób jego działanie może być naprawdę wystarczające, przez co może stać się ich ulubieńcem.


Miałyście do czynienia z tym kremem?

Buziaki


28 komentarzy:

  1. Nivea na na prawdę świetne kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go w zapasach ale jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zapach kremu Nivea Soft:) Ten ma rzeczywiście lepszy skład, więc postaram się pamiętać, by przy najbliższych zakupach wrzucić go do koszyka.;) Dzięki za info:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już dawno nie miałam kremu Nivea i sądzę, że najwyższy czas to zmienić...:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go i bardzo polubiłam jako bazę pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja go nie miałam, ale lubię produkty nivea i myślę, że z tym też bym się polubiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. mamy z mamą i jest świetny ;) szybko się wchłania - dla mnie to ważne, szczególnie jak mam pół godziny do wyjscia np. przed szkołą i nie mam czasu czekać, aż krem się wchłonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kosmetyki NIVEA!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go również i bardzo go lubię :) Za jakiś czas u mnie też pojawi się recenzja tego kremiku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie miałam okazji wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z kremów Nivea mam w domu tylko ten klasyczny, którym smaruję usta i stopy ;)
    Ale dobrze wiedzieć, że przechodzą powoli na "jasną stronę mocy" ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie kremy z nivea są zbyt treściwe i mnie zaraz zapychają; )

    OdpowiedzUsuń
  13. ja go bardzo bardzo lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm chyba go w końcu wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakiś mam uraz do tej firmy ;/ jedynie co się u mnie sprawdzają to odżywki do włosów.
    Tego kremu mam próbkę, więc wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam go ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie również ten krem bardzo mile zaskoczył :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubie nivea :)
    pozdrawiam świetny blog będę zaglądać częściej

    Zaczynam współpracę z jedną firma i potrzebuje Twojej pomocy:) Czy mogłabyś poklikać w linki, bardzo mi zależy ! :)
    http://natalia004j.blogspot.com/2015/07/lucluc.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie zaskoczeniem było to, że nie ma parafiny w składzie :D Ale, niestety, nie sprawdził się, a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja mama go stosuje i jest z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie też się sprawdza, ale dla mnie ma delikatny zapach, niby taki jak Nivea, ale delikatniejszy, co mi się osobiście bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna notka zapraszam do siebie :) http://shanally99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo delikatny dla wrażliwej skóry. Idealny pod makijaz.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...