13 lipca, 2015

MOJA WYJAZDOWA WISH LISTA :)



Do mojego wyjazdu zostało już niewiele czasu... Do skompletowania mojej ubraniowej wyjazdowej chciej listy nie zostało mi dużo rzeczy. Aktualnie poszukuję fajnej, niewielkiej torebeczki na ramię i jeansowych obdarciuchów ;) 


Dzisiejsze propozycje znowu pochodzą ze sklepu Dresslink. Czekam właściwie na już trzecią przesyłkę od nich. Z jakości ubrań jestem naprawdę zadowolona. Mam tylko nadzieję, że przesyłka dojdzie do mnie jeszcze przed moim wylotem ;) Ja zostawiam Was z moimi ostatnimi propozycjami potarganych jeansów, szortów i torebeczek. Enjoy ;)


>KLIK<  |  >KLIK<  |  >KLIK<



>KLIK<  |  >KLIK<  |  >KLIK<



>KLIK<  |  >KLIK<  |  >KLIK<


Będę wam bardzo wdzięczna za kliki w linki. Dajcie znać w komentarzu to się odwdzięczę :)

Buziaki


20 komentarzy:

  1. Torebka z prawej strony piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. polkikane :) zapraszam na nowy post i fanpage na fb ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebki cud miód! Natomiast potargane jeansy to zupełnie nie mój klimat...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeansy fajne :) Poklikane :)
    Ja też poproszę u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe pozycje, bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikane:)
    Torebki super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikane :)) Też uwielbiam takie podarte spodnie :))
    Będę wdzięczna jeśli poklikasz u mnie w tym poście: http://juicy-raspberry.blogspot.com/2015/07/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jakoś nie mam przekonania do robienia zakupów tam :) Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dresslink ma świetne rzeczy! oczywiście poklikane:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Krótkie spodenki super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne rzecz, lubię bardzo ten sklep
    kliknęłam w każdy link i bardzo proszę o kliki u mnie w poście z propozycjami długich sukienek
    http://aneczkaa123.blogspot.com/2015/07/maxi-tez-jest-sexi-przedlad-dugich.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcę takie letnie szorty! :)
    kliknęłam i nie żałuję bo sobie pooglądałam fajne rzeczy jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetne !!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne to wszystko :) żeby chociaż połowę udało się zrealizować :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Poklikane i świetny blog! :D

    Obserwuje, pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    http://strzalaa.blogspot.com
    ____

    Zaczynam współpracę z jedną firma i potrzebuje Twojej pomocy:) Czy mogłabyś poklikać w linki, bardzo mi zależy ! :)
    http://strzalaa.blogspot.com/2015/07/lucluc-bang-bang.html

    OdpowiedzUsuń
  16. mi się strasznie jakoś nie podobają te spodnie z dziurami ;p ale torebki ładne ;)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...