02 lipca, 2015

NTC NANOTROPOCOLLAGEN AKTYWNY KOLAGEN NATURALNY


Moją dzisiejszą gwiazdą jest produkt, który stał się bez wątpienia moim czerwcowym hitem. Pokochałam go szczególnie za wpływ na moją cerę. Mowa dzisiaj będzie o aktywnym kolagenie naturalnym NTC. Zapraszam was do lekturki moich niemalże samych ochów i achów na temat tego produktu.



Na wstępie muszę wspomnieć, że jest to mój pierwszy produkt tego typu. Podchodziłam do niego bardzo sceptycznie, ponieważ wiem, że cząsteczki kolagenu są zbyt duże, aby przeniknąć do głębszych warstw skóry, aby coś dobrego zdziałać. Dopiero gdy wzięłam się konkretnie do testowania dowiedziałam się, że kolagen NTC zawiera aktywne cząsteczki tropokolagenu, który jest identyczny z tym, który powstaje w skórze ludzkiej. To już wzbudziło moją ciekawość i czekałam na efekty. Co się później okazało, na pierwsze, nie musiałam tak długo wyczekiwać...


Od producenta:

NanoTropoCollagen NTC to aktywny kolagen naturalny nowej generacji w formie skoncentrowanego żelu. Doskonale nawilża, wygładza i uelastycznia skórę oraz wspomaga jej odnowę komórkową, skutecznie zapobiegając szeregowi dolegliwości. Regularnie używany do codziennej pielęgnacji efektywnie spowalnia procesy starzenia skóry.
Aktywne cząsteczki
NTC zawiera aktywne cząsteczki tropokolagenu, który jest identyczny z tym, który powstaje w skórze ludzkiej.
Przenikanie wewnątrz
NTC przenikając transdermalnie (przez pory w skórze) do głębszych warstw skóry, uzupełnia ubytki i wspiera procesy odnowy komórkowej.
Skóra właściwa
Badania dermatologiczne potwierdziły, że NTC skutecznie odbudowuje skórę od wewnątrz, poprawiając jej kondycję i wygląd.
100% naturalny
Preparat całkowicie naturalny w formie żelu o pH ok.4. Nie zawiera sztucznych barwników oraz parabenów i nie wywołuje podrażnień.
Przechowywanie
NTC jako biologicznie czynna substancja aktywna musi być przechowywany w odpowiednich warunkach, tzn. w zaciemnionym miejscu i temperaturze poniżej 27°C.

Więcej: >TUTAJ<

Skład:  

woda, kolagen, kwas mlekowy, kwas hialuronowy


Cena: 195zł/50ml
Dostępność: Kolagen NTC możecie nabyć >TUTAJ<


Opakowanie: Produkt otrzymujemy w estetycznym, dobrze zabezpieczonym kartonowym pudełeczku. Na pudełku znajdują się wszelkie potrzebne informacje. W kartoniku znajdziemy wysoką, szklaną buteleczkę z dozownikiem oraz ulotkę. Dozownik wylewa odpowiednia ilość żelu i nie zacina się. Szata graficzna jest spójna i przyjemna dla oka. 


Konsystencja: Kosmetyk jest w formie bezbarwnego żelu. Po dokładnej aplikacji wchłania się całkowicie.
Zapach: Z początku ma bardzo delikatny zapach, który zaraz znika zupełnie.
Aplikacja: Kolagen NTC aplikujemy na zwilżoną skórę wklepując/wmasowując go delikatnie "ku górze" przez 5 minut. Początkowo taka forma aplikacji może wydawać się utrudnieniem, ale w moim przypadku okazała się z czasem być ciekawym urozmaiceniem wieczornej pielęgnacji. Moja cera docenia taki codzienny masażyk ;)
Aplikację można zakończyć użyciem ulubionego kremu, lub balsamu, należy jednak pamiętać aby nie zawierały w swoim składzie związków cynku, siarki, kwasów owocowych i salicylowych, ceramidu, cytokinu czy retinolu. Wymienione substancje powodują, że kolagen traci swoje właściwości. W przypadku kiedy chcielibyśmy użyć takiego kremu, musimy odczekać ok. 40 min.
Wydajność: Mój kolagen jest o pojemności 50ml. Używam go jedynie na twarz, ponieważ chciałam zobaczyć jakie daje efekty na właśnie mojej cerze, a teraz chcę je po prostu utrzymać. Po codziennym (często dwa razy dziennie) stosowaniu ubyło mi 1/3 kolagenu. Po otwarciu jest on jeszcze ważny przez 12 m-cy.
Działanie: Najważniejsze! :) Skład, co tu dużo mówić, świetny. Zero niepotrzebnych ulepszaczy, konserwantów, zapachów, zagęszczaczy i innych tym podobnych rzeczy. Super! Dlatego też tak ważne jest jego odpowiednie przechowywanie. Jak już wcześniej wspomniałam kolagen stosuję głównie wieczorem, ale często mi się także zdarza użyć go rankiem. Odpowiednio nałożony dobrze współgra z makijażem, nie roluje. Na kolagen zawsze nakładam ulubiony krem. Jeżeli chodzi o efekty to pierwsze zauważyłam już po tygodniu. Moja skóra się wygładziła i stała się bardziej sprężysta. Po dwóch tygodniach zauważyłam sporą redukcję zmarszczek. Dokuczają mi już niestety zmarszczki mimiczne... Zmarszczki pod oczami zniknęły zupełnie. Bruzdy na czole bardzo mocno się wygładziły. Żadnym kremem czy serum nie udało mi się osiągnąć takiego efektu. Co ważne, jest on trwały. Zauważyłam także, że moje zmiany szybciej się goją, a blizny się znacząco rozjaśniły. Produkt mnie nie podrażnił i nie uczulił.

Podsumowując: Wiem, że cena tego kolagenu jest wysoka. Ale jeżeli możecie sobie na niego pozwolić to naprawdę szczerze polecam. Nanotropocollagen NTC cofnął nieco mój zegar, więc jestem naprawdę z niego bardzo zadowolona :)

Stosowałyście kiedyś serum kolagenowe? Jakie były efekty u Was?

Buziaki



26 komentarzy:

  1. stosowałam kiedyś serum kolagenowe - fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo dobrego o nim czytałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam o nim...jest tak kuszący, że głowa mała :)
    Ale ta cena na dzień dzisiejszy mnie po prostu przerasta :(
    Może kiedyś...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy produkt;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o nim jeszcze ale ta cena nie bardzo zachęca do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdaje się, że Hania z yt go poleca; może kiedyś będzie mnie stać ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Troszkę drogie, ale widzę ,że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś już się z nim spotkałam. Szkoda, że cena troszkę za duża.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę kupić mojej mamie, bo marzy jej się taki typowo kolagenowy kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powinna być zachwycona. Naprawdę działa :)

      Usuń
  10. Wow, ale cenę to ma zabójczą :/ na pielęgnację bym tyle nie wydała, póki co. To się zmieni pewnie jak zacznę się obawiać o zmarszczki; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jest wysoka, to fakt, ale perspektywa się zmienia jak już zaczynają nas dotyczyć problemy :)

      Usuń
  11. wow cena konkretna:) ponoć dużo kolagenu jest w parówkach (tych tańszych) można próbować hehe:P

    pozdrawiam:)
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłabym ale poki co musze raczej isc w te parówki :))))

      Usuń
  12. Chętnie kupiłabym go mamie w prezencie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama powinna być zachwycona, bo na skórze dojrzałej efekty podejrzewam będą jeszcze lepsze. Choć ja nie narzekam :)

      Usuń
  13. Cena jednak zbyt wysoka jak dla mnie na teraz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam kolagenu. Niestety cena jest dla mnie w tej chwili zaporowa.

    OdpowiedzUsuń
  15. przydałby mi się na bruzdy na czole :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też go mam i zobaczymy jak się spisze. ja jednak jestem wobec niego bardzo wymagająca i jak nic nie zrobi dla mojej skóry to nie zostawię na nim suchej nitki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem przed testami tego kosmetyku, musze przywyknąc do myśli, ze teraz codzienna pielęgnacja będzie trwała dłuzej o 5 minut, ale już chcę efektów :) pojawiły mi się zmarszczki pod oczami i chcę je zniwelować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowymaja 19, 2016

    dla mnie cena kosmos, uzywam kremów od noble health i naprawde sobie chwale, szkoda prepłacać wg mnie

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...