06 lipca, 2015

PRZEGLĄD SUKIENEK Z CNDIRECT



Ostatnio na moim blogu pojawiało się dużo propozycji kombinezonów, szortów, krótkich topów... Jakoś zupełnie zapomniałam o tym, że latem warto także założyć na siebie sukienkę :) Dzisiaj przedstawię Wam kilka moich propozycji sukienek ze sklepu CNDirect. Zapraszam :)

CNDirect to sklep z odzieżą, akcesoriami, dodatkami zza naszej dalekiej wschodniej granicy. Ostatnio także o nim jest głośno w blogosferze, ponieważ jest to nowa odsłona sklepu Dresslink, z którego otrzymałam już dwie przesyłki. Podejrzewam, że jakość produktów z tego sklepu będzie taka sama jak z dresslink, więc złożyłam już swoje pierwsze zamówienie i oczekuję na przesyłkę :) Was zapraszam na mały przegląd sukienek od luźnych po eleganckie i od długich po krótkie :)






>KLIK<  |  >KLIK<  |  >KLIK<



>KLIK<  |  >KLIK<  |  >KLIK<


Podsumowując: Latem, szczególnie w tak piękną pogodę taką jaką mamy teraz warto jest odkryć nogi i założyć jakąś sukienkę :)

Będę Wam bardzo wdzięczna jak w wolnej chwili poklikacie w linki :) Dajcie znać to się odwdzięczę :)

Buziaki


18 komentarzy:

  1. Poklikałam w linki :) Fajną mają ofertę, ale te sukienki są z cieniutkich materiałów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, bo akurat sukienek prześwitujących nie lubię :)

      Usuń
  2. Koronkowa tylko mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie sukienki bardzo Ładnie się prezentują.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie cudowne! poklikałam w linki, jeśli możesz poklikaj też u mnie:)
    buziaki:*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podobają mi się długie sukienki (pierwszy rząd, pierwsze z prawej strony).

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne są te sukienki! szczególnie te maxi! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ty cudowności pokazujesz ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta różowa sukienka maxi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Są śliczne :) Ale ja się jakoś boję kupować bez przymierzania :) Pozostanę więc przy zwykłych sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikane:)
    Ostatnia w drugim rzędzie jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  11. kurcze, mam ochotę na taką maxi sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...