24 listopada, 2016

!!! BLACK FRIDAY !!! | POWRÓT


Hej dziewczyny! Jest mi niezmiernie miło do Was wrócić :) Baaaardzo długo niczego nie publikowałam... Było to spowodowane moją rodzinną sytuacją. Mam jednak w planach powrót z świeżymi pomysłami. Na początek proponuję Wam luźnego posta z moimi propozycjami na Black Friday. Zapraszam :)


Przez czas mojej nieobecności troszkę się u mnie pozmieniało. Myślę, że formuła bloga także się nieco zmieni, ale mam nadzieję, że dla Was na lepsze... :) O szczegółach napiszę Wam w osobnym poście. 
Dzisiaj jednak pragnę się skupić na "Black Friday", czyli wielkim święcie wyprzedażowym. Black Friday odbędzie się nie inaczej jak w piątek 25.11. Sklepy na całym świecie kuszą nas wtedy sporymi obniżkami i wyprzedażami. Ja jednak w ten dzień preferuję zakupy internetowe, ponieważ... Same zobaczcie ;)


Zakupy stacjonarne tego dnia grożą śmiercią :D
Nie... żartuję ;P, ale nie dla mnie są takie eventy ;) Niemniej jednak obniżki zawsze kuszą i z pozycji kanapy milej wydaje mi się pieniądze ;) Ostatnio właśnie przepadłam w wirze zakupów internetowych, ale dzisiaj pragnę Wam zaproponować dwa sklepy, do których czesto wracam, bo nigdy się nie zawiodłam :)

Pierwsza moja propozycja to Romwe. Pewnie wielu z Was znany. Przyznam, że co jakiś czas robię tam zakupy i ich rzeczy całkiem przypadły mi do gustu, bo jakością nie odbiegają od rzeczy zakupionych w popularnych sieciówkach. W ofercie wyprzedażowej znajdziecie dużo ciekawych rzeczy obniżonych do 80%!!! 








Drugim sklepem jest SheIn. Te dwa sklepy są dla mnie bardzo podobne i często także można w nich znaleźć takie same rzeczy. Postanowiłam Wam go jednak zaproponować, bo też ma dużo ciekawych ubrań i dodatków, ale również oferują darmową wysyłkę w dniach 25.11-28.11, więc warto się rozejrzeć. Tutaj także mamy wyprzedaż do 85%!!! 








Rzeczy z tych sklepów nie szły do mnie nigdy dłużej niż 3 tygodnie więc myślę, że spokojnie można pomyśleć o prezentach świątecznych, czy sylwestrze :) Jakościowo także się nigdy nie nacięłam, mimo, że chińskie sklepy nie mają dobrej reputacji. Myślę, że na te można spokojnie zwrócić uwagę.

Ja już planuję jutrzejsze zakupy. Pozostane jednak w bezpiecznej sferze zakupów internetowych... A Wy?

Planujecie zakupy w Black Friday?

Buziaki

Juliette

4 komentarze:

  1. Fajnie, że jesteś z powrotem :) Oczywiście wspieram i klikam wszystko, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wybieram internet nienawidzę czekać godzinę na przymierzalnię i dzikich tłumów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skorzystałam z Black Friday, ale z rozsądkiem :)
    W Polsce przeceny są o wiele niższe niż w Stanach czy w Wielkiej Brytanii, dlatego w sklepach jest bezpiecznie :D Przynajmniej bezpieczniej, bo jednak coś słyszałam o jakiejś bójce w Lidlu :O
    Generalnie nie przepadam za zakupami przez internet, bo lubię wszystko dokładnie obejrzeć, przymierzyć (jeśli chodzi o buty czy ubranie), ale jeśli nie ma innej możliwości, to kupuję online.
    Powodzenia w blogowaniu ;*
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...